Fitness Seller

henk visser (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

S0m30n3 zei:
Is henk visser niet die cabaretier die bij kopspijkers zat?? Lijkt me dan meer een naamgenoot....

dat is toch bert visser
 
Ik vind dit echt een topfysiek eigenlijk. Groter dan dit vind ik niet mooi meer, dit is voor mij de max.
 
huckfinn zei:
Bert Visser is een neo-nazi.

Die gast van kopspijkers heet Bert Visscher, die Bert Visser waar jij het over hebt is dat een oom of zo van jou? :D

OT: Henk ziet er goed uit.
 
Bert Visser is een fotograaf!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Hij is mijn grote voorbeeld!




Henk :thumbup:
 
Ik mis inderdaad wel wat dikte in z'n rug, schouders vindt ik wel erg mooi :) Goed fysiek.
 
echt respect voor Henk Visscher!
goede grappen en dan ook nog zo'n fysiek....chapeau!
 
Ik vind zijn rug wel mooi hoor:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Goed fysiek man !! damn mosterlijke schouderkoppen daaro :eek:

Netjes Henk.. wat een doorzettingsvermogen :thumb:
 
Netjes en schitterende comeback!!
 
MrJ zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schitterend! :thumb:
hallo henk we kunnen elkaat wel ik kwam wel eens bij marjolijn en wou vragen of je mij kan helpen met dieet wat ik moet doen om me buikje weg tekrijgen heb een beetje slappen huid en schaam daar voor dus hoop dat je me kan helpen wil voor uit harder worden kan je me helpen
 
hallo henk woy vragen of je me kan helpen met dieet wat ik moet doen om me buikje weg te halen heb beetje slapen huid in paar hiud scheurtjes kan je me helpen alvast bedankd
 
uhm ok? Henk post hier niet hoor.
 
kolosale schouders !

nice!
 
Idd een hele mooie bodybuilder, een hele goeie prestatie na zo"n zware blessure.
Ik weet niet of het ergens vermeldt is want ik vraag mij af hoeveel hij weegt in zijn wedstrijdvorm.
Ziet er in ieder geval heel goed uit.
Willem 2.
 
He ik heb ook voor het eerst in mijn leven een voorbeeld. :D
 
Als je ziet waar Henk mee begonnen is, dan krijg ik alleen nog maar meer respect:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Henk is een motiverend voorbeeld en (zo hoor ik van mensen die hem kennen) een sympathieke vent bovendien.
 
Back
Naar boven