avond,
ik ben hier dus nieuw en heb s een beetje rond gelezen hier en daar over voeding en training.. moet eerlijk zeggen dat het me bar weinig zegt allemaal
zodoende kom ik hier om advies vragen.
ik ben: 22 jr
1.78 lang
82 kg
werkzaam als militair dus voldoende mogelijkheden om lekker te trainen.
heb wel s aan fitness gedaan maar nooit echt serieus en intensief.. men zegt dat ik de bouw ervoor heb en ben ook vrij breed alleen wil ik nu wel s die felbegeerde buikspieren zichtbaar hebben en mijn borsten nog strakker maken en mijn armen oppompen.
nu uiteraard mijn vraag.. hoe ga ik dit aanpakken?
wat moet ik eten?
ik heb al hier en daar gehoord: kipfilet, bruinbrood, brinta pap, eierpunch, krentenbrood en als drank melk/water/sap
en ik hoor hier en daar dingen over eiwitpillen e.d.
dan de vraag.. WANNEER eet ik? wat eet ik voor t trainen? en wat erna?
tenslotte hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen hoe lang ik ongeveer moet trainen en hoe vaak per week
alvast bedankt
infamouz
ik ben hier dus nieuw en heb s een beetje rond gelezen hier en daar over voeding en training.. moet eerlijk zeggen dat het me bar weinig zegt allemaal
zodoende kom ik hier om advies vragen.
ik ben: 22 jr
1.78 lang
82 kg
werkzaam als militair dus voldoende mogelijkheden om lekker te trainen.
heb wel s aan fitness gedaan maar nooit echt serieus en intensief.. men zegt dat ik de bouw ervoor heb en ben ook vrij breed alleen wil ik nu wel s die felbegeerde buikspieren zichtbaar hebben en mijn borsten nog strakker maken en mijn armen oppompen.
nu uiteraard mijn vraag.. hoe ga ik dit aanpakken?
wat moet ik eten?
ik heb al hier en daar gehoord: kipfilet, bruinbrood, brinta pap, eierpunch, krentenbrood en als drank melk/water/sap
en ik hoor hier en daar dingen over eiwitpillen e.d.
dan de vraag.. WANNEER eet ik? wat eet ik voor t trainen? en wat erna?
tenslotte hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen hoe lang ik ongeveer moet trainen en hoe vaak per week
alvast bedankt

infamouz