MuscleMeat

HELP

Bezoekers in dit topic

Of is sowieso een ontuistaanbare mafketel. :D
 
Deels eens. Beste was als TS en desbetreffende van tevoren alle gevolgen hadden doorgenomen om je voor te bereiden op wat komen gaat.
Dan nog vind ik dat het van 2 kanten mag komen. Enerzijds omdat hij iets wil bereiken en dit aangrijpt, anderzijds mag je verwachten dat je naaste je steunt.
Is dat niet het geval, moet je dus kiezen. Wat nu dus het geval is eigenlijk.

Ik heb hem zodanig gesteund dat ik de injecties bij hem heb gezet. Feit is wel dat hij het allemaal zo heeft gebracht dat het taboe omtrent kuren negatiever wordt gebracht dan nodig is. Wat dus bij hem uiteindelijk het tegenovergestelde is (waarschijnlijk). Ik ben mij dus ook pas gaan inlezen na zijn eerste ongesteldheidsdip.
 
Dan kan ik niets anders zeggen dan dat het voor jou kut is, maar dit zijn de consequenties die er blijkbaar bij hem aanhangen.
Je moet ook niet je eigen leven wegcijferen voor dat voor een ander, alleen omdat diegene er niet mee kan handelen.

En dan is het extra zuur vanwege z'n kinderen, maarja wil je met iemand zijn die aan jou twijfelt, alleen omdat je het zielig voor de kinderen vindt?

Je hebt maar 1 leven, geniet daarvan.
 
Dan kan ik niets anders zeggen dan dat het voor jou kut is, maar dit zijn de consequenties die er blijkbaar bij hem aanhangen.
Je moet ook niet je eigen leven wegcijferen voor dat voor een ander, alleen omdat diegene er niet mee kan handelen.

En dan is het extra zuur vanwege z'n kinderen, maarja wil je met iemand zijn die aan jou twijfelt, alleen omdat je het zielig voor de kinderen vindt?

Je hebt maar 1 leven, geniet daarvan.

Heb je zeker gelijk in. Punt is alleen dat ik er heel veel moeite mee heb om te accepteren dat mijn relatie naar de knoppen is gegaan omdat mijn lul van een ex niet kan beseffen dat zijn gedrag en denkwijze voor een groot deel te maken heeft met de zooi die hij tot zich neemt. Dat accepteren zal uiteindelijk wel gebeuren, maar voor nu wil ik hem het liefst in het gezicht trappen :’)
 
Anabolen kunnen je inderdaad behoorlijk veranderen met name trenbolone en boldenone.

Sterkte met je liefdesverdriet.
 
Back
Naar boven