Fitness Seller

Herfstkuur nu geen bullshit gewoon knallen!

Bezoekers in dit topic

philippe_no

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
4 mei 2004
Berichten
314
Waardering
0
Als ik zo op mijn vorige kuurtje terug kijk heb ik eigenlijk toch een beetje spijt dat ik niet harder geknald heb. Altijd met primo gewerkt enzo maar dit was fout...

Wat ligt een kerel als ik nu te kloten met primo, ik moet nog niet aan droge massa denken ik moet eerst m'n fundering nog wat uitbouwen en zwaar bulken om daarna te cutten...

Ik ga deze herfst dan ook helemaal de andere kant op. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik zit namelijk te twijfelen tussen een paar combinaties.

Van één ding ben ik zeker test komt er sowieso in. Ik zou er ook graag deca of tren naast zetten en afsluiten met een paar weken winstrol. Nu heb ik dus een paar voorstellen:

voorstel 1:
week 1-10 test e 500mg EW
week 1-4 d-boll 30mg ED
week 1-9 deca 400mg EW
week 8-12 winnieject 75mg EOD (mss masteron hangt beetje van de situatie op dat moment af)

voorstel 2:
week 1-10 test e 500mg EW
week 1-2 test prop 100 mg EOD
week 1-9 deca 400mg EW
week 8-12 winnieject 75mg EOD (mss masteron hangt beetje van de situatie op dat moment af)

voorstel 3:
week 1-10 test e 500mg EW
week 1-4 d-boll 30mg ED
week 1-9 tren enth 300mg EW
week 8-12 winnieject 75mg EOD (mss masteron hangt beetje van de situatie op dat moment af)

voorstel 4:
week 1-10 test e 500mg EW
week 1-2 test prop 100 mg EOD
week 1-9 tren 300mg EW
week 8-12 winnieject 75mg EOD (mss masteron hangt beetje van de situatie op dat moment af)

Zou in de nakuur mss wel met insuline willen experimenteren omdat igf mij precies toch niks doet zelfs op 100mcg ED niet dusja... Ik zou mss ook insuline willen gebruiken van week 4-8.

Denken jullie dat de doseringen een beetje ok zijn voor een persoon van 1m 83 en+-88 kilo bij 10% ofzo?
Denken jullie dat het slim is om met test prop te werken in het begin van de kuur?
Suggesties zijn altijd welkom? Mss andere producten gebruiken mss deca of tren vervangen door bold? Laat me maar wat brainstormen...

Ik ga sowieso mijn logje weer heel gedetailleerd proberen bij te houden enz...

Slukes
 
hou het aub zo simpel mogelijk:

test + tren of deca
en evt. kickstart dbol of prop.

als je wilt bulken, heb je die winny aan het eind echt niet nodig..tevens zorgt ervoor dat je glucocorticoreceptoren gevoeliger worden voor cortisol..en dat is dus iets wat je niet wilt in je nakuur!!
 
ik zou voorstel 1 doen..(ga ik zelf over een maand ook doen:D )
maar dan zonder de winnyject etc..

Gewoon Knalle deze herfst!!;)
 
Ik weet dat als ik echt ga bulken de winnie niet nodig heb maar ik weet wel dat ik als ik op het einde er een ander middel bijgooi dat ik dan een stuk harder kan knallen. Het geeft me meer drive en doet m'n libido ook pieken...
 
Voorstel 4 gewoon doen.Alleen zou ik misschien de tren op 400mg zetten.Verder zou ik sowieso geen d-bol erin doen met tren.Zo is vrijwel alle spier die je aankomt kwaliteitsmassa.D-bol vind ik imo niet passen in een kuur met Tren.Past imo beter bij Deca.Masteron of winny aan het einde kan.je heb masteron al eens eerder gebruikt.Winny weet ik niet van je.Maar als je beide hebt gehad kan je zelf het beste de keus maken.Imo zou ik voor winny gaan omdat je niet echt droog hoeft te staan wat masteron meer voor je zal doen dan winny.
 
vertel s wat meer over je kuurverleden??? "primo enzo..." zeg je maar met wat heb je gestacked of primo only????
 
trouwens als je echt een bulkkuur wil gaan doen zou ik voor de massa gaan, en als je kwaliteits massa wil dan gooi er maar EQ in... werkt langzaam in maar wat je daarmee gaint mag er wezen... ;) Mja, nog eens... weet niks over je kuurverleden dus moelijk raad geven zo :rolleyes:
 
ALs je meer over mijn kuurverleden wilt weten moet je maar is kijken naar de topics die ik al heb aangemaakt alles staat er duidelijk in uitgewerkt...

Ik prefereer idd masteron boven winstrol maar ik vind dat het effect van masteron wel lang op zich laat wachten dus mss is slechts vier weken wat te kort voor mast...
 
jo gabber,, lekker simpel houden:

12 weken test op 500
12 weken tren op 400

evt kick winny op 50mg ed of d-bol 35mg ed...

hcg en nolva bij de hand en knallen!!
 
wk 1-10 500mg test ent
wk 1-08 400mg deca of tren
wk 1-04 30mg dianabol
wk 7-10 50mg winny ed of eod

Nakuur nolva
wk1 40mg
wk2 20mg
wk3 20mg
 
wk 1-10 500mg test ent
wk 1-08 400mg deca of trenbolone
wk 1-04 30mg dianabol
wk 7-10 50mg winny ed of eod

Nakuur nolvadex
wk1 40mg
wk2 20mg
wk3 20mg

of je winny nog twee weken langer doortrekken en week erop met je nakuur beginnen:)
 
wk 1-10 500mg test ent
wk 1-08 400mg deca of trenbolone
wk 1-04 30mg dianabol
wk 7-10 50mg winny ed of eod

Nakuur nolvadex
wk1 40mg
wk2 20mg
wk3 20mg
de deca voor 8 weken vind ik te kort 10 weken is mooi
 
kzou voor de 3de gaan..tren op 400 en knalle...maar 300 kan ook..
 
Als ik zo op mijn vorige kuurtje terug kijk heb ik eigenlijk toch een beetje spijt dat ik niet harder geknald heb. Altijd met primo gewerkt enzo maar dit was fout...

Wat ligt een kerel als ik nu te kloten met primo, ik moet nog niet aan droge massa denken ik moet eerst m'n fundering nog wat uitbouwen en zwaar bulken om daarna te cutten...

Al bij al is het resultaat geslaagd, ik heb redelijk wat massa bijgewonnen toch een kilootje of 8 à 9. Ne begin nu ook scherper te staan. Dus er valt door mij zeker niet te klagen. Na week 8 was de groei er wel al uit. Maar dan begon ik dus scherper te worden.

ik snap je probleem niet kerel

je pakt +9 kilo en komt droger te staan in je vorige kuurtje en nu loop je te klagen dat je "maar wat liep te kloten met die primo"

ik denk dat je heel erg blij moet zijn met het resultaat van je vorige kuur, je doet het in deze topic voorkomen alsof het een mislukte kuur is ???

je moet imo niet gretig zijn en met elke kuur droog 15kg proberen te pakken, +9 kilo is heel mooi resultaat voor "dat gekloot met primo".

ps; optie 4 lijkt me wel lekkah
 
Laatst bewerkt:
wk 1 t/m 10 200 mg. Cypionate ew
wk 3 t/m 12 150 mg. Trenbole ew
wk 5 t/m 14 200 mg. Deca ew
 
wk 1 t/m 10 200 mg. Cypionate ew
wk 3 t/m 12 150 mg. Trenbole ew
wk 5 t/m 14 200 mg. Deca ew

trekt toch gewoon nergens op :rolleyes:

en ja phil wat zit je te lullen, je zal niet meer gaan pakken met deze kuur dan met je vorige hoor. beter 8-9kg droog pakken zoals je gedaan hebt dan nu gaan vreten en bulken om 10kg te gainen waarvan 4 vet-4vocht en 2 spier.

doe gewoon TEST/TREN

week 1: 1000mg test + 800 tren
week 2-10: 500-400

is assez!
 
alleen dan de winny t/m week 12.. kun je gelijk daarna aan nakuur beginnen..
 
Ik ben zeker niet aan het klagen over de resultaten van mijn vorige kuur, helemaal niet zelfs ma ik vind gewoon dat ik een aantal weken van de kuur gewoon niet leuk heb ervaren. Dit kwam volgens mij door de primo omdat het toch een duidelijk negatief effect heeft op je libido. Ik hoef gewoon effe geen primo meer. Ik wil het euforische test gevoel. In de winter wil ik bulken en ik wil is weten hoe ik reageer op een massakuur.
Ik zou zeker geen rotzooi beginnen vreten maar gewoon proberen clean te bulken. Ik was blij met m'n kuurtje hoor geloof mij, reacties die ik kreeg waren talrijk en positief van "fitnesskameraden". ik kreeg ook veel negatieve commentaar van "niet-fitnessers" :D (zoals: je wordt te breed het is niet meer mooi!) oh wat vind ik dat een zalige opmerking!!!


Btw kerels ik denk dat ik idd gewoon voor test en tren ga. Maar heeft tren ook geen negatief effect op je libido zoals de deca?

In ieder geval, knallen ga ik . Ik kan al haast niet meer wachten...
 
als je al te klagen had over de primo en je libido..zal je het euforische test gevoel bij tren of deca inderdaad niet tegen komen!
denk er maar goed overna dus!
 
Back
Naar boven