AndroidHealthClinic

Hergebruik van waterflesjes enorme bron van bacterien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een topicban zou wel heel cru zijn.


Maar zo ben jij niet toch?

Geef jij die eric gewoon een ipban! probleem opgelost!
 
Weet dat het een oud topic is, maar goed

Ik heb echt nog nóóit wat gekregen van uit hetzelfde flesje drinken... In mn trainingsruimte drink ik denk ik al een maand of 10 uit hetzelfde flesje.
Als ik een flesje water drink tijdens het eten hervul ik hem ook altijd en zet hem gewoon in de koelkast.

Als dat water zo vervuild is dat je het niet meer zou mogen drinken, zou je er toch minstens ziek van moeten worden als je het wel doet. Waar slaan die regels anders op

Je krijgt er niks van, maar je mag het toch niet drinken omdat bepaald is dat het boven een bepaalde grens 'vies' is.
 
5 jaartjes oude topic.... maarja

Oftewel het blijkt niet erg te zijn om slootwater te drinken :D
 
Ik denk juist goed voor je weerstand.

Als je je hele leven nooit een slok water drinkt waar misschien wat bacteriën in zitten, en dán gebeurt dat een keer word je natuurlijk gelijk ziek. Maar normale mensen zonder smetvrees krijgen er niks van omdat je lichaam daar mee om weet te gaan
 
Ik gebruik heel vaak (elke dag) een bidon, handig om bij te houden hoeveel ik drink. Dat ding gaat wel elke dag in de vaatwasser + gekookt water er in daarna. Yuk..slootwater.
 
* kijkt naar zijn 1 1/2 liter waterfles op zijn bureau die al 3,5 jaar meegaat.......... :(


Maar ik schenk het wel in een glas, dat dan wel weer. :o
Dat dacht ik ook meteen toen ik die laatste alinea las. Als je elke dag uit dat ding schenkt blijven die bacterien ook heus niet allemaal vast zitten in dat schenkding,
 
Vraag me af waar die poep bacterien dan vandaan komen ? tefuk ?
 
Gebruik hier ook al maandenlang een grote fles op mijn bureau en een kleine voor in de gym. Vind het allemaal wat overdreven :rolleyes:
 
Weerstand is oke, maar een shakebeker komt gratis bij je eiwit, iig wel wel b&f.
Dus voor het geld hoef je het niet te laten, het vervangen dan.

Na een tijdje netjes deponeren in de plastic recycle bak. Dus waarom zo lang gebruiken ?
 
Weerstand is oke, maar een shakebeker komt gratis bij je eiwit, iig wel wel b&f.
Dus voor het geld hoef je het niet te laten, het vervangen dan.

Na een tijdje netjes deponeren in de plastic recycle bak. Dus waarom zo lang gebruiken ?

Het belangrijkste bij een shakebeker is gewoon dat hij droog is, zodat er geen bacterie groei kan plaats vinden. Dus als je hem opbergt moet je de dop er niet opschroeven, maar er langs zetten :)
 
8,5 jaar dus nu.

Idem voor de fles die ik meeneem naar trainen.


Ben echter nooit ziek. Dus wat denkt DBB, vervangen of niet??

Het wordt allemaal zwaar overdreven met bacteriën..

Mensen die eten dat op de grond valt weer opeten zijn gemiddeld gezonder dan mensen die dat niet doen.

Mensen wassen hun handen na het wc bezoek maar niet nadat ze hun laptop/tablet/telefoon vast hadden terwijl die meer bacteriën bevatten dan een wc bril.

Daarnaast bestaat 1 kilo van je lichaamsgewicht uit bacteriën.
 
Back
Naar boven