Fitness Seller

herbalife ???

Bezoekers in dit topic

vleuje

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
wat denken jullie over vermageren met herbalife ???

Rommel weet ik niet maar ik heb er geen goede ervaringen mee, niet met de producten (en ook niet met de organisatie)

d

hoe bedoel je, slechte ervaring

ik walg van de naam herbalife. Doen alsof je een mega business heb als huisvrouw door de verkoop van gezonde supplementen, niet eens bewezen werking ervan etc. Om na 1 maand gebruikt te hebben door dezelfde huisvrouw aangesproken te worden: ook jij kan geld verdienen door 2 mensen onder je te laten werken.

Ik hou niet zo van multilevel marketing bedrijven, sorry, al helemaal niet van hun producten.

yah werkt niej!

ik walg van de naam herbalife. Doen alsof je een mega business heb als huisvrouw door de verkoop van gezonde supplementen, niet eens bewezen werking ervan etc. Om na 1 maand gebruikt te hebben door dezelfde huisvrouw aangesproken te worden: ook jij kan geld verdienen door 2 mensen onder je te laten werken.

Ik hou niet zo van multilevel marketing bedrijven, sorry, al helemaal niet van hun producten.

+1

ps: http://www.ergogenics.org/vetzucht25.html
http://www.ergogenics.org/supplement46.html

Puur bedrog. Het gaat niet over het supplement, enkel over de verkoop.

Dat geld natuurlijk voor alle supplementen.

Als je kijkt naar de ingredienten die herbalife gebruikt dan zijn dit gewoon dezelfde zin/onzin ingredienten die in sportsupplementen ziten, alleen veel lager gedoseerd (maw duurder). Herbalife is dus geen rommel, maar gewoon veel te duur.

Dat geld natuurlijk voor alle supplementen.

Als je kijkt naar de ingredienten die herbalife gebruikt dan zijn dit gewoon dezelfde zin/onzin ingredienten die in sportsupplementen ziten, alleen veel lager gedoseerd (maw duurder). Herbalife is dus geen rommel, maar gewoon veel te duur.

Laten we zeggen dat Herbalife net zulke rommel is als veel sport-supplementen, maar dan (nog) lager gedoseerd.

Ga eens gewoon hard trainen en laat herbalife maar links liggen.

106aiw7.jpg

Herbalife FTW!!!! :D

Idd veel te duur voor wat je krijgt. Ik ken iemand die werkt voor Herbalife. Heb eens de prijs gevraagd voor een pot eiwitten, viel bijna achterover...

Er zijn andere merken die prijs/kwaliteit veel betere produkten aanbieden. Kijk maar eens bij de persoon hierboven (xxlnutrition). Is een goed voorbeeld hiervan.

Is inderdaad veel te duur voor wat je maar krijgt.

Ik ging zelf ooit beginnen met Herbalife, maar niet mee verder gedaan. Een vriend van mij doet het wel en verdiend er ook wel mee. Maar daar gaat het niet over. Het gaat over de producten, en die zijn wel bewezen!

Herbalife heeft zeer betrouwbare en kwaliteitvolle producten, multivitaminen, vezels, eiwitten, alles gebruikt. Die eiwitten moet je als bodybuilder idd niet gebruiken. Enorm lekkere shakes maar te weinig voor een bodybuilder. Is gemaakt voor een normaal etende persoon.

Velen moeten hier dus echt niet gaan lullen dat dit shit enzo is, want de kwaliteit die ze leveren is echt wel goed. Ik gebruik bvb zelfs de bodycremes met aloe vera, gezichtscreme, de vezels voor betere spijsvertering.

Mijn oma gebruikte vroeger ook Niteworks en heeft nog nooit zo'n product eerder gehad! Dit product neem je voor het slapen gaan, en dit zet alle aders open, zodanig je een betere bloedsomloop hebt, enz.
Mijn oma sliep vroeger en een hele nacht aan 1 stuk door, was uitgerust, vanaf ze dit product niet meer nam, had ze dit niet meer.

Was 70euro voor een potje, en dus ook te duur om te blijven kopen. Maar het werkt wel echt.

Back
Naar boven