MuscleMeat

Aankondiging Herinnering deelneemsters contest VROUWEN: je foto + info ten laatste op donderdag 12 augustus 18:00

Bezoekers in dit topic

Cynthia

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2004
Berichten
4.430
Waardering
514
Dames, nog iets meer dan een week en dan moeten alle foto’s binnen zijn (vóór donderdag 12 augustus 18:00 uur)!

Ik heb jullie allemaal een maand voor de deadline een herinneringsmailtje gestuurd met daarin nogmaals de regels, en ik heb van jullie allemaal een bevestiging gehad dat jullie het mailtje gelezen hebben, dus ik verwacht dit jaar natuurlijk nul problemen met de foto’s ;)
Iedereen heel veel succes met de foto’s en de contest!


Deelneemsterslijst:

  1. aradev
  2. Cecile9910
  3. DwarvenWarrior
  4. joellen25
  5. JustMe89
  6. Miss H
  7. Nietah
  8. pat82
  9. Peetjuh83
  10. PilatesMeisje
  11. Sue


Hier kan er gestemd worden: [Link niet meer beschikbaar]
 
Leuk he? Zo wedstrijd organiseren! :D
 
Wie zijn de hot babes in die lijst
 
Beter wachten tot de laatste dag, je kan er zomaar nog een kilo afzweten voordat je op de foto gaat.
 
12 Augustus is de deadline?

Mooi, dan kan ik de 12e op m'n gemak een winnares uitkiezen en dan de volgende dag tevreden op vakantie. :D

P.S. Hint: 'mijn' vrouw heeft tattoo's ...
 
12 Augustus is de deadline?

Mooi, dan kan ik de 12e op m'n gemak een winnares uitkiezen en dan de volgende dag tevreden op vakantie. :D

12 augustus is de deadline voor het inleveren van de foto's. De contest zelf (het stemmen) begint natuurlijk iets later, net als bij de mannen, omdat de fotogalerij nog aangemaakt moet worden.
 
Ja ga ik eerst nog in de zweethut en dan op de foto,glim ik ook mooi!
 
Zie je dan ook meer spier?Ga eens oefenen met make up geloof ik.Bij zo'n film hadden ze ook blokken gemake-uped bij de acteurs...
 
Zie je dan ook meer spier?Ga eens oefenen met make up geloof ik.Bij zo'n film hadden ze ook blokken gemake-uped bij de acteurs...
dát is altijd zó nep...
of onzichtbaar...
 
Dan zou ik helemaal in de bruine lak moeten en dan valt het niet zo op...
 
bruine lak is niet mooi, glimmen is genoeg
 
Ja was je ook wat makkelijker af! Och ja dan maar naturel en maar flink aanspannen..
 
hahahaha wat een verhalen weer. Ik ben benieuwd wat hier uitkomt! :D
 
Ik heb me afgemeld!
 
Back
Naar boven