1. Ontzet Notitie

Hematocrietwaarde na laten kijken

Topic in 'Gezondheid en Uiterlijk' gestart door Dikkegains, 30 jan 2019.

XXL Nutrition Algemeen

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Dikkegains

Dikkegains Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    9%
    Hallo allemaal. Ik heb al enige tijd last van symptomen die mij doen denken aan een verhoogde hematocrietwaarde, namelijk: Vaak last van hoofdpijn, tintelingen in mijn handen en vaak een sloom/lui gevoel overdag. Ik heb in de afgelopen 2 jaar nog nooit bloed gedoneerd en denk dat hier ook de fout zit (ivm. gebruik anabolen). Heeft iemand hiermee ervaring? Ik heb een afspraak gemaakt met mijn huisarts en ben ook beniewd of ik mijn gebruik aan kan kaarten of dat dit niet verstandig is. Ik zou jullie hulp erg waarderen!

2. marina1975

marina1975 Never give up! Elite Member

Leuk Bevonden:
    9.081
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m68
    Misschien eerst eens bloed laten prikken?

Die klachten kunnen bij talloze dingen optreden.

3. nannan

nannan Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    256
    Geslacht:
    Man
    hoe kom je erbij dat het komt door vehoogde hematocrietwaarde? wie heeft je dat wijsgemaakt?
    Rook je ? door roken kan je waarde ook al verhoogd zijn. Maar dat heeft helemaal geen negatieve gevolgen

4. Galen

Galen Peter Bond Super Mod Elite Member

Leuk Bevonden:
    11.696
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    11%
    Hoofdpijn is een ontzettend aspecifieke klacht en die andere twee hebben weinig met hematocriet van doen.

Je kunt dus gerust een te hoog hematocriet hebben, maar die symptomen zullen daar niet van komen. Misschien de hoofdpijn.

5. Dikkegains

Dikkegains Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    9%
    Bedankt voor de reactie, is naar jou mening bloed doneren een noodzakelijk iets wanneer men langdurig kuurt ( met cruise periode’s uiteraard) ik lees op vele andere fora dat bodybuilders wel 3 tot 4 keer per jaar doneren

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie