AndroidHealthClinic

Helpt creatine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

livin to Die

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2006
Berichten
1
Waardering
0
Helpt creatine? Wat zou ik verder nog kunnen gebruiken om zo snel mogelijk resultaten te boeken?
 
Creatine help ja, verwacht er echter geen wonderen van..
whey zou je nog kunnen gebruiken en veel eten..
 
Creatine help ja, verwacht er echter geen wonderen van..
whey zou je nog kunnen gebruiken en veel eten..

Inderdaad, je basis = véél goed voedsel !!!
Proteïnen hoog houden , en eventueel aanvullen met shake's.
Maar ikzelf trainde mn eerste jaar totaal zonder supps.
Trainen en zien dat je thuis kwark, tonijn, zilvervliesrijst en van die dingen staan hebt...
Later kan je dan mss supps testen.
 
niet echt, 'k smeer m'n derde been al 2 weken in ermee, maar groeien :scratch: ho maar
 
Creatine is wel grappig, maar zoals hiervoor al gezegd veel schoon eten, en mischien eerst us aan whey denken, en als je niet meer verder komt dan eens creatine gaan pakken.
 
creatine helpt natuurlijk, het houdt water vast in de spiercellen waardoor ze voller lijken, dankzij creatine komen er ook meer voedingsstoffen in de spieren, maar zoals reeds gezegd, het is geen wondermiddel, maar zal je zekers helpen
let ook op welke creatine je koopt, het merk bedoel ik dan, veel slechte boel op de markt, koop maar de duurdere, zoals cell-mass vanbsn, cell-tech van muscletech, koop van een bekend merk
 
veel slechte boel op de markt, koop maar de duurdere, zoals cell-mass vanbsn, cell-tech van muscletech, koop van een bekend merk

Vind ik dus dikke b*llshit é
Ik heb hier een goekoop monohydraatje staan en ga er uitstekend op.
Duur betekent niet altijd beter !
 
gebruik eens de zoekfunctie hier staan zeer veel artikelen over creatine enzo.

ik gebruik zelf ook creatine en vind het een supersuplement.
allemaal dankzij XXL nutrition creatine monohydraat :p
 
Hey.
Ik gebruik zelf ook creatine monohydraat. Meestal niet langer dan 5/6 weken.
Werkt erg goed.Ik vind het de beste die ik tot nu toe gebruikt heb.:cool:
 
JA het werkt, inmiddels met 3e cycle bezig.
 
Creatine werkt bij 70% van de gebruikers, maar heeft weinig toegevoegde waarde als je trainingsregiem en eetpatroon niet in orde zijn.

Ieder zichzelf respecterende supplementenshop verkoopt een zo zuiver mogelijk Creatine product. Dat hoeft niet altijd de hoofdprijs te kosten.
Ga er maar gerust van uit dat dit goed zit bij de sponsors van dit board.
Bij een forum met zoveel leden en waar zoveel kennis zit wordt je al snel ontmaskerd als je rommel verkoopt.
 
Wat is eigenlijk de beste combinatie met creatine monohydraat??????:rolleyes:
 
vreten en trainen

ikzelf heb eens een pot van 2 kg gekocht met 3 soorten creatine,glutamine en wat snelle suikers erin om met water te mengen

ik moet zeggen gaf je voor het trainen best en goede pump

creatine geeft mij het gevoel dat je tijdens het trainen minder pauze hoeft te nemen
 
ik vind het ook gewoon lekr als je tijdens je cycle gewoon de hele dag strak staat, spieren zijn dan gewoon de hele dag door hard.
 
Creatine werk degelijk bij mij. Geeft een lekkere pomp.
Spieren voelen letterlijk harder aan.:cool:
 
Back
Naar boven