XXL Nutrition

HELPP AUB!!! Afvalen en Spieropbouwen!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yaga

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 sep 2006
Berichten
32
Waardering
0
Hallo

ik zit met een probleem!???
Ik wil mn spieren opbouwen en tegelijkertijd mn overtollige vet kwijtraken!.
Hoe kan ik dit het beste doen? want k heb ergens gelezen dat je niet 2 tegelijk kan en ergens anders staat dat het wel kan... Wat moet ik nu doen?
Ik ben namelijk 17 jaar en ik zou echt niet weten waar ik 200 gram eiwitten vandaan moet halen, en hoeveel ik moet eten om tog af te vallen en mn spieren te laten groeien... Ik train al 3x per week (2per week kracht training + 30 min cardio als afsluiting, en 1per week 30 min cardio alleen).:rolleyes:
Ik hoop dat iemand me kan helpen uit dit!:(

Alvast bedankt!:o :o
 
Voor het opbouwen van spieren zijn bouwstoffen en brandstoffen nodig in je lichaam.. Voor afvallen is een caloriedeficit nodig..

Do the math ;)
 
wat bedoel je met caloriedificit?

ma K moet echt hieruit komen...
 
Deficit = tekort
Surplus = overschot

Wat in theorie wel een antwoord is op je vraag: een cleane bulk houden (zoekfunctie moet dat wel uit kunnen leggen) en daarmee relatief meer spieren winnen dan vet, waardoor je vetpercentage wel lager wordt.

200 gram eiwit:
1 ei: 7 gram..
1 glas melk: 7 gram..
1 boterham: 3,5..
kipfilet / vis
noten
overige zuivel
enz..
 
oohzoo...
maar nu? wat moet ik doen, want voor brandstof en bouwstoffen heb ik veel calorieen nodig...maar voor vetverbranding moet ik juist minder calorieen in nemen...???
 
jah wat wil je nou...??? een kant en klaar voedingsschema dat precies op jou is afgesteld met alle wisjedatjes erin verwerkt>??? zo werkt het niet.. do some research en kom met voorstellen waar we aan kunne werken!
 
sticky's lezen :study: :D
 
Back
Naar boven