XXL Nutrition

Hemkade

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
Ey mensen, ik post laatste tijd zo goed als nix meer. beetje druk bezig,
maargoed dan maar over hetgeen mij zo druk bezig houdt, uitgaan ed.

vanavond naar QlubTempo in de hemkade, zaandam. en niet naar mysteryland maargoed....

gaan er meer mensen naar de hemkade vanavond, of gaan er mensen wel geregeld naartoe. ikzelf kom er niet vaak, ga liever naar de HMH.

grtz,
michel

zoutzak zei:
Ey mensen, ik post laatste tijd zo goed als nix meer. beetje druk bezig,
maargoed dan maar over hetgeen mij zo druk bezig houdt, uitgaan ed.

vanavond naar QlubTempo in de hemkade, zaandam. en niet naar mysteryland maargoed....

gaan er meer mensen naar de hemkade vanavond, of gaan er mensen wel geregeld naartoe. ikzelf kom er niet vaak, ga liever naar de HMH.

grtz,
michel

Ik ben 1 keer naar Qlubtempo geweest in de hemkade, en vond het geen ene zak aan. Als je iemand aanstoot heb je meteen ruzie, 80% staat daar strak van de coke.

DJNRG83 zei:
Ik ben 1 keer naar Qlubtempo geweest in de hemkade, en vond het geen ene zak aan. Als je iemand aanstoot heb je meteen ruzie, 80% staat daar strak van de coke.
jep is en blijft een drugslocatie. de sfeer is er ook niet altijd goed hoor ik altijd, maargoed we zullen zien.

Ben 28 december naar QT geweest en het was super vet! En de sfeer, met hardstyle en hardcore vind ik het publiek gewoon minder relaxed.

ben wel naar mysterylad geweest..supervet..helemaal de weg ook kwijt:), maar jamer genoeg niet naar Qlub tempo gegaan naderhand.
en hoezo is t publiek minder relaxed, vind juist een geweldige sfeer, met iedereen ouwehoeren, iedereen zwaar relaxed en iedereen is aardig(gek he:)).
beter dan de stad in te gaan tussen de dronkemanslappen.

Als je feesten als awakenings en bv QT vergelijkt dan zie je gewoon een duidelijk verschil tussen het publiek en de sfeer vind ik.

Jezus dandy,

kerel. Heb jij ook nog een serieuze kant.. haha.

En de sfeer is idd opgefokter, wil binnenkort naar een Mellow (moe nie mauwe) feestje, van die chill a la Roog musica. Relaxte mensen en mooie vrouwen. Dat een keer uitproberen.

Ik vind de hemkade wel iets voor jou floyd...

HAHAHA, hemkade is altijd gekkenhuis. Tegenwoordig ga ik er iets minder graag naar toe, trek het vaak niet meer zo al die gekken ;)
Pak op ze tijd wel een HQ mee of een van de grotere feesten.

@ DJNRG...

Hoezo, hebben ze daar mooie vrouwen en relaxte muziek dan?

nouja, opgefokt was het niet. het ligt ook er maar helemaal aan hoe je de situatie om je heen interpreteerd, ik was opperwazig en had nergens last van. heb et super naar mn zin gehad.

wb de vrouwen, er waren wel wat mooie geen (hard)drugsgebruikende vrouwtjes, maar niet in noemenswaardige getalen.

Op hardcore feesten en hardstyle feesten komen veel minder mooie vrouwen dan op bv techno feesten.

Ik denk dat dat komt omdat zoiezo de meeste vrouwen die naar een hakkuh of stampuh feestje gaan meestal met hun vriend gaan. Veel vrouwen die vrijgezel zijn en met vriendinnen gaan, gaan niet naar zulke feesten. Dat neemt niet weg dat er geen mooie vrouwen zijn op hardstyle feesten, maar er zijn er veel minder.

Zelf hou ik ook van hardcore en hardstyle, maar op deze feesten komt in het algemeen gewoon wat lomper volk, wat je ook gewoon ziet aan de vrouwen die daar rondlopen.

maar het blijven de vetste feesten :)

@ Djnrg... Ik en opgefokt? Heb je dat in je glazen bol gezien? Das juist niks voor mij, ik wil relaxte mensen om me heen, niet alleen maar wauzen, de 1 nog stoerder dan de ander.

@ Johny... Ben het wel met je eens wat betreft vrouwen, die zie je gewoon minder op hardstyle/core feesten. En aangezien de muziek steeds meer bijzaak voor mij is, vind ik andere aspecten belangrijker worden op een feestje.

En zo vet vind ik die hardstyle feesten trouwens niet, het is altijd in de HMH, word ik persoonlijk ook een beetje flauw van. Ik hoorde btw dat aanstaande Qlimax in Gelredome wordt gehouden, das helemaal geen verkeerde locatie btw.

Floyd zei:
@ Ik hoorde btw dat aanstaande Qlimax in Gelredome wordt gehouden, das helemaal geen verkeerde locatie btw.

info please:), dayt komt goed uit.

ik denk echter dat je je vergist met intenze.nl:)...alhowel ik t niet hoop

jij bent btw bij Tiesto geweest daar he?

Laatst bewerkt:
Een keer naar Qlub Tempo geweest en naar 3 steps ahead for life. Bij 3safl stond het geluid echt mega zacht en de sfeer was ook ver te zoeken. QT was wel heel relaxed en ook een goede sfeer met lekker hard geluid.

Dan vond ik exclusive in HMH toch wel stukken beter!

Idd Floyd, muziek wordt voor mij ook steeds meer een bijzaak. Sfeer is veel belangrijker.

22 november is er wel een Qlimax. Heerenveen heeft dan al een een ijslaag, dus dat wordt moeilijk zelfde geldt voor Silverdome, en aangezien het Gelredome een hele vette locatie is gebleken (tiesto was een superstrak feest qua organisatie) lijkt die kans best aanwezig toch?!

En met Intenze krijgen ze de rijnhal met moeite vol laat staan gelredome, laten we het hopen.....

Laatst bewerkt:
Floyd zei:
22 november is er wel een Qlimax. Heerenveen heeft dan al een een ijslaag, dus dat wordt moeilijk zelfde geldt voor Silverdome, en aangezien het Gelredome een hele vette locatie is gebleken (tiesto was een superstrak feest qua organisatie) lijkt die kans best aanwezig toch?!

En met Intenze krijgen ze de rijnhal met moeite vol laat staan gelredome, laten we het hopen.....

idd, zou mooi zijn. rijnhal is idd verre van een toplocatie, veel bekenden (of je daar blij mee moet zijn is ook een 2e :cool::rolleyes:, maar Gelredome lijkt me super.

wou alleen voor locatie naar tiesto gaan, maar ik zag me eigen niet uit mn dak kunne gaan op die softe muziek van Tiesto..naderhand wel enige vorm van spijt jammergenoeg.

22 november staat genoteerd:thumb:

enne

Floyd zei:
@ DJNRG...

Hoezo, hebben ze daar mooie vrouwen en relaxte muziek dan?

lekkere kerels:D

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven