MuscleMeat

helpp ik moet ongeveer die 6kilo aankomen in 3 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je kunt geen vet ombouwen naar spier...je moet gewoon nu gelijk spier gaan aanmaken
weet niet hoe oud je bent en of je al eerder aan gewichten hebt gezeten?
ga 3 x per week fullbody trainen met compound oefeningen, zoek maar een schema op op deze site...en vreet alles wat lost en vast zit(4000 calorieën per dag uit goed voedsel...rijst/eieren/kip/melk/brood/pindakaas/brocolli/aardappels/vis enzo) , dan ben je over 4 maanden 6kilo zwaarder als het mee zit waarvan het overgrote deel spier is.

:haha::hahaha::hahaha:
 
kijk even de film "supersize me" en zie hoe je snel kan aankomen in een maand.
 
Of lees eerst een de sticky's en denk dan eens logisch na. Tegen die tijd wEet je dat vragen lijk deze beter niet gepost worden.
 
only on DBB..
 
9000 kcal staat voor 1 kilo. Als je in 4 weken 6 kilo aan wilt komen moet je zorgen dat je dus (9000 x 6 =) 54000 kcal extra eet boven je energiebehoefte. Dat zou dan 4 weken lang (54000 : 28 =) 1928,6 kcal extra per dag zijn.
Of heb ik het hier helemaal mis nu?

Je moet wel een erg grote doorzetter zijn om dat te gaan halen lijkt me :P
Met flink dirty bulken moet dat denk ik niet een al te groot probleem zijn lijkt mij!
 
Ik heb na mijn vakantie 1 week getrianed en mijn voedingsschema weer aangehouden en ben van 77 kg naar 80 kg gegaan, in 1 week.

En dan zit ik niet zo raar te junken.
 
je wilt 6kg vet aankomen in 3 weken? begrijp ik dat goe?
 
ja snap ik , alleen het ?teken is bij mij voor het woordje "VET"
 
Eet elke dag dit:

50 gr brinta + 30 gr whey shake (x 10 verspreid over de ganse dag) , 3 zakjes rijst, 2 liter chocomel, 10 happy meals en 5 eieren
 
Waarom niet gewoon creatine monohydraat nemen? Een beetje extra voeding (havermout, kip met rijst etc) en je hebt binnen 2 weken al 6kg. erbij..
Als je niet aankomt eet je niet genoeg. Wel vast voedsel eten en rondom je trianing vloeibaar.
 
Back
Naar boven