XXL Nutrition

Here goes HillR again (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb al de hele week ernstige hoofdpijn, komt vanuit mijn bovenrug / traps door spanning/stress.
Je ff lekker los laten masseren voor het slapen gaan :eyebrow:
Succes vanavond, ik zie slpit squats EN lunges staan .... :haar:
Oké sorry Hill not my proudest fappi
En het nivo ging net de goede kant op hier met de eerste training van het jaar enzo.... :p
 
Je mag in januari ook helemaal niks meer tegenwoordig;

Veganuary? Srsly? :emo:
Dryanuary? Only for the weak :rolleyes:
Nofapyanuary? Wordt hier nu vrolijk even aan toegevoegd :dunno:

Dit loopt de spuigaten uit zo :gek:
 
Je mag in januari ook helemaal niks meer tegenwoordig;

Veganuary? Srsly? :emo:
Dryanuary? Only for the weak :rolleyes:
Nofapyanuary? Wordt hier nu vrolijk even aan toegevoegd :dunno:

Dit loopt de spuigaten uit zo :gek:
Hillr zou zeggen. Ik snap er niets van.
 
Mooie training Hill, keep going!

Fijn dat je ook wat rust gevonden hebt en een goeie nachtrust achter de rug hebt.
Ik duim voor je dat het zo blijft! :)
 
Je ff lekker los laten masseren voor het slapen gaan :eyebrow:
Succes vanavond, ik zie slpit squats EN lunges staan .... :haar:

En het nivo ging net de goede kant op hier met de eerste training van het jaar enzo.... :p

Hielp dat maar, het is vandaag echt mega erg, net maar een paar para's en ibu's er in geknald (al doe ik dat de laatste weken veel te veel :sad: ). Maar zelfs m'n kaakspieren, nekspieren, en ogen doen zeer, gelukkig woensdag naar de fysio, die maakt de boel vast wel even goed los.

Jaa, ik vind walking lunges zo lekker om mee af te sluiten, en bulgarian split squats zijn echt zo'n dankbare oefening qua intensiteit. Ik hoop dat ik daar nu dan eindelijk eens een mega grote kont en hamstrings mee kan kweken :D

no fap january gvd

Ehh, ook no wrijvuary?

Ik vraag dit voor een vriendin.

Je mag in januari ook helemaal niks meer tegenwoordig;

Veganuary? Srsly? :emo:
Dryanuary? Only for the weak :rolleyes:
Nofapyanuary? Wordt hier nu vrolijk even aan toegevoegd :dunno:

Dit loopt de spuigaten uit zo :gek:

Doen wij niet aan hoor :heart:

En al was de nofap verplicht, there are other ways :eyebrow:

Hillr zou zeggen. Ik snap er niets van.

:fuu:

Nee !! het mag de spuitgaten NIET uitlopen :D

:roflol:

Mooie training Hill, keep going!

Fijn dat je ook wat rust gevonden hebt en een goeie nachtrust achter de rug hebt.
Ik duim voor je dat het zo blijft! :)

Oh kijk nou! Zelfs nog iemand die reageert op waar dit log om zou moeten draaien :P Thanks babe.

Komt vast goed, en anders niet, dan zien we het ook wel weer :roflol: Ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen weken weinig zin had om aan mezelf te werken, ik vond het allemaal wat te heftig en had er weinig zin in tijdens de "vakantie".

Maar, ik moet er wel weer mee aan de slag, want ik verval weer in oude patronen/gedachten :rolleyes:

Dankjewel :kiss:
 
Goeie vraag Hill. In de volksmond ook wel klaarvrijven genoemd. :p
 
Denk dat dat 1 van de weinig activiteiten is waar je wel mee wegkomt, ook al zijn de kinderen thuis en aanwezig :p

Behoeft wellicht wat oefenen qua pokerface en geluidsarme versies :D
 
Denk dat dat 1 van de weinig activiteiten is waar je wel mee wegkomt, ook al zijn de kinderen thuis en aanwezig :p

Behoeft wellicht wat oefenen qua pokerface en geluidsarme versies :D
Achter in het schuurtje naast Flappie echt wel!!
 
Denk dat dat 1 van de weinig activiteiten is waar je wel mee wegkomt, ook al zijn de kinderen thuis en aanwezig :p

Behoeft wellicht wat oefenen qua pokerface en geluidsarme versies :D
1xljzr.jpg
 
TRAINING VRIJDAG

BB Hipthrusts

1x10x40
1x10x60
5x8x80

Bohh, pijnlijk, mijn heupbotjes doen nog zeer, ondanks dat ik gebruik maak van een pussypad. Super irritant, daardoor ging het laatste setje ook niet helemaal lekker, die pijn is gewoon super irritant. Wilde na 4 setjes stoppen, maar can't use the pussypad and pussy out right.

Plateloaded legpress
1x15x120
1x12x160
1x10x200
2x8x240

Bulgarian splitsquat
3x8x30

:treuren: Was ontzettend zwaar, duizelig na ieder setje, mijn ademhaling was denk ik niet goed. En het was gewoon heel zwaar :roflol: Het lukte echt geen vierde setje :sad:

Goblet squat
4x8x22

Curtsylunges + 5kg
3x10

Geen walking lunges neet61 , ik trok het niet :roflol: Normaliter kan ik het wel handelen, maar deze training was het echt teveel van het goede.

TRAINING ZONDAG
25 minuten stairmaster
17 minuten loopband, helling 6 | 5,6km pu

Eerste weekje cutten ging vrij goed, vrijdagavond verraste Pun mij met avondje uit eten :heart: veel te veel frietjes gegeten (zelfs extra besteld :roflol: but I was so hungry :roflol: maar geen ijsje na, terwijl ik daar echt nog heel veel trek in had. In het weekend zelfs MFP bijgehouden en mij aan mijn kcal gehouden, zelf op zondag, toen ik eigenlijk 400kcal extra had vanwege de cardio die niet extra gegeten.. In de avond Pun nog wel geprobeerd over te halen dat ik ook vla met slagroom en hagelslag mocht, maar tevergeefs.

Ik start even een nieuw logje, zodat ik voor mezelf een duidelijk overzicht heb van het eindpunt van mijn bulk en het startpunt van mijn cut. Aangezien mijn logs veelal vol met onzin staan en ik er weinig voor voel om 100'n pagina's door te moeten kijken hoe het er nou voor stond :P

See you there?!

giphy.gif
 
Geen walking lunges @neet61 , ik trok het niet :roflol: Normaliter kan ik het wel handelen, maar deze training was het echt teveel van het goede.
Cutten, niet helemaal happy in je vel en zware beentraining.... Ik denk dat JIJ zelfs je limieten hebt :P
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven