XXL Nutrition

Hemo Rage Concentrated - Nutrex Research (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De werking van Hemo Rage Black Ultra Concentrated is krachtig. Hemo Rage Black Ultra Concentrated raakt je extreem hard en snel. Slechts 1 maatschep Hemo Rage Black Ultra Concentrated is genoeg. Extreme energie, heerlijke pomps, freaky vasculariteit en instante spiervolume expansie!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 Weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Bruisin Berry. Smaak vond ik persoonlijk super!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop 30 min voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fit Shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, Levering binnen 24 uur, leuke goodies, super snelle service!!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, Het is super krachting maar wat ze erover zeggen komt wel uit!
    Dus het werkt wel!

Mijn review:

Ben in aanraking gekomen met Hemo Rage op de FIBO in Essen.
Hier een proefsample gekregen en deze de dag erna ingenomen 30 min voor het trainen.

Op moment van inname tot ongeveer een 15 min voel je er niks van.. Na die 15 min begon bij mij de vingers te tintelen en kreeg een opgefokt gevoel ervan..

Het product werkte bij mij pas echt toen ik het ijzer in de handen had. Je merkt dat de pomps maar door een door blijven gaan. Je word niet moe en je blijft zin houden om te trainen.

De focus was super scherp hiermee. Ik had wel niet dat flippen gevoel wat je van noxipro en jack3d wel krijgt bijv..
Al met al was me de eerste keer goed bevallen.

Hierna dus een pot besteld.

Staat wel 10000x 1 scoop.. Don`t feel temped to take 2 haha!
Maar het is ook wel echt zo. Heb van de pot 1 scoop gepakt en toen begon het

Eerste Trainingsdag:
De eerste dag had weer hetzelfde begin als de sample. Het tintelen en de drang om te trainen.
Het trainen ging lekker en de pomps waren goed. Je krijgt beetje dat alpha male gevoel!

Al met al dus een goede training gehad. Ook hierbij de de focus weer op en top!
Daarna begon het.
Ik kwam thuis en had een crash van hier tot gunder.. Voelde me slap, duf, moe en nergens meer zin in..
Als Post workout gebruik ik magnificent. Na het nemen van deze was ik nog duf.. Ongeveer 2 a 3 uur erna begon ik weer wat fitter te worden. Wel tussendoor goed gegeten. Heb super geslapen die nacht.

Tweede Trainingsdag:
Ook hierbij het begin weer hetzelfde als de eerste dag. Alleen was de crash nu nog erger. Daarbij kreeg ik rillingen, misselijk en me hart sloeg ontzettend raar..

Ik wilde het toen eingelijk al niet meer gebruiken. Ben toen toch doorgegaan.
En eigenlijk de daaropvolgende dagen ging het steeds beter.

Denk dat me lichaam heeft moeten wenen aan de grote hoevelheid wat je in een keer binnen krijgt.

Al met al moet ik zeggen dat na 2 weken ik ook daadwerkelijk meer kilo`s kan hebben. Dit natuurlijk wel in samenwerking met magnificent en Whey..
Pomp is super, Focus is super! En je voelt dat je de wereld aankan. Ook je armen voelen mega dik aan.

Dus wat de fabrikant hierover zegt klopt ook. Had na 2 weken nog het gevoel of ik er net mee begonnen was. Dus niet dat je na 2 a 3 weken merkt dat het gevoel en wekring weg is (zoals je bij meerdere producten wel eens hebt).

Maar nogmaals ik waarschuw iedereen.. Pak hier maar 1 scoop van. Pak je er 2 (wat ik natuurlijk niet kon laten om eens te kijken) word je echt ontzettend misselijk, hartkloppingen, warm en ontzettend wazig gevoel..

Dus hou het echt bij 1 scoop.
Je gaat er echt hard mee!

Al met al wel een aanrader!
Goed spul maar wel heftig!

image.jpg
 
Mooie review zou het al bijna zelf gaan bestellen.
 
Nam de vroegere versie altijd, idd een erg goed product.
 
Leuke review, bedankt! :thumbs:

Ralf
 
Vroeger wel eens gehad en toen erg positief, door deze review wou ik het weer bestellen maar ik kan het nergens vinden op de website van B&F??
 
Ik kan hem gewoon bestellen hoor?
 
Voor mij een van de betere pwo's!
 
Nog nooit gehad. Vind Mr. ZKK altijd grappig om te zien:)

Ben wel benieuwd geworden...hoor er meerdere goede geluiden over.
 
Nog nooit gehad. Vind Mr. ZKK altijd grappig om te zien:)

Ben wel benieuwd geworden...hoor er meerdere goede geluiden over.

Over het algemeen neem ik niet meer dan een halve scoop een half uur na m'n shake en een half uur voor m'n training, dus redelijk op een nuchtere maag en ik moet zeggen dat daarmee de moeheid na een dag lang werken verdwijnt.
Geen extreme kracht of pomp maar gewoon een heerlijke focus.

Wil je knallen dan een volledige dosering of meer.....echter krijg je dan snel de bijwerking van overmatig zweten maar dat is met de meeste pwo's zo....
 
Back
Naar boven