XXL Nutrition

hercules en nk 2010

  • Topic starter baks
  • Startdatum
  • Reacties 18
  • Weergaven 12K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

baks

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2008
Berichten
147
Waardering
1
hallo hallo,
ik ga tot de wedstrijden wat bij houden, ik moet zeggen mijn shape gaat goed vorige week gemeten en stond op 5 procent met 108,6 kg met kleren aan , maar vind ik zelf niet zo belangrijk ik kijk alleen in spiegel en daar zie ik al goede hardheid opstaan.
zit hoger in mijn voeding als voorgaande jaren omdat het harder gaat als voorheen, mede dankzij de cut supps , de nox pump, unleash en zeker niet vergeten de peptopro die ik ook gebruik waarin ik zie dat ik voller blijf als voorheen.
straks naar mijn coach om weer een keuring te krijgen maar zal wel goed zegt mijn gevoel, ben zelfverzekerder dan ooit mededankzij alle hulp van rene xxl en coach siggi.

thanks buddy s
 
We willen foto's zien:D
 
Klinkt als goede vooruitgang, Henry. Ben benieuwd naar je vorm in Middelburg, maar met Siggi als coach zal dat vast wel goed komen.
 
he daar, hij gaat goed hier, ben nu ongeveer 103 kg met 3,2 procent dus lekker hard, nog 4 weekjes en heb er zin en voel me vboor het eerst goed in de voorereiding, mijn zwakke punten mijn armen en schouders zijn zijn wat beter geworden en nee jongens dit is geen reclame voor xxl , maar weet zeker dat de PEPTO PRO van XXL daaraan mee heeft gewerkt. hopelijk komt er dit jaar niet weer zo iemand als raillison om de hoek kijken met een perfect genetisch lijf ha ha
 
heb je (paar jaar terug?) in zeeland (middelburg?) 1 ste plaats overall zien winnen geloof ik. stond er toen in elk geval goed bij. groot/massief/ en het plaatje klopte

SUC6 in elk geval met komende wedstrijden
 
Foto's please... stats zeggen niks!

Ik heb ze lekker gezien en geloof me;) Hij staat er gruwelijk bij. Ontwateren en klaar is Baks zeg maar:D
 
Waar wordt de hercules gehouden?
 
Maatje.
Een dikke proficiat met je super shape van gisteren, verdiende winnaar.
Nog even 2 weken doorgaan voor het NK.

Tot zaterdag
 
bedankt glen zie je zaterdag nog even 2 weken doorzetten en gaan we met belgisch team eens laten zien wat hardheid is,

foto s zal ik van de week plaatsen als ik ze binnen heb
 
Nogmaals van harte Henry! Tot over 2 weken;)
 
Misschien ben ik wat partijdig, maar ik vond Glenn's symetrie beter als Henry...ook zijn rug stond er beter bij + dat hij droger was..

Maar goed das mijn mening! In ieder geval suc6 op het NK in Schiedam!

925753188_5_YmRI.jpg
 
Hoe oud is Glenn? Mooie atleet!
 
welke klasse doet Baks op NK?
 
ik ben ook naturel
 
Back
Naar boven