XXL Nutrition

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
TRAINING

Gisteren braaf naar de gym geweest ondanks dat Pun nog niet fit genoeg was om te gaan... :D

Frontsquats
1x8x20
3x8x30

RDL
4x8x30

BB Hipthrust
4x8x30

Legextensions
1x8x18
1x8x25
1x8x32

Kettlebell swings
3x8x12

Curtsy lunges
3x8x5

Glute pullthrough
1x8x40
1x8x50
1x8x55
1x8x62

Cable crunches
3x10x23

CARDIO
10 minuten stairmaster op niveau 10


Ennnn, daar is ie dan jongens! De broek die past! En Ragnar uiteraard, die kan niet ontbreken op selfies.

Ey, die spiegel heb ik ook. Leenbakker :)
 
Bijna leggings met een zipper :) Nette beentjes, Hill :thumb:
 
Mooie foto, alleen verkeerde kat op de achtergrond...:)
 
Mooie foto, alleen verkeerde kat op de achtergrond...:)

1152AC40-78F7-43E1-9F27-C1D7852C82D1.jpeg
 
Weet je wat het probleem met imnewhere is, hij houdt niet van katten...
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dunno, ik typ ook raar maar ik ben geen azijnpisser.:dunno:

Jij bent ook een beetje raar... :eyebrow:

Die broek staat je fantastisch! :heart:

Lekker broekieeeee. En lekkere training ook!:cool:

Oh ja, leuke broek.


Thanks :kiss: Ze zijn van Fitjeans, zeker aanrader voor mensen die smalle taille hebben vergeleken met hun benen.. Sluit echt overal mooi aan.

Het zal mijn karakter zijn, ik ben vrij snel kritisch. Daardoor kom ik soms wat bot over, maar ik bedoel het goed.

Ahhhhhh, dan is alles weer goed hoor :aai: Kritisch zijn is goed. Onaardig zijn zie ik nooit zo het nut van in.

Goed bezig:thumb::thumb::thumb: en broek ziet er goed uit, ik hou wel van dat slim-fit gebeuren :yes:

Merci! Ik ook.. Ik ben sowieso fan van stretch enzo. Jeans sluiten gewoon nooit goed aan, plus dat je daar vaak een hangkont in hebt. brrrr

Ey, die spiegel heb ik ook. Leenbakker :)


Owja, hebt gelijk! net met vrouwtje gecheckt en was inderdaad JYSK :). Ik loop altijd maar braaf mee de winkels in met de kids onder me armen, dus ben niet altijd even scherp haha

:haha:

Bijna leggings met een zipper :) Nette beentjes, Hill :thumb:

Thanks!

Mooie foto, alleen verkeerde kat op de achtergrond...:)

Deze kat is ook leuk hoor!!

:heart::heart: jullie hebben geweldige kittycats.

Haha, ik ben gek op ze.


Yes!

Weet je wat het probleem met imnewhere is, hij houdt niet van katten...

Zou dat het zijn!!!
 
TRAINING

Van 't weekend even gauw de auto in gestapt om naar Friesland te rijden. M'n oma was opgenomen in het ziekenhuis met een zware longontsteking, dus ik denk maar even gauw gedag zeggen. Mooi om te zien hoe ze daar van opfleurde. Ik had niets gezegd dus kwam zo binnenwandelen, ze was behoorlijk verrast.

Verder megalui, dus ondanks mijn intentie te gaan sporten heb ik mezelf niet zo ver kunnen krijgen. Dusja, dan moest ik gisteren wel he.

Plateloaded Legpress
1x12x80
1x8x160
1x8x200
1x8x240, dropsetje -> 1x6x160 wide -> 1x4x160 small

Ik had nog een werkset moeten doen zag ik achteraf, oepsie. Dropset ging ook niet zoals gepland, maar ik was alleen dus had niemand om de schijven er af te halen.. ik ben altijd mega duizelig als ik te snel opsta na legpressen, dus daar had ik weinig trek in.

Glute kickbacks
3x10x9

One legged kettlebell deadlift
Holy motherfucker, wat een vervelende oefening. Maar de baas heeft het me voorgeschreven....
3x8x8

Was echt trillen en balans zoeken, brandende spieren in m'n onderrug en billen.. Wel een hele goeie en fijne oefening, maar best ingewikkeld.

Step ups
3x10

Smith machine split squats
3x8 met alleen de barbell zonder gewicht.

Mijn benen waren na de one legged deadlift al dood. Moest echt wel even doorzetten om de rest van de oefeningen te doen. Allemaal onelegged, pfff.

Quadruped hip extensions ss lying legraises
3x10 / 3x10

Calf machine
3x12x56

Glute pushdown op assisted pullup machine
1x8x32
1x8x37
1x8x41

Cardio
Loopband 10 minuten op 5,5km en 5% incline

Wilde eigenlijk fullbody doen omdat ik de upperbody train afgelopen week gemist heb. Maar had al mijn energie wel nodig voor m'n legs. Deze set up zo is echt ontzettend zwaar.

Heb 1 setje sideraises gedaan met 5kg, maar toen branden m'n schouders al.. had Pun beloofd hem te masseren, dus maar gestopt en gelaten voor wat het is.

Hopelijk donderdag dan upperbody, en vrijdagavond of zaterdagochtend weer m'n lowerbody.
 
Netjes weer :thumb:
 
Flinke treen weer! :grinny: Lekker bezig, meissie!
 
One legged kettlebell deadlift
Holy motherfucker, wat een vervelende oefening. Maar de baas heeft het me voorgeschreven....
3x8x8

Was echt trillen en balans zoeken, brandende spieren in m'n onderrug en billen.. Wel een hele goeie en fijne oefening, maar best ingewikkeld.
Ik ben ook wel voor de one -legged oefeningen. Prima voor de core, balans en het dwingt de betreffende glute om te werken. Waar hou je je andere been bij deze oefening?
Hoop dat je oma snel opkrabbelt.
 
I'm proud babe :heart:

Burn :fire::fire:

:heart: :heart: Ik loop nog steeds een beetje moeilijk hihi


Thanks!!

Flinke treen weer! :grinny: Lekker bezig, meissie!

Ik ben er nog moe van.. toen ik van de loopband afstapte zakte ik gewoon door m'n benen :roflol:

Ik ben ook wel voor de one -legged oefeningen. Prima voor de core, balans en het dwingt de betreffende glute om te werken. Waar hou je je andere been bij deze oefening?
Hoop dat je oma snel opkrabbelt.

https://media1.popsugar-assets.com/...ll-photo/i/Single-Leg-Deadlift-Kettlebell.jpg

Thanks, is inderdaad ook wel een fijn oefening! Best moeilijk om het onder controle uit te voeren, maar het ging niet slecht.

Ik voer 'm uit zoals op het plaatje, maar dan zonder de hand in mijn zij. Geen flauw idee waar ik die heb gelaten xD
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven