AndroidHealthClinic

Herfstkuur nu geen bullshit gewoon knallen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat stel je dan wel voor bijvoorbeeld met bold werken?
Ik zal mss toch is van het idee moeten afkomen. Ik weet wel dat de eerste en de laatste drie weken van mijn kuurtje echt zalig waren... Mss heb ik het gewoon fout en is dat gewoon simpelweg niet te behouden, en kan je gewoon niet heel de tijd als een superman voelen...
Nochthans het zou wel ****ing vet zijn om je tijdens heel de kuur zo te voelen ofniet soms???
Ma idd het belangrijkste blijft wel de gains...
 
je netto gains zijn imo het belangrijkst..wat je schoon wint!!

ik zou voor bold of masteron gaan..lekker hoog inzetten!!
gains hangt volledig van je voeding af as you know..imo kan je met masteron heel goed rippen maar ook deftige schone massa winnen!

deca en tren zijn voor mij veel te drukkend voor deaxis..zeker je herstel na de kuur..maar dat is weer bij ieder verschillend..maar aangezien je aangaf dat je tijdens je kuur met primo al last had..

je herstel is mijn inziens het belangrijkst..hoe sneller hoe beter ten aanzien van het behouden van je gains
 
Als primo al niet lekker viel, zou ik deca en tren al helemaal laten staan ja.. Maar waarom neit gewoon een Testo only met wat proviron en eindigen met winny?? Lekker veel massa en scherp uit de kuur komen.. heerlijk toch??
 
ik zou sustanon/deca nemen gewoon plain and simple
 
je kunt tren ook aan t begin voor 6 weken nemen.
zoiets dan:
week 1-10 eq
week 1-11 test e
week 1-6 tren act
week 7-14 masteron
evt in de cycles t3, clen erin.
slin en igf en zo, zou ik nog ff laten. hoewel dat je wel al gedaan hebt. heb geduld.
zoals "g21" al zei goed hoog inzetten qua eq ;)
 
optie 1..; gegarandeerd some quality mass.!
 
@ dennis999: dit lijkt me echt een leuk cycle maja dan ben je weer met zoveel verschillende producten aan het werken en kdenk niet dat dit eigenlijk nodig is. Dit lijkt me meer iets voor volgende zomer. Maar zeker eentje om te onthouden!!!!!!!!!

Ik ben er echt nog niet uit. Ik weet het niet; zal ik het simpel houden of steek ik weer iets ineen zoals vorige keer en zoals dennis999 suggereert... Dit is een keuze die ik de zelf de komende weken zal moeten maken...

thanks
 
@ dennis999: dit lijkt me echt een leuk cycle maja dan ben je weer met zoveel verschillende producten aan het werken en kdenk niet dat dit eigenlijk nodig is. Dit lijkt me meer iets voor volgende zomer. Maar zeker eentje om te onthouden!!!!!!!!!

Ik ben er echt nog niet uit. Ik weet het niet; zal ik het simpel houden of steek ik weer iets ineen zoals vorige keer en zoals dennis999 suggereert... Dit is een keuze die ik de zelf de komende weken zal moeten maken...

thanks

tijd zat..je bent immers net klaar!

keep us updated :)
 
Voorstel 4 gewoon doen.Alleen zou ik misschien de trenbolone op 400mg zetten.Verder zou ik sowieso geen dianabol erin doen met trenbolone.Zo is vrijwel alle spier die je aankomt kwaliteitsmassa.D-bol vind ik imo niet passen in een kuur met Tren.Past imo beter bij Deca.Masteron of winny aan het einde kan.je heb masteron al eens eerder gebruikt.Winny weet ik niet van je.Maar als je beide hebt gehad kan je zelf het beste de keus maken.Imo zou ik voor winny gaan omdat je niet echt droog hoeft te staan wat masteron meer voor je zal doen dan winny.

MY IDEA ECACTLY! :D
 
1-12 test E 500mg/week
1-10 deca 400mg/week
1-3 40mg diana/dag
9-12 40/50 mg per dag (winstrol).


trenbolone hoef je niet te doen, het is net zomer geweest en iedereen zit hier nog met trenbolone in het hoofd.... :o

ga gewoon voor de deca, gaat je meer gains opleveren.

tren kan je gebruiken in de lente met de zomer in zicht ;)
 
Ben het helemaal met Ikke20 eens alleen zou de deca en dbol een week langer doen en de winnie vanaf week 10 tot en met 13 doen omdat nakuur in week 14 start.
 
Oké mannen nieuw voorstel:

Ik ben toch op een bepaald manier geinteresseerd geraakt in boldenone omdat het lichter is voor de axis dan deca en tren, ook omdat het je vastere gains geeft dan deca...

Maar ik twijfel toch bij dit voorstel:
week 1-11: test e 500mgEW
week 1-10: bold 750mg EW
(frontloaden de eerste twee weken)
week 8-13: winnie 50mg ED

Ik moet dan toch wel hoge dosissen van de bold gaan gebruiken. Gaat dit dan niet even hard op mijn axis drukken achteraf? Kheb wel het gevoel dat dit een te geile kuur zou zijn door het hoge test gehalte...

Ga ik werkelijk zoveel minder gains maken met bold dan met deca of tren? Vocht zal ik al minder opnemen met de bold dan de deca maar zal ik ook echter minder spiermassa aanzetten. Ik denk wel dat ik met de bold mijn vet% beter in de hand zal kunnen houden dan met de deca... En ja de tren het lijkt mij een heel zwaar herstel na de kuur du smoet ik mss nog effe mee wachten...
 
ziet er goed uit, op één ding na..

waarom neem je de winny op het einde?
met test/bold zul je relatief droog blijven..je gaf van te voren aan dat dit puur een bulk kuur zou worden..

daarnaast zal winny aan het einde van je kuur je glucocorticoreceptoren gevoeliger maken..wat dus betekend dat je minder zult vasthouden in je nakuur vanwege je gevoeligheid voor cortisol.

aangezien je voor bulken gaat zou week 1-6 dbol een betere optie zijn..dan doe je tegen de zomer toch weer een cutter?

wil je toch wat harder uit je kuur komen..is masteron de betere optie..

is ook heel wat milder voor je cholesterol en gewrichten..

succes!
 
Kerel je zegt net wat ik dacht, ik was net mijn bericht aan het aanpassen wou idd mss mast aan het einde gaan gebruiken, hangt een beetje af van hoe ik me dan voel... Kijk als ik zie dat ik nog redelijk droog sta tegen de 8ste week ofzo dan gooi ik er mss wel wat mast bij gewoon of toch nog wat scherper te ogen... Is altijd wel leuk...
Ma wie weet heb ik daar helemaal geen drang naar een bulk ik gewoon... We zien wel ma ik denk dat het de bold gaat worden jongens... heb nog tijd genoeg om met tren te experimenteren en dan doe ik dat liefst in de zomer precies door de vetverbrandende eigenschappen...
 
top!

misschien nog een kickstart?
 
Tuurlijk kerel zeker met die bold in de kuur maar dat had ik al vermeld in de voorgaande post... Ik heb het gevoel dat ik de juiste beslissing heb genomen voor dit moment...

Thanks voor jullie help... (vooral G21)
 
Oké mannen nieuw voorstel:

Ik ben toch op een bepaald manier geinteresseerd geraakt in boldenone omdat het lichter is voor de axis dan deca en trenbolone, ook omdat het je vastere gains geeft dan deca...

Maar ik twijfel toch bij dit voorstel:
week 1-11: test e 500mgEW
week 1-10: bold 750mg EW
(frontloaden de eerste twee weken)
week 8-13: winnie 50mg ED

Ik moet dan toch wel hoge dosissen van de bold gaan gebruiken. Gaat dit dan niet even hard op mijn axis drukken achteraf? Kheb wel het gevoel dat dit een te geile kuur zou zijn door het hoge test gehalte...

Ga ik werkelijk zoveel minder gains maken met bold dan met deca of trenbolone? Vocht zal ik al minder opnemen met de bold dan de deca maar zal ik ook echter minder spiermassa aanzetten. Ik denk wel dat ik met de bold mijn vet% beter in de hand zal kunnen houden dan met de deca... En ja de trenbolone het lijkt mij een heel zwaar herstel na de kuur du smoet ik mss nog effe mee wachten...

Goeie kuur, en idd TE GEIL :D. Libido blijft goed. Deca ruig spul, bij mij iig.
Deca meer massa,maar ook meer vocht. Clean denk ik dat jer aan beiden net zoveel overhoud deca vs Bold, maar BOLD is IMO gebruikersvriendelijk, knikkers hebben zelfde grootte, was bij deca 200 mg/week wel anders check m'n log maar een s
in "kuurlog test boldenone 500 -500" succes ermee :thumb:
 
kerel heb je log gecheckt en je hebt geen eindconclusie geschreven... ZOu je mij even kunnen zeggen wat je er nu achteraf van vond, wat je overgehouden hebt van je gains... Hoeveel weken heb je nu uiteindelijk gekuurd?
Let me know kerel...
 
. Ik denk wel dat ik met de bold mijn vet% beter in de hand zal kunnen houden dan met de deca...
lol...normaal gesproke hoort dat idada zo te zijn...maar bij mij was mijn eetlust out of control...echt was ongelooflijk continu honger maar dan ook echt ultra veel honger...weet niet of ik het nog wel een keer zal nemen, m'n arme portemonnee vond het niet lekker..

voorstel van dennis999 is trouwens wel ok...in begin de tren zodat onderdrukking tijdens pct (naar mijn gevoel) stuk minder is, ipv de tren op einde...,
 
Back
Naar boven