Volgens mij is het andersom: hij besluit te kuren terwijl hij al in een relatie zit. Dat is wat anders als een relatie nemen met iemand die al kuurde vóór de relatie.
Probeer jij nu mijn chimi te nakken? MatskoJa PM eens wat foto's van jezelf, daarna kan ik hier pas serieus op ingaan.
Ok, rebound sex voor @BertHold jullie horses, ik heb liefdesverdriet.
Dus het kuren was gewoon een excuus?Willen jullie niet, ik ben heel lelijk, 1,50m en weeg 95 kg
Hold jullie horses, ik heb liefdesverdriet.
Ik snap dat hele 'anders gedragen' wanneer iemand kuurt niet goed eigenlijk. Ik heb onlangs ook een punt achter m'n relatie gezet en dat ging niet anders zijn geweest indien ik niet on was. Ben hartstikke gelukkig met die keuze.
Zelf met tren erin zou ik een GOEDE relatie niet opblazen. Maar dat is al schaars om te beginnen helaas
Goed genoeg voor mijWillen jullie niet, ik ben heel lelijk, 1,50m en weeg 95 kg
Goed genoeg voor mij
Met 900mg test, 600mg tren ace en 100mg oxy begon ik het wel een beetje te snappenIk snap dat hele 'anders gedragen' wanneer iemand kuurt niet goed eigenlijk. Ik heb onlangs ook een punt achter m'n relatie gezet en dat ging niet anders zijn geweest indien ik niet on was. Ben hartstikke gelukkig met die keuze.
Zelf met tren erin zou ik een GOEDE relatie niet opblazen. Maar dat is al schaars om te beginnen helaas
Hahahahah nou ja da zijn doseringen die ik wss niet ga aanraken dus dat zou mss wel een verklaring biedenMet 900mg test, 600mg tren ace en 100mg oxy begon ik het wel een beetje te snappen![]()