AndroidHealthClinic

Herfstkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1 t/m 5 35 mg. dianabol ED
1 t/m 15 500 mg. test. eth. EW
1 t/m 8 400 mg. deca EW
4 t/m 15 1 ml. liquidex EOD

9 t/m 14: 400 mg. trenbolone EW
9 t/m 14: 150 mg. Winstrol-ject EW
10 t/m 15: 100 mg. proviron ED

9 t/m 13: 500 IU HCG 1-2x /EW
14 t/m 16: 750 IU HCG /EOD
17 t/m 20: 150 mg. Clomid ED
 
Hoezo heeft HCG tijdens de nakuur geen nut? De hoofdreden dat het word gebruikt is om je ballen weer op grote te brengen, zodat je eigen testosteron aanmaak sneller op gang is. Als je ballen klein zijn word er minimaal geproduceerd. Als ze op grote zijn betekent dat je sneller aan je herstel kan beginnen. Dus als ze in je nakuur nog steeds niet op grote zijn, kan je het beste HCG gebruiken. Alleen kan het wel onderdrukkend zijn dus moet je uitkijken dat het niet in je nadeel gaat werken.

Daarom zeg ik dat je ze maar beter voor je nakuur gebruikt he! Gewoon 3weken of meer lekker veel HCG zodat je ballen terug op normale grootte zijn

1 t/m 5 35 mg. dianabol ED
1 t/m 15 500 mg. test. eth. EW
1 t/m 8 400 mg. deca EW
4 t/m 15 1 ml. liquidex EOD

9 t/m 14: 400 mg. trenbolone EW
9 t/m 14: 150 mg. Winstrol-ject EW
10 t/m 15: 100 mg. proviron ED

9 t/m 13: 500 IU HCG 1-2x /EW
14 t/m 16: 750 IU HCG /EOD
17 t/m 20: 150 mg. Clomid ED

Ik raad je toch af om zo een lange kuur te doen, want na je 8weken zal je niet veel meer gainen, ook niet als je een nieuwe impuls geeft met trenbolone. Het lijkt me beter dat je een kuurtje doet van 10weken zodat je minder lang moet herstellen en rapper aan nieuwe kunt beginnen, maar dat is jou keuze natuurlijk!
Waarom verkies je clomid boven nolvadex? Ik zou nolvadex nemen, minder sides! maar dat kies je zelf natuurlijk.
voor de rest ziet hij er wel goed uit denk ik..
 
Daarom zeg ik dat je ze maar beter voor je nakuur gebruikt he! Gewoon 3weken of meer lekker veel HCG zodat je ballen terug op normale grootte zijn


QUOTE]

Waarom raad je hem aan om veel HCG te nemen, 90% van de mensen heeft nog een kinderwens en dan het liefst nog wel gezonde kinderen.

Dus als die kinderen wil zou ik elke 4/5dagen 300/500 IU zetten voor ongeveer 4 weken. Niet meer en niet minder.

Als die nou geen kinderen wil later kan die lekker veel zetten.
 
Daarom zeg ik dat je ze maar beter voor je nakuur gebruikt he! Gewoon 3weken of meer lekker veel HCG zodat je ballen terug op normale grootte zijn


QUOTE]

Waarom raad je hem aan om veel HCG te nemen, 90% van de mensen heeft nog een kinderwens en dan het liefst nog wel gezonde kinderen.

Dus als die kinderen wil zou ik elke 4/5dagen 300/500 IU zetten voor ongeveer 4 weken. Niet meer en niet minder.

Als die nou geen kinderen wil later kan die lekker veel zetten.

Dus de mensen die om de 3dagen 1500ui zetten hebben kans om later geen kinderen te krijgen?
 
Back
Naar boven