MuscleMeat

Herbalife juppies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu kijk ik kan daar moeilijk alles op gaan zetten wat de oorzaken zijn iedereen weet dat.Ieder heeft zijn mening daarover he dat is normaal.Maar er zijn veel distribiteurs die denken dat ze het weten maar ze weten het eigenlijk niets van,die zullen ook nooit in de fitness wereld geraken.Nu om even duidelijk te maken,ja ik ben distribiteur van herbalife.Maar mijn voordeel is dat ik zelf in de wereld van BB zit en voor mij gemakkelijk is om mensen te begeleiding.Meeste mensen gaan dat doen om gewoon te verkopen en te verdienen.Dat is dus foute instelling zene!Ik doe het als hobby,ik gebruik de producten zelf ook en weet het verschil tussen die van fitness en van herbalife.IK heb ze beide gebruikt,het enigste wat ik kan zeggen is wat ik ervan vindt en wat ik er van voel he.Dat is hetzelfde als je gaat beginnen over een bepaald merk van gear bv GG en generic.Het enigste wat wij hier doen op de forum is onze mening geven en onze resultaten laten zien aan de mensen op deze forum,of niet?Nu ik doe gewoon hetzelfde naar de mensen toe en vertel en laat ook zien aan de mensen welke verschillen er zijn met de producten en wat de andere mensen ervan vinden die ik begeleid.Is daar iets kwaad mee gedaan?Ik dacht het niet he ;-),ik verplicht mensen niet om deze producten te gaan gebruiken maar mensen naar afslanken toe is het zeer intersant spul!
Kijk naar mensen die een maagring willen laten zetten!wat moeten die dikker mensen eerst doen voor dat ze in operatie mogen doen?AFVALLEN!Wat moeten ze daarna eten voor de komende 6 tot 8weken?VLOEIBAAR VOEDSEL om het zo te zeggen.Nu naar BB toe zijn er programma's natuurlijk die je kan volgen maar is de training niet goed en ga je niet beter eten,moogde nog zoveel spuiten zetten da helpt toch gene zak!EN Wat ik nog even kwijt wil,opmetingen met dergelijke toestellen is nooit juist en ik gebruik deze ook niet.Het enigste wat van mij belang heeft is de spiegel!En dat zou voor iedereen zo moeten zijn.Het gene wat ik ook doe zijn foto's nemen van mijn eigen na X aantal tijd om verschillen te kunnen zien.Nu zo doe ik dat met mijn mensen die ik begeleid en zo zien zij ook van wat hun resultaten zijn!
EN als je wat kan nadenken is niet de reden van ovegewicht omdat de mensen met mer auto's enzo gaan rijden maar wel aan onze voedsel daar kunnen we veel aan doen.EN doordat onze voedsel het niet meer is hoe dat het geweest was gaan de mensen sneller ziek worden want 70% van de doktersbezoeken is oorzaak van slechte voedingsgewoontes!Dus door luchtvervuiling gaat ons voedsel verzieken om het zo te noemen en niet alles meer bevatten wat het eigenlijk zo moeten bevatten en omdat er nu ondertussen zo een 6,6miljard mensen zijn moeten die boeren ook zien dat er genoeg voedsel is om al die mensen eten te kunnen geven.Dus met gevolg er wordt aan massaproductie gedaan = gronduitputting.Voedsel krijgt niemeer genoeg tijd om te groeien op zijn manier dus gaan ze het eventjes wat opfokken met wat spul om het wat sneller te laten gaan.Dat is hetzelfde bij ons lichaam he,we zijn niemeer tevreden met ons lichaam dus wat doen wij BB'ers wij gebruiken ook wat spul om sneller te kunnen groeien :-).Nu op langere termijn(zoals voeding) gaat ons lichaam uitgeput geraken en hebben we rust nodig om te recupereren.Kan ons voedsel dat nog?Nee want anders kunde gij niet heel het jaar door alle groenten en fruit krijgen he!Als je weet wanneer de tijd is om bv banana te plukken of onze patatten uit te gaan trekken,waarom stel je dan niet de vraag van:Hoe komt het dan dat we door het jaar steeds dat kunnen eten.
Hiermee sluit ik af want ik kan lang genoeg uitleg geven zene :-)

Lieve schat, wil je de volgende keer alsjeblieft gebruik maken van ALINEA'S en SPATIES want dit is niet te lezen (en ik ga er dus ook niet aan beginnen)!!!
 
zegt genoeg dit spul is super goed
Overgewicht

Ja stel nu dat het in totaal een 20 tal mensen waren.
Van de hoeveel gebruikers?Meer dan 40.000.000 om het zo te zeggen.
Tel eens even uit hoeveel % dat is ;-)
NU kan zijn dat sommige mensen daar niet tegen kunnen.Dat weet je niet opvoorhand he :-)
Maar het laatste product is antirimpelcreme skin activator dus als ze dan gaan eten kank geloven dat ze naar ziekhuis moeten.De rest zijn supplementen maar moeten doelgerocht gegeven worden en als ze van amerika komen zijn ze dubbel gedoseerd tegenover belgie kanook te wijten aan zijn.
 
Ja stel nu dat het in totaal een 20 tal mensen waren.
Van de hoeveel gebruikers?Meer dan 40.000.000 om het zo te zeggen.
Tel eens even uit hoeveel % dat is ;-)

Ze hebben tot nu toe 20 mensen, wie zegt dat het hierbij blijft?

NU kan zijn dat sommige mensen daar niet tegen kunnen.Dat weet je niet opvoorhand he :-)
Lekker handig als herbal life niet bekend maakt wat er in die producten zit.

Maar het laatste product is antirimpelcreme skin activator dus als ze dan gaan eten kank geloven dat ze naar ziekhuis moeten.

Waar vindt jij terug dat mensen dit product verkeerd hebben gebruikt?
 
Ze hebben tot nu toe 20 mensen, wie zegt dat het hierbij blijft?


Lekker handig als herbal life niet bekend maakt wat er in die producten zit.



Waar vindt jij terug dat mensen dit product verkeerd hebben gebruikt?

Er staat een link gegeven met hoe goed dat de producten zijn,ga maar even terug daar staat een kleine lijst van paar spulletjes die ze innamen.Als je daar meer wilt van weten google het ;-)
Herbalife geeft alleen weer wat in de producten zit als je zelf distribiteur zijt en je gaat naar een extravaganza komen er een aantal wetenschapper uitleg geven.Waarom geven ze dit niet vrij aan gewoon artsen omdat het steeds hun product blijft.Dat ze ne pot of tabletten nemen dat kunnen ze toch onderzoeken wat is daar moeilijk aan?Met de wetenschap van tegenwoordig kunnen ze toch alles ontleden!
 
Laatst bewerkt:
ze hebben dat ook eens aan mij gevraagd,
mijn antwoord: steek dit in mijn handen en ik gooi het naar de kloten, mietjes
 
"Dus door luchtvervuiling gaat ons voedsel verzieken om het zo te noemen en niet alles meer bevatten wat het eigenlijk zo moeten bevatten en omdat er nu ondertussen zo een 6,6miljard mensen zijn moeten die boeren ook zien dat er genoeg voedsel is om al die mensen eten te kunnen geven.Dus met gevolg er wordt aan massaproductie gedaan = gronduitputting.Voedsel krijgt niemeer genoeg tijd om te groeien op zijn manier dus gaan ze het eventjes wat opfokken met wat spul om het wat sneller te laten gaan.Dat is hetzelfde bij ons lichaam he,we zijn niemeer tevreden met ons lichaam enz enz"

Wat zeg je toch allemaal. alsof de boeren ervoor moeten zorgen dat 6,6 miljard mensen te eten moeten hebben. maarjah, ik was al geen voorstander van herbalife maar deze uitleg heeft me er definitief van overtuigd dat het niks is;)
 
Ik moet zeggen, toen ik net begon met trainen, heb ik ook een tijdje herbalife gedaan. Ik heb daar wel aantal kilo's vrij vlot mee gewonnen icm trainen uiteraard.
Toen wist ik echter nog niet dat je als je met gewone voeding boven onderhoud gaat zitten ook gewoon kunt aankomen. Scheelt een hoop in je portefeuille ;)
 
Hallo mensen,ik wou je even laten weten wie deze Bodybuilder atleet was die herbalife gebruikt.Zijn naam is Marlon Watson.
Iem bekent mss?als jullie mss eens komen luisteren het is gratis inkom voor de mensen die in de sport zitten.Adres:Hotel Beveren Gentseweg 280 Deuren:19.15u aanvang:20.OOu
 
Laatst bewerkt:
niet voor een of ander maar volgens de belgische wetgeving moeten de ingrediënten van de producten op de potjes weergegeven zijn (in het nederlands), is dat niet het geval is er sprake van illegale verkoop lieverd ;)
 
niet voor een of ander maar volgens de belgische wetgeving moeten de ingrediënten van de producten op de potjes weergegeven zijn (in het nederlands), is dat niet het geval is er sprake van illegale verkoop lieverd ;)

Wat boeit het, alleen maar wanhopige dikke huisvrouwen kopen de overprized producten van Herbalife. Je bent echt een knakker als je als normaal persoon deze producten koopt.
 
dat staat er zekers op de producten wat er in zit en in het nederlands ik denk dat je het nog niet hebt gezien van dichtbij zene.En overprijsd?De proteien vindt ik ool wel duur maar kzal even laten zien wat mensen uitsparen.
Voedingsdrank 40,50€ Gezondheid,gewichtsbeheersing
Multivitamine 18,40€
Vezels&Kruiden 16,85€
TOTAAL: 75,75
Per dag kost je dit: 2,52€ + (2x 5€)=12,52€--->Bespaart u 2,48€ per dag!
Per maand bespaart u 74,40€ of 540€ per jaar!

2x Voedingsdrank 81,00€ Afslanken
Multivitamine 18,40€
Vezels & Kruiden 16,85€
Totaal: 116,25€
Per dag kost je dit: 3,8€ +(1x5)=8,8€---->Bespaart u 6,20€ per dag!
Per maand bespaart u 186€ of 2232€ per jaar!

Een doorsnee mens eet 15€ per dag op (5€ per maaltijd)
 
dat staat er zekers op de producten wat er in zit en in het nederlands ik denk dat je het nog niet hebt gezien van dichtbij zene.En overprijsd?De proteien vindt ik ool wel duur maar kzal even laten zien wat mensen uitsparen.
Voedingsdrank 40,50€ Gezondheid,gewichtsbeheersing
Multivitamine 18,40€
Vezels&Kruiden 16,85€
TOTAAL: 75,75
Per dag kost je dit: 2,52€ + (2x 5€)=12,52€--->Bespaart u 2,48€ per dag!
Per maand bespaart u 74,40€ of 540€ per jaar!

2x Voedingsdrank 81,00€ Afslanken
Multivitamine 18,40€
Vezels & Kruiden 16,85€
Totaal: 116,25€
Per dag kost je dit: 3,8€ +(1x5)=8,8€---->Bespaart u 6,20€ per dag!
Per maand bespaart u 186€ of 2232€ per jaar!

Een doorsnee mens eet 15€ per dag op (5€ per maaltijd)

Wat een reclamepraatjes zeg!

Welke debiel eet nou voor 15 euro per dag. Niemand. Ik eet zelf 7 maaltijden per dag en dat kost mij precies 6 euro per dag. Dan krijg ik een stuk meer binnen dan die zielige maaltijden van Herbalife, dan moet je de gehele dag honger lijden.
 
Herbalife Distribiteurs zijn gewoon de JeHoVah's van deze maatschappij!
 
Herbalife moet helemaal kapot. Profiteren van de goedgelovigheid van mensen die niet weten hoe ze moeten eten, en dan met je totaal nutteloze crappy en dure producten proberen hun wat aan te praten, triester kan het haast niet.
 
Bedoeling van herbalife is dat je begint me een programma en dat je over gaat naar stabilisatie,in deze periode leren de mensen hun slechte gewoontes af en weten ze wat ze allemaal mogen eten en wat ze minder moeten gaan eten.Ale bij mij allesinds toch :-)ik stel voor hun aangepaste eetschema's op per week of om de twee.De bedoeling van mij is dat ze iets gaan leren.Maar ik ga me daar nu niemeer verder op in laten gaan want ik verdien er goed mene boterham mee :)
 
ik hoop dat je herbabuilder zwaar onderuit gaat binnenkort :p
 
Met zulke gasten moet je niet in gesprek gaan die moet je gewoon rammen
 
Liep ik rustig met een vriendin door de stad, staan er 2 mensen met van die digitale vetpercentagemeetapparatuur (3x woordwaarde?) Dus ik loop er ietwat lachend voorbij en terwijl de beste man vraagt 'wil jij ook proberen?' zeg ik "ik had 5.4%!". Hierop krijg ik een verontrustende blik terug met "zo dat is ERG ongezond jongeman! Je weerstand is dan veel te laag, je wordt veel sneller ziek, verder is het gewoon heel slecht!"
Dus ik antwoord en zeg ja leuk en aardig maar ik eet heel veel en ik sport ook heel veel, krachttraining met name. Verder ben ik de afgelopen paar jaar nooit meer ziek geweest, terwijl iedereen wel een griepje krijgt of een beetje snottert.
Een beetje protesterend hangt hij een verhaal op dat het onnatuurlijk is en dat ik meer vet moest eten en sowieso te weinig eet (ja dat kan hij aan mij zien?). Oh en dat ik over 10 jaar extreem ongezond zou zijn, dat ik hem dan maar eens moest bellen *geeft kaartje* en hem dan gelijk moest geven.

Enigszins geirriteerd door zijn arrogantie antwoorde ik dat ik voordat ik begon met (veel) sporten ook al rond de 6% zat en ik nou eenmaal ecto ben.*vage blik :p* Mijn schildklier werkt nou eenmaal erg snel.. "Verder eet ik tegen de 4000 Calorie. per dag, tussen de 150 en 180 gram eiwit en bla bla koolhydraten...".

Toen begon de beste man over bodybuilding en kwam met de vraag 'Weet jij wel wat de nederlands kampioen bodybuilding heeft voor vetp?'. Ik heb geen flauw idee wie dat is maar ik zei ik schat ook zoiets, rond de 5, 6%. Wellicht niet in zijn bulkperiode maar ach. Hij gaf me verder geen antwoord dus ik weet het nog steeds niet (A).

Enfin, toen begon zijn herbalife verhaal. Hoe trots hij was dat iemand net zo mager als ik met zijn dieet 'wel' 8kg was aangekomen (geen tijdsbestek erbij gegeven). Mijn vraag/antwoord was "En was dat 8kg vet of 8kg spier? *geen duidelijk antwoord*. En ik ben de afgelopen 2 maanden met mijn huidige dieet en training 3kg spier aangekomen en een paar tienden procentpuntjes vet naar beneden gegaan" (iets te veel hardgelopen).

'hmpf'

"Fijne dag nog meneer"

Jullie mening? Ik ga toch niet dood aan mijn lage vetp?:)


Jawel, en je zult branden in de hel dankzij je arrogantie!
 
Back
Naar boven