MuscleMeat

helpt Arimidex tegen beginnende gyno?

Bezoekers in dit topic

BodyBulk

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2020
Berichten
60
Waardering
28
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Goedenavond allen.

Ik begin nu met mijn 2e maand van mijn lgd-4033 cycle. En ondanks dat ligandrol niet er aromatiserend is, begin ik toch last te krijgen van gyno. Mijn tepels zijn erg gevoelig en een beetje opgezwollen. Omdat het nog maar beginnende gyno is wil ik meteen iets ondernemen om verdere ontwikkeling tegen te gaan en mischien zelfs weg te werken. Ik vroeg me af of ik met Arimidex tijdens deze 18 week durende cycle verdere groeien van de gyno kan voorkomen en met welke dosis. En wat ik het best kan gebruiken na mijn cycle om het kleine beetje gyno wat ik heb overgehouden weg te werken.

Ik snap dat de enige manier om echte gyno weg te werken een operatie is, maar omdat het nog maar erg klein is en er nog maar net is hoop ik het nog te kunnen wegwerken zonder operatie.

mvg,
Jasper
 
Voor zover ik weet veroorzaakt lgd-4033 geen gyno. Sowieso blijken de meeste gevallen van zelf-gediagnosticeerde gyno vaak helemaal geen gyno te zijn. In ieder geval gaan Arimidex en andere aromatase remmers gyno niet verhelpen. SERMs zijn hierbij wel effectief, waarbij Tamoxifen de voorkeur heeft.
 
Back
Naar boven