MuscleMeat

Here we go again (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok gisteren hele dag en nacht lopen pissen. Steeds maar van bergen tot een klein beetje in de nacht zeer vervelend. Maar goed door zout en HGH en andere rotzooi schommelt mijn gewicht gewoon nu meer als gedurende een normale cut. Ik heb nog steeds geen idee of dat beetje HGH wat ik over had iets doet buiten de bloat. Het zout doet zeker iets omdat mijn trainingen veel intensiever zijn.

Maar goed na een dag lang constant rennen naar het toilet meer dan normaal wakker worden ben ik opeens weer een kg kwijt. Nu is dit gewoon een ander laagste punt in gewicht 10 dagen geleden was mijn laagste punt iets van 95,5 nu 94,6. Maar ik ben nu zo lean dat ik zelfs denk dat mijn doelen haalbaar zijn. Ik dacht dat mijn deficit niet genoeg was blijkbaar heeft zout en HGH gewoon dingen verborgen. Dat geeft me ieder geval een goed gevoel. Maar dit houdt ook in dat mijn cut nog steeds werkt. Ook geeft het aan dat mijn streefgewicht misschien wel iets te laag is. Blijkbaar over de jaren toch steeds nog een beetje spiermassa gekregen. Ieder geval denk ik gezien deze resultaten dat eind april mijn cut kan stoppen op een vetpercentage van rond de 10%. Ik ben nu al voorbij grenzen waar ik normaal bleef steken.

Maar goed we zien het wel (misschien een ander sticking point) maar ben gewoon blij dat ik toch goed zit met mijn cut. Dat is eigenlijk het belangrijkste. Tijd lang leek ik op de weegschaal niet af te vallen. Maar dat was in de tijd dat ik net meer zout was gaan eten (ik zat VEEL te laag) en mijn laatste beetje HGH wat ik in de koelkast had liggen wilde opmaken. Voorheen had ik nooit het idee dat HGH werkte, nu ik door grenzen breek weet ik het nog niet omdat mijn cardio en dieet zoveel beter zijn.:roflol:

Ik denk dat gewoon bevestiging hebben van dat iets toch werkt enorm belangrijk is. IK weet dat het zou moeten werken, ik dacht dat ik vooruitgang zag. Het meetlint hielp maar zonder een weegschaal die dat confirmeert blijf ik toch altijd twijfelen. Dat is in het verleden de reden geweest dat ik stopte.

Doordat ik veel wakker werd iets slechtere roei maar hartslag is goed. Vanavond weer krachttraining.
row.JPG
 
Ok net lekker mijn krachttraining gedaan met vrienden. Mijn rug was nog niet 100% goed. Dus deadlift iets lichter
160 x 8 160 x 8 170 x8 Deadlifts
100 x 8 105 x 110 x 8 squats
100 x 8 105 x 8 110 x 8 115 x 8 (kan niet gelijk zwaar gaan ivm schouder) bankdrukken
25 kg DB 4 x 8 DB schouder press
Latpully 65 kg 4 x 8
Triceps pull down 50kg 4x 8
Biceps curl 40 kg 4 x 8
Abb rollouts 3 x 15
De latpully en triceps pull down zijn anders als normale gym apperatuur. Ik denk dat de triceps lichter is maar de lat pully zwaarder (doe meer in de gym)

Was een lekkere intensieve sessie en moet weer nieuwe gaatjes maken in mijn riem (squat / deadlifts) omdat hij weer te los zit.
 
Ok geroeid, geen super sessie je ziet langzaam de vermoeidheid oplopen (lagere afstand hartslag wat omhoog). Als je de sessies van maandag tot donderdag bekijkt. Als het niet voor vet verlies was zou ik wat meer rust nemen en daardoor misschien makkelijker vooruitgang maken. Zit toch te denken aan minimaal 1 rustdag per week. Misschien 2.

Ben daar nog niet helemaal over uit, maar goed gisteren natuurlijk redelijk hard getraind met krachttraining al dat volume bij elkaar dat wordt wel lastig uiteindelijk.
row.JPG
 
Weer een dag weer een roeisessie. Ik merk dat ik wat moe wordt maar heb ook een paar dagen niet super geslapen. Deze keer gewoon wat harder geroeid en niet mijn hartslag laag gehouden. Maar ik denk dat ik in het weekend misschien 1 of 2 dagen rust neem. Ik zag mijn gewicht weer dalen en dat motiveert. Ik weet dat ik als het zo doorgaat ik eind april echt wel rond de 10% zit ( tenminste denk ik bedoel % maakt niet uit maar hoe ik eruit zie wel.

Mijn week gemiddelde daalt weer, tijdje leek het of ik ergens vast zat en opeens is dat veranderd. Eet nog hetzelfde train nog hetzelfde. Dus ik weet het niet.
Maar doordat het weer daalt weet ik ieder geval dat mijn deficit goed zit. Hoef ik me nergens druk om te maken en gewoon blijven doen wat ik al de hele tijd deed.

Vandaag doe ik krachttraining zonder andere. Dus kan zijn dat ik in de middag gewoon even ga trainen in mijn home gym ipv avond.

Ik verwacht niet veel gezien dat ik me gewoon moe (slaperig) voel en ik geen zin heb om nog meer caffeine te nemen.


row.JPG
 
Geen deadlifts lijkt toch nog steeds iets met mn rug fout te zijn. Vreemd misschien even lichter trainen volgende keer. De rest gewoon gedaan ging wel goed geen slechte training was alleen erg moe.

100 x 8 105 x 110 x 8 squats
100 x 8 105 x 8 110 x 8 115 x 8 (kan niet gelijk zwaar gaan ivm schouder) bankdrukken
25 kg DB 4 x 8 DB schouder press
Latpully 65 kg 4 x 8
Triceps pull down 50kg 4x 8
Biceps curl 40 kg 4 x 8
Abb rollouts 3 x 15
 
Ik had goed geslapen en had mezelf beloofd niet te roeien. Nu dacht ik van ik heb lekker geslapen dus ga ik wel roeien. Stom. Ok hartslag is lager maar afstand is slecht. Maar goed ik weet zoveel dingen. Van dat rust belangrijk is ect ect. Maar blijkbaar is weten en gebruik maken van wat je weet niet hetzelfde.

Ik denk dat ik gemotiveerd was door het gewicht wat weer lekker aan het dalen is en dan bang ben dat het stopt ga je dingen doen die niet moeten. Nu neem ik echt morgen een rustdag..




row.JPG
 
Reageer je op elke wisseling in lichaamsgewicht ?
Of ga je bij sturen naar aanleiding van de trend van afgelopen week ?
Als je een plan maakt moet je jezelf er wel aan houden, dat brengt gemoedsrust, dat is goed om aan te komen en om af te vallen.
Je hebt geen haast, je hebt een doel.
Misschien roeien vervangen door yoga, meer rust, meer focus, meer relaxed.
 
Reageer je op elke wisseling in lichaamsgewicht ?
Of ga je bij sturen naar aanleiding van de trend van afgelopen week ?
Als je een plan maakt moet je jezelf er wel aan houden, dat brengt gemoedsrust, dat is goed om aan te komen en om af te vallen.
Je hebt geen haast, je hebt een doel.
Misschien roeien vervangen door yoga, meer rust, meer focus, meer relaxed.
Nee daar reageer ik eigenlijk niet op maar ik stond een tijdje stil. Ik wist niet of het werkte of niet. De tijd maakt me niet heel veel meer uit omdat nu al verder ben als ooit. Misschien dat dat me wat ongerust maakt.

Het was meer dat ik geen vooruitgang zag en nu opeens wel weer, dat gaf hoop maar maakte me ook wat ongeduldig / bang dat het niet door zou gaan.

Maar mijn plan is gewoon door te gaan tot april, maar tussen dingen weten en hoe ik reageer zit soms wel eens een verschil.

Ik ben ok met hele kleine vooruitgang alleen 2 weken lang stond het een beetje stil en nu opeens zonder enige verandering vallen er wat kilos af. Van de ene op de andere dag. Maar goed ik ga gewoon weer door met wat ik deed.

Ik heb ieder geval niet mijn eten of training aangepast in die tijd en reageer natuurlijk niet op dagelijkse wisselingen. Ik heb een weegschaal die een trend weergeeft en een weekgemiddelde. Dat is waar ik eigenlijk naar kijk. Natuurlijk ben ik blij als ik weer een nieuw lager gewicht aantik een keer.
 
Ik denk dat Lyle Mc Donald met zijn whoosh theory misschien wel gelijk heeft. Ineens dus 2 kg en 3cm in een paar dagen verloren. Blijkbaar hield ik toch water vast en opeens is het weg. Best wel een schok toen ik dus mijn middel opmat. Gewoon opeens 3cm minder. Ik had natuurlijk wel gezien dat ik opeens een stuk minder vet had op mijn buik. Maar de confirmatie met het meetlint was schokkend.

Dat verklaart misschien ook waarom ik een tijdje stil stond, waarschijnlijk was er wel vet verlies maar bleef ik het water vasthouden. Dit is gewoon een van die dingen die mij onzeker maakt tijdens gewichtsverlies. Maar nu weet ik dus gewoon dat het deficit genoeg is mijn trainen is genoeg is. Dat geeft gewoon rust. Plus hoop dat ik nog lager kan komen. 80cm bij mn buik gewicht nu 93,8 voor de laatste 2 dagen.

Ik ga nog een maand cutten en zie wel waar ik dan kom. Maar dit is dus voor mij een enorme motivatie.

 
Ok vandaag geroeid, niet echt bijzonder. Wel de laatste tijd slecht geslapen. Vanavond weer wat krachttraining. Ik kijk wel hoe het gaat.
 
Ok was dus redelijk moe echter mijn trainen ging redelijk goed. Toch bljif ik het een beetje voelen in mijn rug als ik deadlifts doe. Niet mijn onderrug maar achter mijn schouder bladen. Misschien zou ik het een week niet moeten doen. Even kijken of het morgen weg is.
160 x 8 160 x 8 170 x8 Deadlifts
100 x 8 105 x 110 x 8 squats
100 x 8 105 x 8 110 x 8 115 x 10 (kan niet gelijk zwaar gaan ivm schouder) bankdrukken
25 kg DB 4 x 8 DB schouder press
Latpully 65 kg 4 x 8
Triceps pull down 50kg 4x 10
One arm concentration curls 4 x 10 20kg
Abb rollouts 3 x 15
 
Ok was dus redelijk moe echter mijn trainen ging redelijk goed. Toch bljif ik het een beetje voelen in mijn rug als ik deadlifts doe. Niet mijn onderrug maar achter mijn schouder bladen. Misschien zou ik het een week niet moeten doen. Even kijken of het morgen weg is.
160 x 8 160 x 8 170 x8 Deadlifts
100 x 8 105 x 110 x 8 squats
100 x 8 105 x 8 110 x 8 115 x 10 (kan niet gelijk zwaar gaan ivm schouder) bankdrukken
25 kg DB 4 x 8 DB schouder press
Latpully 65 kg 4 x 8
Triceps pull down 50kg 4x 10
One arm concentration curls 4 x 10 20kg
Abb rollouts 3 x 15
Gelukkig kan je abs trainen:roflol:
 
Vorige week niet getraind, ik denk dat ik een griep of zoiets heb gekregen. Vandaag is de eerste dag dat ik weer wat energie heb. Gewicht is nog steeds ongeveer hetzelfde. Vrij laag. Dus geen problemen. Ik denk dat ik morgen weer ga roeien en trainen.

Gewoon aan mijn voedingschema gehouden en geen verschil gezien in gewicht. Zelfs nog wat lager geworden.

Ik wil graag weer trainen maar heb geen zin om mezelf stuk te maken. Vannacht nog compleet bezweet wakker worden en het koud hebben. Nu voel ik me weer goed. Hoop dat het zo blijft.
 
Ok nu pas echt weer hersteld. Gewicht gaat nog steeds naar beneden. Het roeien ging redelijk hartslag wat hoog maar was ook wel een snelle sessie. Een van mijn betere sessies. Weer een laag punt aangetikt qua gewicht 90,8kg.

row.png
 
Hoi Rob Thailand ik heb met veel enthousiasme je blog gelezen. Sinds april is het echter stil! Alles wel ok ? Groet Daan
 
Back
Naar boven