MuscleMeat

here it goes.. | 27jr ruim 1.5jaar trainen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeez...

nee niet gekuurd. (streelt mn ego wel die vraag btw ;P)
mn pa is vrij buff, zonder echt aan sport gedaan te hebben.
Dus zal wel in de genen zitten.

welke foto bedoel je? (als ik toch zo makkelijk te vinden ben hoef ik mn kop ook niet steeds weg te painten)

blauwe fazer idd... (damn, ik moet mn profiel instellingen eens aanpassen denk ik :P)

ik neem aan dat ik geen spoonpic hoef te posten ofzo... zal helemaal te gek voor woorden zijn :P

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 14:15 ----------

2jaar terug
20gzkew.jpg
 
En nu de pics in je openingspost zonder je hoofd weg te doen, en dan kan dit topic gewoon verder gaan zonder ongelovige Thomassen ;)
 
Volgens mij doet Dennisik dit in enkele minuten, vindt echt van iedereen wel meer informatie :D Niets wanhopigs aan imo, gewoon handig als je het kan.


En is hij het of niet?
Je moet maar net weten hoe je moet zoeken.

Zo te zien poste hij net ze face, en daarop komt het overeen. Dus ja, wel epic genetics zeg.

Komt zo over van ik geloof niet dat dat kan omdat mij het niet lukt...

Oh zo bedoel ik het niet. Maar pics zijn goed.

Je facebook foto is een wit tshirt met blauwe strepen, right? Daar zie je zeker wel dat je potentie hebt, biggie armen met prima schouders. Nice!
 
Vind die foto waar je 77kg juist het bruutste, netjes

De kleedkamer foto komt zowiezo overeen met die link van die Health City gym;)
 
Laatst bewerkt:
Heb je een completere foto van toen je 77 woog? Kon je dat gewoon vasthouden?
 
HAHA :D die nieuwe middelste foto is Cool man :D
 
Kijk in 1.5jaar zelfs met een kuur vind ik het een knappe prestatie van je.
Maar dat je nu zo begint van, ben begonnen met een creatine kuur... Ofwel ben je onwetend qua supplementen en heb je zieke genen en een ongeloofelijke prestatie neergezet.
Ofwel heb je een mooie prestatie neergezet, en wil je verdoezelen dat je gekuurt hebt terwijl je er gewoon mag voor uitkomen.

Nuja, dankzij onze detectives weet iedereen wie hij in het echte leven is, dus zal hij het zeker niet gaan toegeven.
 
Idd, zo erg is het niet om toe te geven dat je gebruikt hebt. Het is een BB forum, geen fitness forum. Naturel is altijd mooier natuurlijk, maar het blijft een goede prestatie.
 
Kijk in 1.5jaar zelfs met een kuur vind ik het een knappe prestatie van je.
Maar dat je nu zo begint van, ben begonnen met een creatine kuur... Ofwel ben je onwetend qua supplementen en heb je zieke genen en een ongeloofelijke prestatie neergezet.
Ofwel heb je een mooie prestatie neergezet, en wil je verdoezelen dat je gekuurt hebt terwijl je er gewoon mag voor uitkomen.

Nuja, dankzij onze detectives weet iedereen wie hij in het echte leven is, dus zal hij het zeker niet gaan toegeven.

Hoezo je ziet toch zelf al dat hij langer dan 2 jaar traint en hoe zijn fysiek is zonder te trainen. Hij staat nu gewoon absurd droog, vind het ook heel erg knap zonder aas. Maar heel droog staan + getint lichaam = nice.
 
Heel mooi, ongeacht hoe lang en wat je er voor gedaan hebt.

Borst is nadat je bent gestopt met cutten weer veel voller geworden. Dus minder ripped, maar je ziet er wel beter uit.
 
zucht.. ik kuur niet... en iemand dat gelooft of niet kan me eigenlijk weinig schelen. Als ik het zelf maar weet.

vork ook goed?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

btw thnx voor de positieve reacties.. ! (is toch altijd even afwachten op dit forum ;P)
 
Laatst bewerkt:
Echt epic genetics betreft schouders en armen, ****ing nice!
 
Erg mooie prestatie! Hoe ziet je voeding en training eruit?
 
Haha, , let op, nu gaat dat volk "Miren". :o
 
Heb je een completere foto van toen je 77 woog? Kon je dat gewoon vasthouden?


meer als dit kan ik ff niet vinden

s6rgwg.jpg


vasthouden kon wel... maar ik ging niet qua kracht meer omhoog.. groeide ook niet. voelde me zwak ... zat echt veel te laag in mn KH

training:
2 days on, 1 day off (soms 2 off als ik echt naar de klote ben)

borst/biceps
benen
--
rug
schouders / triceps
--
repeat

train met vrij hoge intensiteit, lijkt veel op DYates blood and guts 6 week trainer filmpje op bodybuilding.com <-- heb ik veel aan gehad.

geen vast voedingsschema, eet gewoon erg clean. 5 a 6 maaltijden op een dag.
bestaan voornamelijk uit. brinta, kwark, tonijn, bruin brood kipfilet en eieren.

supps:
multivit, calc&magnesium, omega3 visolie.

en whey shake: smorgens, soms smiddags en na het trainen.
de shake na het trainen zit in: dextrose, whey en nu creatine.
 
Laatst bewerkt:
Posting in epic thread
 
Back
Naar boven