AndroidHealthClinic

Hempjes? of gewoon t-shirts (1 bezoeker)

Hempjes of shirtjes?

  • Hempjes

    Stemmen: 101 30,0%
  • Shirtjes

    Stemmen: 202 59,9%
  • Iets anders

    Stemmen: 34 10,1%

  • Totaal stemmers
    337

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ik vind 't persoonlijk fijner om in hempies te trainen, je krijgt het er minder warm in, en je bent vrijer om te bewegen, met t-shirts schroeit t ook wel eens bij je oksels ;) wat vinde jullie fijner?
 
roze tutu, meer bewegingsvrijheid bij oa. squat
 
In tanktop ist relax trainen
 
Hangt van het weer af....maar in de zomer een tanktop maar dat mag niet meer sinds 1 feb.
nieuw beleid...no tanktops.
 
Maakt toch geen flikker uit.
 
Sweater, t-shirt, geript t-shirt of hemd, afhankelijk van oefening, klimaat in gym en hoe ik me voel ..ok.
 
Ik train meestal in een tanktop, maar ook wel eens in een t-shirt.
 
olijfblaadje, heb niks te verbergen :)

J/k ben meer van de t-shirts
 
witte onderbroek met bruine strepen, chainmail-vest en kisten
 
hangt ervan af, ben nogal ijdel..
alsk v mezelf vind, dat ik goed sta, draag ik tanktop
maar ben voor t moment niet echt tevreden met mijn resultaten, dus draag ik een sweater boven mn tanktop,doe die enkel uit als ik et echt te warm krijg..
 
Hoe meer je van je bovenlichaam kan zien tijdens de training hoe meer motiverend tijdens je training.
 
Het mag bij ons niet, maar ik train wel liever in een tanktop. Je hebt meer bewegingsvrijheid, en je kan je eigen vasculariteit beter aanschouwen bij barbell curls e.d. :D
 
Ik train altijd met een hempje vindt het gewoon prettig om te trainen en je ziet ook beter wat je aan het doen bent. Zo heb ik ook altijd een korte broek aan ik wil zien welke spieren er aan het werk zijn dat geeft mij toch een bepaalde kick.
 
dat vind ik zulk gelul dat je geen tanktop zou mogen dragen :S ik had gezegd: dan zoek ik wel een andere sportschool. wedden dat als meerdere dat zeggen, dat je dan in tanktop mag trainen? wat heb je er voor last van dat iemand in tanktop traint. als je het niet god warm krijgt tijdens een training, ben je gewoon pussy bezig

tanktop is relaxed :D
 
nu meestal sweater
 
Back
Naar boven