XXL Nutrition

Hendrie's V2 log

Bezoekers in dit topic

hendrie

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2009
Berichten
9.518
Waardering
318
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
15%
Hierbij mijn nieuwe logje na 100x te hebben gecut en weer domweg terug beginnen te vreten dan nu eindelijk ook begeleiding tijdens de bulk (bouw) fase na mijn 4maanden begeleiding van body central gecut van 19,7% na 10% nu eindelijk mijn moment om er is heel veel massa op de gooien maar dit x met minimale vet toename ons doel is om tussen de10-12% bf te blijven en lekker te gaan bouwen wel wil ik 1x per week kunnen junken en vindt ook dat dat moet kunnen off season verder eet ik 6dagen een clean dieet doe ik 3-4per week een half uur cardio na mijn krachttraining krachttraining is zoiezo elke week 4x en soms ook 5x trainingsschema is gemaakt op 4dagen heb ik een 5de dag pak ik een armen dagje:D
De gene die mij met dit alles gaat helpen en er voor gaat zorgen dat ik mijn doelen haal is IBO!!!!
Ik ben super blij dat ik na trickster Jeffrey en Davor nu weer met een top atleet mag werken super gaaf en erg leerzaam want ibo doet het ook weer op zijn manier en das leuk en leerzaam voor me!

Trainingsweek zit er als volgt uit

Benen,kuiten,schouder
Borst,schouders,Triceps
Hamstrings,kuiten,biceps
Rug,schouders

Voeding

1) 100gram havermout,30gram whey,2eieren
2) 4boterhamen,100gram kip,eetlepel pindakaas
3) 125gram rijst 150gram kip halve komkommer 30gram ongezoute cashewnoten
4) 70gram weightgainger 1appel
5) pre workout shake
6) 1scoop mega grow 1banaan
7) thuis maaltijd aardappels/rijst/pasta met vlees/vis/kip en groente
8) 30gram caseïne shake 2hele eieren

Ik hoop er een leuk en leerzaam log van te kunnen maken en van ibo mag ook alles geplaatst worden dus zal ik dat ook doen! :)


Stats vanmorgen gemeten koud

77,2 kilo
11,2%
 
Laatst bewerkt:
Hey Hendrie, ik heb je transformatie af en toe bekeken en mooi werk heb je geleverd hoor!! Ben benieuwd hoe je de komende tijd weer VVM gaat pakken!

Abbo btw!!

Edit: FIRST ;)
 
Hey Hendrie, ik heb je transformatie af en toe bekeken en mooi werk heb je geleverd hoor!! Ben benieuwd hoe je de komende tijd weer VVM gaat pakken!

Abbo btw!!

Edit: FIRST ;)

Tanks leuk dat je volgt

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 21:40 ----------

Vandaag was zon 5de dag na de body central finalle snel na huis gereden en nog even een 45minuten Triceps/biceps gesuperset heerlijke pomp

http://youtu.be/-vh_KNdgX4I
 
Succes met je doelen man.
zal je ook in de gaten houden ! :)
 
Wel ff een kleine toelichting bij de schouders. Bij elke training is het vanuit een andere hoek aanpakken, anders lijkt het net alsof je 3 keer per week je schouders volledig zou pakken ;)
 
Nogmaals gefeliciteerd met je 2e plek! Ik ga je hier ook volgen!

Top dat je alles mag loggen ook! Ben benieuwd wat de toekomst je gaat brengen!:thumbs:
 
Succes met je doelen man.
zal je ook in de gaten houden ! :)
leuk bedankt man!

Wel ff een kleine toelichting bij de schouders. Bij elke training is het vanuit een andere hoek aanpakken, anders lijkt het net alsof je 3 keer per week je schouders volledig zou pakken ;)
:D:D:D

Nogmaals gefeliciteerd met je 2e plek! Ik ga je hier ook volgen!

Top dat je alles mag loggen ook! Ben benieuwd wat de toekomst je gaat brengen!:thumbs:
dankjewel Marvin en leuk dat je weer mee verhuist :)
 
Ik volg weer wellicht kan ik er iets van leren!
 
Ik volg weer wellicht kan ik er iets van leren!

succes!
ik volg :)

Welkom leuk!

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 09:04 ----------

Gisterenavond uit eten geweest omdat ik 2de was geworden op de bc course wat dus eigelijk niet in het schema stond want vandaag staat me junkday op het programma dus vanmorgen eerst maar begonnen met 65minuten snelwandelen buiten en ga niet heel de dag junken vandaag gewoon 2maaltijden en af en toe snoepje/koekje meer niet
 
Welkom leuk!

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 09:04 ----------

Gisterenavond uit eten geweest omdat ik 2de was geworden op de bc course wat dus eigelijk niet in het schema stond want vandaag staat me junkday op het programma dus vanmorgen eerst maar begonnen met 65minuten snelwandelen buiten en ga niet heel de dag junken vandaag gewoon 2maaltijden en af en toe snoepje/koekje meer niet
Hoe wil je de komende tijd je junkdagen gaan inrichten? Grotendeels wel clean met wat extra snoep en patat bijvoorbeeld of een soort van helemaal los?
 
Hoe wil je de komende tijd je junkdagen gaan inrichten? Grotendeels wel clean met wat extra snoep en patat bijvoorbeeld of een soort van helemaal los?
Helemaal los zoiezo niet maar er mag wel genoten worden na zon lange zware tijd wel probeer ik mijn eiwitten binnen te krijgen zal je een voorbeeld geven van vandaag

1)50gram havermout 30gram whey 2eieren
2)proteïne reep
3)4pistoletjes 600gram kipfilet satesaus
5)eiwitshake of proteïne reep
6)bord patat met 3/4 snacks en grote bak ijs
7)keuze uit zak chips,zak snoep,zak M&M's
8) 30gram caseïne shake

En tussen door word er echt wel is een paar dropjes of een koekje bij de koffie gegeten
Dus als je het zo terug ziet genoeg eiwitten en nog helemaal niet zo gek veel rotzooi toch?




Gezellig :)
 
Gefeliciteerd met je plaatsing man en met je nieuwe begeleiding!

Ik denk dat je aan Ibo wel een goede heb:)
 
Gefeliciteerd met je plaatsing man en met je nieuwe begeleiding!

Ik denk dat je aan Ibo wel een goede heb:)

Waar was je nu?had je graag effe willen spreken
 
Benen/kuiten/schouders

Leg extensions 4x12x77
Squat 5x10x50
Leg press 5x10x140
Lunges 5x20
Standing Calfs 4x20
Bb schrugs 5x12x110
35min cardio

Benentrainingen blijven slap bij mij al heb ik op al mijn trainingen aardig kracht ingeleverd de laatste tijd door de weinige voedingen en shitload aan cardio maar benen ben ik nog nooit sterk op geweest
Trainingen gaan nu wel super lekker met wat meer voeding.morgen borst/schouders/Triceps op het programma
 
Back
Naar boven