Fitness Seller

HELP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon weglopen en niet meer omkijken.

Iemand die emotioneel instabiel is kun je toch geen gezonde relatie mee hebben. Of hij nu wel of niet kuurt.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Volgens mij is het andersom: hij besluit te kuren terwijl hij al in een relatie zit. Dat is wat anders als een relatie nemen met iemand die al kuurde vóór de relatie.

Deels eens. Beste was als TS en desbetreffende van tevoren alle gevolgen hadden doorgenomen om je voor te bereiden op wat komen gaat.
Dan nog vind ik dat het van 2 kanten mag komen. Enerzijds omdat hij iets wil bereiken en dit aangrijpt, anderzijds mag je verwachten dat je naaste je steunt.
Is dat niet het geval, moet je dus kiezen. Wat nu dus het geval is eigenlijk.
 
Een man die kinderen heeft en om de haverklap bij ze vrouw weggaat moet je toch niet willen. Zoek een echte alpha man. Geen pussy die met wat spuitjes 3 kilo aankomt om zich vervolgens als een ongesteld wijf te gedragen. Er is genoeg potentie hier.
 
Ik snap dat hele 'anders gedragen' wanneer iemand kuurt niet goed eigenlijk. Ik heb onlangs ook een punt achter m'n relatie gezet en dat ging niet anders zijn geweest indien ik niet on was. Ben hartstikke gelukkig met die keuze.

Zelf met tren erin zou ik een GOEDE relatie niet opblazen. Maar dat is al schaars om te beginnen helaas
 
Hold jullie horses, ik heb liefdesverdriet.

https://forum.viva.nl/relaties/list_topics/1

Ik snap dat hele 'anders gedragen' wanneer iemand kuurt niet goed eigenlijk. Ik heb onlangs ook een punt achter m'n relatie gezet en dat ging niet anders zijn geweest indien ik niet on was. Ben hartstikke gelukkig met die keuze.

Zelf met tren erin zou ik een GOEDE relatie niet opblazen. Maar dat is al schaars om te beginnen helaas

Precies dat.
Mentale aspect van kuren wordt veelal onderschat denk ik.
 
Ik snap dat hele 'anders gedragen' wanneer iemand kuurt niet goed eigenlijk. Ik heb onlangs ook een punt achter m'n relatie gezet en dat ging niet anders zijn geweest indien ik niet on was. Ben hartstikke gelukkig met die keuze.

Zelf met tren erin zou ik een GOEDE relatie niet opblazen. Maar dat is al schaars om te beginnen helaas
Met 900mg test, 600mg tren ace en 100mg oxy begon ik het wel een beetje te snappen :roflol:
 
Probleem is ook niet het 'merken' maar hoe je ermee omgaat.Uiteraard merk je dat je gedrag verandert, wie dat ontkent liegt, doseert laag of heeft fake gear.
 
Back
Naar boven