MuscleMeat

Here goes HillR again (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest
Lid geworden
2 dec 2012
Berichten
7.261
Waardering
17.107
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
Hooooooooooooi.

Nou, daar ben ik weer :wave2:

Het is inmiddels weer hoogtijd om weer wat gerichter met mijn fysiek bezig te zijn. De meeste mensen kennen het verhaal van de contest en Vonk 's :heart: issues dus voor wat dat betreft ga ik niet in de herhaling vallen.

Daardoor sinds de contest weinig gesport en als ik eerlijk ben heb ik er stiekem een beetje met de pet naar gegooid als ik wel in de gym was. Lekker low weight, rustig aan want moe enzovoort. Nu Pun toch ook weer kan trainen wordt het hoog tijd dat ik de schouders er weer onder zet en bodybuildingwise weer wat progressie ga boeken, ipv alleen maar progressie te boeken op de omvang van m'n pensje.

Nu roep ik dat al weken tegen mezelf, dus nu dan maar eens een log starten voor wat extra motivatie want op het moment heb ik vooral motivatie voor eten :eating: Wel doe ik de laatste weken veel cardio (als in wandelen met een hond, 4 á 5 x per week een uur). Het kansloze daar aan is, is dat ik het niet getracked heb en dan het gevoel heb dat het niet echt cardio was.............:nanner:

De planning:
2x per week training (dinsdag / donderdag | Upperbody / Lowerbody)
4x per week cardio (wandelen op maandag, woensdag, vrijdag en 1x in het weekend)

Stats:
Vorige week zaterdag woog ik 54.6, dus dat viel eigenlijk best mee. Wat een beetje dom was is dat ik daarna dacht oooooooooo, het valt allemaal wel mee! EAT ALL THE FOOD.:dunno: Dus, ik denk dat ik sinds vorige week wel een kilootje extra er aan heb :roflol:

Nu dus maar weer loggen als stok achter de booty, want ik kan mijn DBBmatties natuurlijk niet teleurstellen. Plus dat we 17/10 naar de ADE openingsnight gaan, daar kan ik natuurlijk niet rondlopen als een dikke midget. :nope:

Planning qua voeding moet ik nog even bedenken. Weet nog niet of ik wil gaan carb cyclen. Ik hou de laatste weken teveel van carbs. Daarvoor kijk ik nog even in de richting van Vonk, wat vind jij baas?
 
Succes weer ik volg ;)
 
In!!! Welkom terug meis. :kiss:

Wil je op onderhoud gaan eten of wil je weer een tekort gaan aanhouden?

Zou je zelf niet te gek maken en op onderhoud of maar een beetje er onder gaan zitten en jezelf de " rust " even gunnen. Je gaf zelf al aan dat de schade meevalt.

Carbs kun je ook prima wat hoger houden dus lekker in je schema houden.

Je zou bijv op je kt dagen en in het weekend iets meer carbs kunnen aanhouden en andere dagen/rust dagen wat minder.
 
Natuurlijk hier ook IN! Succes weer :thumb::thumb:
 
Jeej goed bezig :heart:

Op trainingsdagen carbs bij het avondeten, de rest van de dagen niet. Je gaat alleen zoden aan de dijk zetten bij alles of niets.. En niet bij een beetje, of in het weekend beetje zus of beetje zo. Verder hoef je niet op een Ethiopisch dieet, dus dat scheelt al de helft :kiss:
 
Jeej goed bezig :heart:

Op trainingsdagen carbs bij het avondeten, de rest van de dagen niet. Je gaat alleen zoden aan de dijk zetten bij alles of niets.. En niet bij een beetje, of in het weekend beetje zus of beetje zo. Verder hoef je niet op een Ethiopisch dieet, dus dat scheelt al de helft :kiss:

Wanneer je meer carbs eet is het niet alles of niets? :thinking:
Zolang je je maar aan je kcal houdt is er niks aan t handje maar daar gaat t vaak mis.

:roflol: ethiopisch dieet... maar wel respect. Doen weinig HillR na.
 
Wanneer je meer carbs eet is het niet alles of niets? :thinking:
Zolang je je maar aan je kcal houdt is er niks aan t handje maar daar gaat t vaak mis.

:roflol: ethiopisch dieet... maar wel respect. Doen weinig HillR na.

Bij HillR is het alles of niets.. Er is geen middenweg, dus daar moeten we rekening mee houden en de lijntjes strak houden :cool:
 
Echt typisch, precies vandaag begin ik ook weer wat concreter bezig te zijn met alles.
YOU GO GIRL

Ik moedig je aan:bow2:
 
Bij HillR is het alles of niets.. Er is geen middenweg, dus daar moeten we rekening mee houden en de lijntjes strak houden :cool:

Dat begrijp ik. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en waarom niet de carbs wat hoger wanneer ze daar behoefte aan heeft?
Kan je even goed je strak aan houden en resultaat boeken.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dat begrijp ik. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en waarom niet de carbs wat hoger wanneer ze daar behoefte aan heeft?
Kan je even goed je strak aan houden en resultaat boeken.

Omdat dit niet werkt. HillR kun je niet iets "naar behoefte" laten eten, maar ze heeft een strak schema nodig. Nogmaals het is alles of niets en niet af en toe een beetje meer naar behoefte.
 
Omdat dit niet werkt. HillR kun je niet iets "naar behoefte" laten eten, maar ze heeft een strak schema nodig. Nogmaals het is alles of niets en niet af en toe een beetje meer naar behoefte.

Ik herken het 100%. Alles moet gepland zijn anders raak je het overzicht kwijt waardoor het lijkt alsof het niet goed is waardoor je een 'fuck alles dan ook maar' gedachten krijgt.
 
Omdat dit niet werkt. HillR kun je niet iets "naar behoefte" laten eten, maar ze heeft een strak schema nodig. Nogmaals het is alles of niets en niet af en toe een beetje meer naar behoefte.
Denk dat je me verkeerd begrijpt maar nvm;)
 
Denk dat je me verkeerd begrijpt maar nvm;)

Wellicht omdat je je verkeerd verwoord :p

Volgens mij bedoel je gewoon standaard wat meer carbs in het schema, maar dat is niet wat je zegt ;)
 
Wellicht omdat je je verkeerd verwoord :p

Volgens mij bedoel je gewoon standaard wat meer carbs in het schema, maar dat is niet wat je zegt ;)

Leek mij wel duidelijk:P
Ik zei dat je ze prima hoger kunt houden in je schema en de dagen hoger/iets lager in carbs dus kunt afwisselen. Is maar net hoe je het leest inderdaad;)

Maar wat ik me afvraag.... HillR heeft regelmatig aangegeven dat ze moeite heeft met minder carbs eten of de behoefte er aan heeft.
Vanwaar dan de keuze voor deze opzet als in alleen de carbs op trainingsdagen bij de avondmaaltijd?

Strakke lijnen begrijp ik en dat je je aan het schema moet houden, das logisch wanneer je resultaat wilt boeken.
 
Leek mij wel duidelijk:P
Ik zei dat je ze prima hoger kunt houden in je schema en de dagen hoger/iets lager in carbs dus kunt afwisselen. Is maar net hoe je het leest inderdaad;)

Maar wat ik me afvraag.... HillR heeft regelmatig aangegeven dat ze moeite heeft met minder carbs eten of de behoefte er aan heeft.
Vanwaar dan de keuze voor deze opzet als in alleen de carbs op trainingsdagen bij de avondmaaltijd?

Strakke lijnen begrijp ik en dat je je aan het schema moet houden, das logisch wanneer je resultaat wilt boeken.

Maakt ook niet uit ;)

HillR heeft meer moeite met het feit dat ze zich niet in bedwang kan houden met carbs all over the place en daardoor haar doelen niet verwezenlijkt, dan dat ze moeite heeft met het feit dat ze geen carbs mag bij de avondmaaltijd op rustdagen. Natuurlijk zal dit laatste vaker doorschemeren in de daily troubles van een trainingslog :)
 
Succes weer ik volg ;)

Gezellig!!

Succes!

En oeh. Kinky :eyebrow:

Leuk Robertus!:whip:

In!!! Welkom terug meis. :kiss:

Wil je op onderhoud gaan eten of wil je weer een tekort gaan aanhouden?

Zou je zelf niet te gek maken en op onderhoud of maar een beetje er onder gaan zitten en jezelf de " rust " even gunnen. Je gaf zelf al aan dat de schade meevalt.

Carbs kun je ook prima wat hoger houden dus lekker in je schema houden.

Je zou bijv op je kt dagen en in het weekend iets meer carbs kunnen aanhouden en andere dagen/rust dagen wat minder.

Thanks! Ik ga denk ik toch wel weer een klein tekort aanhouden... :bang: Denk er nog even overna, mensen starten toch altijd op maandag? :emo:
Ik moet even kijken hoe ik het doe met zoveel cardio.. Dat zijn wandeluurtjes met een hond die nog heel veel moet leren, heeft me afgelopen weken behoorlijk mijn schouders gekost. Ik moet natuurlijk wel voldoende herstellen ook tussen trainingen door en ben ook best moe van al dat lopen :P Moet nog even bedenken hoe ik dat in ga vullen allemaal.

Natuurlijk hier ook IN! Succes weer :thumb::thumb:

Welkom Koppie!! Train je nog wel eens bij Kerkenbos?!

Jeej goed bezig :heart:

Op trainingsdagen carbs bij het avondeten, de rest van de dagen niet. Je gaat alleen zoden aan de dijk zetten bij alles of niets.. En niet bij een beetje, of in het weekend beetje zus of beetje zo. Verder hoef je niet op een Ethiopisch dieet, dus dat scheelt al de helft :kiss:

:heart: Ik vind het goed, mijn allerliefste slavendrijver :kiss: Een dezer dagen maar voor gaan zitten, want dat betekent wel dat er ook weer wat vastigheid in avondeten moet komen voor mij, als in elke ma woe vr. hetzelfde :roflol:


Thanks! We gaan er maar weer voor :D

Wanneer je meer carbs eet is het niet alles of niets? :thinking:
Zolang je je maar aan je kcal houdt is er niks aan t handje maar daar gaat t vaak mis.

:roflol: ethiopisch dieet... maar wel respect. Doen weinig HillR na.

Bij HillR is het alles of niets.. Er is geen middenweg, dus daar moeten we rekening mee houden en de lijntjes strak houden :cool:

Echt typisch, precies vandaag begin ik ook weer wat concreter bezig te zijn met alles.
YOU GO GIRL

Ik moedig je aan:bow2:

Dat begrijp ik. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en waarom niet de carbs wat hoger wanneer ze daar behoefte aan heeft?
Kan je even goed je strak aan houden en resultaat boeken.

Omdat dit niet werkt. HillR kun je niet iets "naar behoefte" laten eten, maar ze heeft een strak schema nodig. Nogmaals het is alles of niets en niet af en toe een beetje meer naar behoefte.

Ik herken het 100%. Alles moet gepland zijn anders raak je het overzicht kwijt waardoor het lijkt alsof het niet goed is waardoor je een 'fuck alles dan ook maar' gedachten krijgt.

Denk dat je me verkeerd begrijpt maar nvm;)

Wellicht omdat je je verkeerd verwoord :p

Volgens mij bedoel je gewoon standaard wat meer carbs in het schema, maar dat is niet wat je zegt ;)

Leek mij wel duidelijk:P
Ik zei dat je ze prima hoger kunt houden in je schema en de dagen hoger/iets lager in carbs dus kunt afwisselen. Is maar net hoe je het leest inderdaad;)

Maar wat ik me afvraag.... HillR heeft regelmatig aangegeven dat ze moeite heeft met minder carbs eten of de behoefte er aan heeft.
Vanwaar dan de keuze voor deze opzet als in alleen de carbs op trainingsdagen bij de avondmaaltijd?

Strakke lijnen begrijp ik en dat je je aan het schema moet houden, das logisch wanneer je resultaat wilt boeken.

Maakt ook niet uit ;)

HillR heeft meer moeite met het feit dat ze zich niet in bedwang kan houden met carbs all over the place en daardoor haar doelen niet verwezenlijkt, dan dat ze moeite heeft met het feit dat ze geen carbs mag bij de avondmaaltijd op rustdagen. Natuurlijk zal dit laatste vaker doorschemeren in de daily troubles van een trainingslog :)

:haha: Zo gaat het altijd in mijn logs.

Ik snap je punt zeker Natty, maar ik kan dat niet zo goed. Geef mij carbs en ik wil meer carbs. Geef mij 50gr aardappeltjes bij avondeten en ik pik nog 10gr extra uit de pan als Pun niet op zit te letten, 20 als het echt goed gaat :roflol: Geef mij 4 boterhammen mee naar mijn werk en ik eet ze gelijk op zodra ik er ben. Geef me er 10 mee en die eet ik ook gelijk allemaal op. Bij carbs is het zo dat mijn lijf ze ALLEMAAL NU IN ÉÉN KEER wil. Als mijn eten daarna op is is het prima (als ik me weer aan een schema houd, anders ga ik gerust langs de supermarkt voor meer).

Dus hoe meer ik carbs mijd, hoe makkelijker ik het mezelf maak. Hoe minder honger en trek ik in carbs heb. Dus om die reden zit er vaak niet zoveel van in mijn schema. Maar we moeten maar even zien hoe we het in gaan vullen. Eerst maar even een duidelijk doel stellen en daar dan het plan naar maken.

Mijn afgelopen weken hebben overigens bijna alleen maar uit carbs bestaan.. :bang: dus ik zou best weer een tijdje zonder kunnen..
 
Goed bezig weer. Binnenkort zal ik ook weer een log openen met een nieuw plan met coach Vonk. Dat leef de leef komt bij iedereen wel wat voor. Ook bij mij maar denk dat ik juist een mini stapje heb gemaakt.

Hoop jullie snel eens beiden te zien!
 
Fiepleestvakliteratuur.jpg

Ik volg ook weer, succes! Ga niet over carbs beginnen hier ligt nogal gevoelig. Alleen foto van de kat die mijn vakliteratuur bijhoudt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven