XXL Nutrition

Herballife

Bezoekers in dit topic

gohigher

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 jul 2007
Berichten
27
Waardering
0
Mijn vrouw neemt alle dagen de f1 shake and pdm shake van herballife als ontbijt . Nu zijn al die producten van herballife nogal prijzig. Zijn er hier goede of zelfs betere alternatieven voor?
 
Welk doel heeft ze? Wil ze afvallen? Wil ze per se een shake?
 
Mijn vrouw neemt alle dagen de f1 shake and pdm shake van herballife als ontbijt . Nu zijn al die producten van herballife nogal prijzig. Zijn er hier goede of zelfs betere alternatieven voor?
Hier de voedingswaarden en ingredienten van beide:
F1 herbalife:
f1.jpg


PDM Shake Herbalife:
proteindrank.jpg
 
De f1 shake is 230 kcal.
200 gr magere kwark naturel met 30 gram havermout wat kaneel en/of cacao en een paar druppels vanille aroma (geloof die laatste bij lidl 2,50 per 10 flesjes)
Is net zoveel aan kcal.
Ipv havermout kan je ook basis muesli van ah of lidl nemen. Neem je creusli dan 25 gram. Creusli is daarentegen wel meer suiker maar dat kan op zich geen kwaad als de kcal maar overeenkomen.

De drank is 108 kcal.
100 gr kwark blenden met wat vers fruit en vloeibaar maken met water.

Gewoon effe een voorbeeld.
 
De f1 shake is 230 kcal.
200 gr magere kwark naturel met 30 gram havermout wat kaneel en/of cacao en een paar druppels vanille aroma (geloof die laatste bij lidl 2,50 per 10 flesjes)
Is net zoveel aan kcal.
Ipv havermout kan je ook basis muesli van ah of lidl nemen. Neem je creusli dan 25 gram. Creusli is daarentegen wel meer suiker maar dat kan op zich geen kwaad als de kcal maar overeenkomen.

De drank is 108 kcal.
100 gr kwark blenden met wat vers fruit en vloeibaar maken met water.

Gewoon effe een voorbeeld.
Bedankt voor de info. Maar ze heeft dit liever in vorm van een shake omdat dit veel sneller gaat smorgens.
 
Mijn vrouw neemt alle dagen de f1 shake and pdm shake van herballife als ontbijt . Nu zijn al die producten van herballife nogal prijzig. Zijn er hier goede of zelfs betere alternatieven voor?
Kijk naar de samenstelling per 100gr. Er is zoveel te vinden, maar gewoon ontbijt is beter. Afvallen of op gewicht blijven kan prima met normale voeding.

btw; moet het glutenvrij en soja zijn ?
 

Let wel op dat de dosis meer is dan bij herbalife, je moet het dus zelf aanpassen.

_nld_29_2.jpeg
 
Voedingssupplementen zijn geen vervanging van evenwichtig en gevarieërde voeding en een gezonde levensstijl👌
 
Voedingssupplementen zijn geen vervanging van evenwichtig en gevarieërde voeding en een gezonde levensstijl👌
Klopt, het hoort een supplement op je dieet te zijn;)
 
Maar word gebruikt als volwaardig ontbijt
Ja zou ik idd niet doen, sowieso heel die gezonde shakes zijn bs in mijn ogen omdat je het uit echt voedsel kan halen:)
 
zoals eerder gezegd al; havermout/brinta + whey in de blender en je bent stukken goedkoper uit. net zo makkelijk. Wil je qua smaak nog iets extra toevoegen gooi er fruit in of flavour drops.
Herbal is geldklopperij :burns:
 
Bedankt voor de info. Maar ze heeft dit liever in vorm van een shake omdat dit veel sneller gaat smorgens.
Kwartier eerder opstaan.
Je wil iets of je wilt het niet.
Het overschot dat is opgebouwd is er ook niet ingeblendert.

Het nadeel van de blender is dat je zo goed als niet kauwt, en je misschien nog steeds het gevoel hebt dat je nauwelijks hebt gegeten. Mooi voor in een bulk om de laatste kcal er in te krijgen.
 
Back
Naar boven