AndroidHealthClinic

Hendrie's V2 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goed bezig :) Ik ben ook net klaar met BC Course en nu rustig massa bouwen voor Flexcup 2014 :)
 
En wat was je begin en eind stats?
 
Kijk aan, dat is goed nieuws! LBM's dieet en trainingen doen het goed dus!:thumb:

Die doen het super.! onze samenwerking is ook top ben super blij met hem als trainer
 
En wat was je begin en eind stats?

Begin stats waren 88kg met 20,6% en eind was 86 met ergens rond de 10% (was nog lager tijdens depleet)

Zeker niet ontevreden, maar nu onder begeleiding van hun massa bouwen voor Flexcup
 
Begin stats waren 88kg met 20,6% en eind was 86 met ergens rond de 10% (was nog lager tijdens depleet)

Zeker niet ontevreden, maar nu onder begeleiding van hun massa bouwen voor Flexcup

Jeeps das netjes kerel klasse!
 
Begin stats waren 88kg met 20,6% en eind was 86 met ergens rond de 10% (was nog lager tijdens depleet)

Zeker niet ontevreden, maar nu onder begeleiding van hun massa bouwen voor Flexcup
Dat komt neer op 10kg VVM in 3 maanden tijd...geven ze bij BC tegenwoordig ook kuurschema's erbij? *nooffence*
 
Wil weer is wat meer op me kracht gaan focussen vandaag de 1hh Max neergezet hier gaan we op verder bouwen

Squat 1x110
Bench 1x130
Leg press 1x340
Dl 1x180
 
Man, man Hendrie! Dat is nogeens een 1RM op de bench!

Zou met name aan je squat werken! Ik weet dat dat niet je sterkste punt is, maar die heeft in verhouding echt het meeste werk nodig. Waar zit het punt bij je squat waar het fout gaat..helemaal onderin of halverwege?
 
Man, man Hendrie! Dat is nogeens een 1RM op de bench!

Zou met name aan je squat werken! Ik weet dat dat niet je sterkste punt is, maar die heeft in verhouding echt het meeste werk nodig. Waar zit het punt bij je squat waar het fout gaat..helemaal onderin of halverwege?

Jip benen gaan hard aangepakt worden aankomende tijd moet ik sterker op worden punt is ook beneden dooie punt kom ik slecht door elke x ma wil wel diep blijven squaten snapje ma goed gaat goed komen zit bomvol motivatie weer
 
Mooie krachtstats Hendrie. Nu die squat op 150kg en je hebt zeker hele goede bovengemiddelde dbb stats hahah! Fijne avond beest!
 
Idd nice stats, waarom geen MP in je lijstje ?
Ook al een idee of je een apart schema gaat volgen voor kracht of dat deze door je begeleiding wordt samengesteld ?
 
Mooie krachtstats Hendrie. Nu die squat op 150kg en je hebt zeker hele goede bovengemiddelde dbb stats hahah! Fijne avond beest!
Tanks kerel! Vanavond al 1x120 gesquat:)
Idd nice stats, waarom geen MP in je lijstje ?
Ook al een idee of je een apart schema gaat volgen voor kracht of dat deze door je begeleiding wordt samengesteld ?

Mp komt er ook bij ma had ik geen tijd voor
 
Kijk aan Hendrie! Dat is alweer 10kg erbovenop!:thumbs:

Hoe was de vorm van de squat?
 
Kijk aan Hendrie! Dat is alweer 10kg erbovenop!:thumbs:

Hoe was de vorm van de squat?

Ging best lekker maar was wel effe echt maximaal hoor had niks over had wel effe iemand erachter gevraagd
 
Good week

1x400leg press
4x1x120 squat
6x1x70mp
4x1x180 dl fail op de 190
 
Pfoe! Die MP is echt ziek kerel!

Maar die squats en deads ben je zelf trotser op denk!:D
 
Pfoe! Die MP is echt ziek kerel!

Maar die squats en deads ben je zelf trotser op denk!:D

Tanks kerel klopt op de deads en de squat is voor mij alleen ma overwinningen en de belangrijkste 2 ma die 400leg press was ook heerlijk gevoel
 
Lekkere mp sessie vanavond

6x40
6x50
6x60
6x70
5x70
6x60
6x60
6x60
6x60
6x60
6x60
6x60
 
Zoooo..what about volume!!:fire:
 
Back
Naar boven