AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
TRAINING UPPERBODY (zondag 9/12)

Het is moeilijk ritme te krijgen in mijn trainingsdagen. Maar ik ben aan het bulken dus who cares. Dat gaat alleen om eten toch?

Plateloaded pulldown
1x10x40
1x8x60
2x8x70

Seated rows
1x8x25
1x8x32
1x8x39 | te zwaar Hill, don't overdo it now.
1x8x32

Facepulls SS lat pushdown ofzo
1x10x18 / 1x8x6,8
1x10x23 / 1x8x11 ( te zwaar... lukte niet vanuit m'n lats)
1x10x23 / 1x15x6,8

Super vervelend als het ene gewicht te licht is en het andere te zwaar..

Sideraises
1x8x5
1x8x6
1x8x7

DB curl
3x8x7

Bench dips
2x8
1x5

Upright row SS Decline crunches
3x8x10 / 3x10

Calf machine want die horen bij mijn upperbody :emo:
3x10x52

Wel lekker getraind, zal goed spierpijn worden want dit is weer een zware upperbody train sinds like foreverr.

Ik heb nog geen beginfoto's gemaakt..... :eyes: Het probleem is een beetje dat ik me vooral kan herinneren hoe ik er bij stond tijdens de contest. En laten we eerlijk zijn, zo zie ik er natuurlijk niet meer uit. Voordeel is dat het kutweer is en je nu niet in bikini rondhuppelt, maar tbh is de spiegel / foto's enz. nu niet mijn superbeste vriend.

Waarom zou je foto's maken wanneer je in een slechtere staat bent? :emo:

Ik ga me daar in de komende weken proberen overheen te zetten, want een log zonder foto's is saai en daarnaast is het goed om je progressie bij te houden om te kijken of je wel goed gaat.

Vanavond lowerbody :fire:
 
Calf machine want die horen bij mijn upperbody :emo:
Dare to be different :)
Ik heb nog geen beginfoto's gemaakt..... :eyes: Het probleem is een beetje dat ik me vooral kan herinneren hoe ik er bij stond tijdens de contest. En laten we eerlijk zijn, zo zie ik er natuurlijk niet meer uit.
Ik snap dat het zwz eng is om te gaan bulken. Maar het kan jezelf wel helpen om de foto's van het proces te vergelijken, niet gezegd dat je dat perse hier moet neerknallen :)
 
Super vervelend als het ene gewicht te licht is en het andere te zwaar..
wat ik dan doe is een schijf (1,25 of 2,5kg) pakken en die door de pin heen schuiven zodat die vast zit aan de kabelmachine. mijn hack squat machine gaat per 9 kg dus dan zou ik van 36 naar 45 moeten kunnen :emo: schijfjes zijn dan de oplossing!

als je niet begrijpt want ik bedoel zal ik straks even een foto maken met hoe ik het doe
 
Die foto uit je insta story met je rode legging zou hier niet misstaan hoor :kiss:

:heart: Had 'm met opzet in m'n story zodat ie niet voor eeuwig online blijft :roflol:

Dare to be different :)

Ik snap dat het zwz eng is om te gaan bulken. Maar het kan jezelf wel helpen om de foto's van het proces te vergelijken, niet gezegd dat je dat perse hier moet neerknallen :)

Jaa, true... ik zie mezelf alleen niet graag in een slechtere shape.. :eyes: Vrouwendingetje denk ik..

wat ik dan doe is een schijf (1,25 of 2,5kg) pakken en die door de pin heen schuiven zodat die vast zit aan de kabelmachine. mijn hack squat machine gaat per 9 kg dus dan zou ik van 36 naar 45 moeten kunnen :emo: schijfjes zijn dan de oplossing!

als je niet begrijpt want ik bedoel zal ik straks even een foto maken met hoe ik het doe

Damnit Zeena, wat slim!!! Thanks babe :kiss:
 
LOWERBODY

Frontsquats

1x8x20
1x8x30
1x8x35
1x8x40

Hip thrusts inclusief pussypad :eyebrow:
1x8x30
1x8x40
1x8x50
1x8x60

RDL

3x8x30

Kettlebell swings
4x8x16

Cable pullthrough
1x8x45
1x8x52
1x8x59

Walking lunges + 24 kg
3x8 stappen per been

Tussen de swings en de pullthrough even mijn rug en bil geprobeerd los te maken. Had gistermiddag al dat ik af en toe door mijn been zakte omdat mijn rechterglute weer irritant doet. Na het rollen met dat ding, weet even niet hoe het heet, ging het al wat beter.

Sinds vanochtend echter superkut, kan bijna niet traplopen of überhaupt normaal lopen.. Hoop dat dat er wel snel weer uit is, want het is zo vervelend als je niet gewoon lekker je gang kunt gaan omdat je lichaam (zo snel alweer) tegenwerkt.

Heb vannacht supernaar gedroomd, geen idee waarover maar werd echt met een ontzettend kutgevoel wakker.. Dus heb echt een morningmood van hier tot aan het einde van het universum en ik weet niet eens waarom :roflol: Desondanks wel braaf mijn eten voor vandaag geprept. Gisteren had ik 10 taaitaaipoppetjes en chocola ingefit :eyebrow: Maar op één of andere manier voelt het dan alsof ik niet mijn best doe, ookal had ik wel mijn kcaldoel en eiwitdoel behaald.

Bulken is eigenlijk veel ingewikkelder dan cutten. Bij cutten zie je snel progressie, en doordat je honger hebt, meer cardio doet e.d. voelt dat op één of andere manier alsof je echt je best doet. Nu zie je niet echt progressie (is ook veel te snel, weet ik wel, maar in eerste week cutten verlies je al vocht en dat zie je bijv.) en voelt dat meer eten alsof "het niet hoort".

So far my rant.

Vanavond weer naar de gym omdat Vonk :heart: de smaak weer te pakken heeft. Ga een beetje licht upperbody doen, misschien dat dat helpt tegen de ernstige spierpijn die ik heb, kan bijna niet fatsoenlijk ademen zonder dat ik alles in mijn rug voel :P en voornamelijk cardio, want ik voel letterlijk iedere spier in mijn lijf, dus er zal niet veel te trainen zijn.
 
Ik herken het bulkgevoel. :P
Lekkere lunges trouwens, heavy. :thumbs:
Die foam roller / grid kan echt meerwaarde hebben. Aan het begin is het pijnlijk, maar je raakt er wel snel aan gewend.
Sterkte!
 
Heel goed :thumbs: Knallen met die ballen! :D
 
LOWERBODY

Frontsquats
Al weer .... dare to be different :p
Sterkte met de rechterglute, en de hele rug die op slot zit :( Kwam dat na de training pas op? Want dat waren behoorlijk zware hip thrusts en weighted lunges.
 
LOWERBODY

Frontsquats

1x8x20
1x8x30
1x8x35
1x8x40

Hip thrusts inclusief pussypad :eyebrow:
1x8x30
1x8x40
1x8x50
1x8x60

RDL

3x8x30

Kettlebell swings
4x8x16

Cable pullthrough
1x8x45
1x8x52
1x8x59

Walking lunges + 24 kg
3x8 stappen per been

Tussen de swings en de pullthrough even mijn rug en bil geprobeerd los te maken. Had gistermiddag al dat ik af en toe door mijn been zakte omdat mijn rechterglute weer irritant doet. Na het rollen met dat ding, weet even niet hoe het heet, ging het al wat beter.

Sinds vanochtend echter superkut, kan bijna niet traplopen of überhaupt normaal lopen.. Hoop dat dat er wel snel weer uit is, want het is zo vervelend als je niet gewoon lekker je gang kunt gaan omdat je lichaam (zo snel alweer) tegenwerkt.

Heb vannacht supernaar gedroomd, geen idee waarover maar werd echt met een ontzettend kutgevoel wakker.. Dus heb echt een morningmood van hier tot aan het einde van het universum en ik weet niet eens waarom :roflol: Desondanks wel braaf mijn eten voor vandaag geprept. Gisteren had ik 10 taaitaaipoppetjes en chocola ingefit :eyebrow: Maar op één of andere manier voelt het dan alsof ik niet mijn best doe, ookal had ik wel mijn kcaldoel en eiwitdoel behaald.

Bulken is eigenlijk veel ingewikkelder dan cutten. Bij cutten zie je snel progressie, en doordat je honger hebt, meer cardio doet e.d. voelt dat op één of andere manier alsof je echt je best doet. Nu zie je niet echt progressie (is ook veel te snel, weet ik wel, maar in eerste week cutten verlies je al vocht en dat zie je bijv.) en voelt dat meer eten alsof "het niet hoort".

So far my rant.

Vanavond weer naar de gym omdat Vonk :heart: de smaak weer te pakken heeft. Ga een beetje licht upperbody doen, misschien dat dat helpt tegen de ernstige spierpijn die ik heb, kan bijna niet fatsoenlijk ademen zonder dat ik alles in mijn rug voel :P en voornamelijk cardio, want ik voel letterlijk iedere spier in mijn lijf, dus er zal niet veel te trainen zijn.
Mét pussypad heheheh. Heel goed.
Ik heb ervan geleerd hoor, want ik loop nog altijd met blauwe plekken op mijn heupen. :eyes::lol:


Sterkte met je rug/bilpijn. :kiss:
 

:D

Ik herken het bulkgevoel. :P
Lekkere lunges trouwens, heavy. :thumbs:
Die foam roller / grid kan echt meerwaarde hebben. Aan het begin is het pijnlijk, maar je raakt er wel snel aan gewend.
Sterkte!

Thanks, het was inderdaad wel zwaar. Moest van Pun :heart: perse met 24kg gaan, dus dan doe je dat hè.

Dat was het woord wat ik zocht idd :cheer: Ik vind het ook altijd wel prettig, voelt naderhand altijd beter, maar ik ben vaak te lui om de tijd er voor te nemen.

Heel goed :thumbs: Knallen met die ballen! :D

Ik zal jou ballen eens laten knallen. Wait whut.

Al weer .... dare to be different :p
Sterkte met de rechterglute, en de hele rug die op slot zit :( Kwam dat na de training pas op? Want dat waren behoorlijk zware hip thrusts en weighted lunges.

Goed bezig he!

Nee, ik weet niet zo goed waar het van komt... :scratch: Ik had het gisteren al voor de training, maar merkte tijdens de training dat het me in de weg zat.

Die hipthrusts gingen eigenlijk best goed! De weighted lunges waren wel erg zwaar idd, laatste setje moest ik de laatste reps echt doorzetten want kwam amper nog vooruit haha!

Wat wel raar is, is dat de pijn in mijn glute nu vrijwel weg is... Alsof er niets gebeurd is. :dunno:

Mét pussypad heheheh. Heel goed.
Ik heb ervan geleerd hoor, want ik loop nog altijd met blauwe plekken op mijn heupen. :eyes::lol:


Sterkte met je rug/bilpijn. :kiss:

Bizar hoe gevoel en dun dat stukje huid daar is he... :thinking:

Thanks babe! Komt wel weer goed, ik zou alleen zo graag eens willen weten waar het door komt, maar dat is een illusie. Daar ben ik in de afgelopen 10 jaar nog nooit achter gekomen :roflol:

Nu kan ik sinds een halfuurtje in ieder geval weer normaal lopen, doet m'n humeur ook gelijk goed :roflol:
 
Wat wel raar is, is dat de pijn in mijn glute nu vrijwel weg is... Alsof er niets gebeurd is. :dunno:
Gelukkig maar, wel raar idd ....... :P
 
Dus heb echt een morningmood van hier tot aan het einde van het universum en ik weet niet eens waarom :roflol:
Dan kan ik je de hand schudden. Man, man wat ben ik chaggo!

Maar wat klote Hill! Nu alweer allerlei pijntjes en gezeik!:grumble: Goed dat je daar dan wel je training een beetje op aanpast, want niemand is er ooit beter van geworden door snoeihard door te beuken..

Hou je taai vandaag Hill!:scold:
 
Naar dat je zoveel spierpijn hebt na de training, maar eens je weer een ritme hebt gevonden zal dat wel beteren zeker? :)
Sowieso weer een super training geknald, as is tradition :thumb:
 
Bulken is eigenlijk veel ingewikkelder dan cutten. Bij cutten zie je snel progressie, en doordat je honger hebt, meer cardio doet e.d. voelt dat op één of andere manier alsof je echt je best doet.

Herkenbaar :)
 
Ik kon helemaal geen lunges doen bij mijn laatste been training. Hopelijk gaat het morgen beter:)
 
Gelukkig maar, wel raar idd ....... :P

:P

Dan kan ik je de hand schudden. Man, man wat ben ik chaggo!

Maar wat klote Hill! Nu alweer allerlei pijntjes en gezeik!:grumble: Goed dat je daar dan wel je training een beetje op aanpast, want niemand is er ooit beter van geworden door snoeihard door te beuken..

Hou je taai vandaag Hill!:scold:

Erg he als je zo'n dag hebt! Gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter! Jij?

Ja... ik begrijp dat nooit zo goed.. Ik wil waarschijnlijk te snel? Doe te veel? Maar zodra ik weer wat dedicated begin te worden zegt m'n lichaam "noooooooo,,, stop itttttttttt", en als ik dan niet stop krijg ik allerlei mankementen.

Naar dat je zoveel spierpijn hebt na de training, maar eens je weer een ritme hebt gevonden zal dat wel beteren zeker? :)
Sowieso weer een super training geknald, as is tradition :thumb:

Ja, spierpijn gaat wel weer over... die zenuwpijn is alleen zo killing. Maar is gelukkig ook alweer weg :D


Graag gedaan hoor! :loony:


Ja hé, ik vraag me af of dat voor vrouwen lastiger is dan voor mannen..

Ik kon helemaal geen lunges doen bij mijn laatste been training. Hopelijk gaat het morgen beter:)

Pussy ben je!!!! :emo:

Grapje hoor.. hoop dat je gauw weer kunt lungen!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven