• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Help!

Bezoekers in dit topic

Lilian

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik ben voor mijn studie bezig om een soort van analyse te maken. Het gaat hier om het product PeptoPro. De bedoeling is nu om te gaan kijken of het interessant zou zijn om PeptoPro in de vorm van een proteine shake op de markt te gaan brengen. Nu is mijn vraag aan jullie wat zijn de meest gebruikte merken in de proteineshakes? En waarop waarderen jullie deze shakes bij aankoop. Letten jullie op de prijs, smaak ect ect? ???

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen halen, want er zijn heeeelll veel van dit soort producten! :eek:

Alvast bedankt! :D

Lilian

Let vooral op smaak en soort. Lierver isolaat dan concentraat, vanwege minder lactose en gewoon meer eiwit%. Smaak is ook doorslaggevend omdat de whey tegenwoordig allemaal wel prima kwaliteit eigenlijk is.

Als je beetje wilt concureren zou ik op de prijs letten en welk soort je krijgt.

En wat zijn de meest gebruikte / bekende merken? PeptoPro is met caseine...

En wat zijn de meest gebruikte / bekende merken? PeptoPro is met caseine...

Meest gebruikte en aangeraden merken voor caseine zijn Konigs, Zaanse Hoeve en Aldi. Goede magere kwark met veel caseine. ;) :meal:

De mensen op dit board gebruiken caseine overigens als slow release eiwit. Peptopro is een gehydroliseerde caseine die snel vrijkomt. Dat zal wel voor verwarring gaan zorgen denk ik zo. :rolleyes:

Meest gebruikte en aangeraden merken voor caseine zijn Konigs, Zaanse Hoeve en Aldi. Goede magere kwark met veel caseine. ;) :meal:

De mensen op dit board gebruiken caseine overigens als slow release eiwit. Peptopro is een gehydroliseerde caseine die snel vrijkomt. Dat zal wel voor verwarring gaan zorgen denk ik zo. :rolleyes:

lijkt me ook wat tegenstrijdig idd maar wie weet heeft et zen voordelen.

ik let op:

kosten
smaak/oplosbaarheid
percentage eiwit
levering van de leverancier
wat voor verpakking het zit en of er een leuk maatschepje bijzit die spaar ik:D

De meeste hier zijn grootverbruikers en zullen dus voor een goedkoop product kiezen (XXL nutrition huismerk). Daarnaast heb je ook de fanaten die het uit het buitenland halen omdat het daar goedkoper is.

Prijs, smaak, mixt het goed? Dat zijn de vragen waar je rekening mee moet houden. De inhoud en daarmee de verhoudingen eiwitsoorten en andere toegevoegde substanties zullen een mindere rol spelen.

Ikzelf gebruik Optimum nutrition Whey Gold Standard, maar heb in het verleden alles wel een keer gebruikt:

Preformance
M Double U
Dymatize
XXL Whey

Kwaliteit, oplosbaarheid, smaak, en prijs zijn van belang en dan in die volgorde.

Merken: Powersupplements, Optimum nutrition en XXL nutrition zijn voor mij de blijvers.

ook belangrijk is of je er pukkels van krijgt

Back
Naar boven