Fitness Seller

Helse kiespijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

supreme

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
4.107
Waardering
44
Lengte
1m93
Massa
83kg
Heb ik weer, nooit last, en opeens enorme kiespijn of wat het ook is. Het zit links helemaal achterin.

Wat kan het zijn

verstand kies die tegen mn kies aan drukt?
verstand kies die doorkomt?
Verotte kies?


Ik kan er gewoon koud water op doen zonder pijn, en ik kan nog aardig kouwen zonder erge pijn. En ik kan tegen al mn kiezen aan duwen zonder pijn

maar het komt in vlagen, soms enorme zeurende pijn.

Morgen afspraak met de tandarts, ik laat het wel ff weten :) Ik ben nu stoned van de ibuprofen
 
Denk je verstandskies.
 
ik hoop het, verotte kies is een heel gedoe lees ik :p
 
ze moeten er allebei uit.

auw auw:D
 
Ehr.. je hoopt het? Verstandskiezen kunnen echt heeel naar zijn om er uit te krijgen.
 
hehe ben er niet zo bang voor... meer voor wortel kanaal/zenuwbehandelingen
 
hehe ben er niet zo bang voor... meer voor wortel kanaal/zenuwbehandelingen

Die ik gehad heb was totaal pijnloos... alsof hij in een muur stond te boren... zelfs geen napijn. Het testen van te voren met die lucht die hij tegen de tand blies was veel pijnlijker.
 
Ik hoop dat het je verstandskies is en dat ze hem er uit moeten snijden of beter nog bij de tandarts willen ze hem trekken maar hij brokkelt dan af tot op het tandvlees :p

Off course een geintje :D
Het zal je verstandskies wel wezen bekende pijn voor mij meestal bij het doorkomen alsof ze in je tandvlees snijden met een bot mes.
 
roflol, boeit niet, als die pijn maar weg is na de behandeling:p
 
waarom ga je niet gewoon naar een tandarts ?

edit: oh dat ga je al, maaruh...stoned van de ibuprofen ? hoeveel heb je er op dan? 10 ?
 
Wat dacht je van de tandarts...??
 
Wat dacht je van de tandarts...??

Lezen ?

Ben net terug :p Hij heeft verstandkies eruit gehaalt... maar pijn is er nog denk ik.
 
Back
Naar boven