Fitness Seller

Aankondiging Herinnering deelneemsters contest VROUWEN: je foto + info ten laatste op donderdag 12 augustus 18:00

Bezoekers in dit topic

Trots op je! :)

xxx

Ben benieuwd dames! Afvallers heb je altijd! Geeft niet, verschil moet er wezen :D

Hehe, thanks. Jij bedankt voor de 'inspiratie' :)

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Nou ja ze zijn iig wel afgevallen.

:D lame ass joke, maar moest toch lachen :o
 
  • Like
Waarderingen: Ryu
Huh, je had eerst 12 foto's en nu nog maar 11...? Waren de foto's van iemand niet goed?

BEN BENIEUWDDD!
 
Als dat degene is die ik denk dat het is is dat ontzettend balen aangezien die zeker wel goed waren op het bordje na.
 
Haha, nieuwsgierige aagjes.
Nee, MissDL wilde blijkbaar toch gewoon niet meer meedoen, niks meer van gehoord namelijk.
 
Rustig maar Gertje, nergens voor nodig, denk aan je bloeddruk.
 
Ah, ik zie het al.
 
Haha, nieuwsgierige aagjes.
Nee, MissDL wilde blijkbaar toch gewoon niet meer meedoen, niks meer van gehoord namelijk.

zo is het niet helemaal, wat ik wil was mij zelf niet echt bekend of ik wil wel en ik wil niet, hoe moet ik dan nog weten wat ik wil?
Dat je niks gehoord hebt is omdat ik vandaag op het lab zat en daar hebben ze wel internet maar het gaat echt niet werken dat ik daar op dbb ga zitten om te kijken of er nog wonderlijke ontwikkelingen zijn die mij nog een keuze gaan geven, ik dacht namelijk gisteravond dat ik die niet meer had.

Als ik overdag nog had gelezen zou ik geneigd zijn te zeggen dat als mijn overtreding van de regels getolereerd word ik dat wel een aanbod vind dat zo goed is dat ik het niet kan afslaan. Maar daar maak ik het waarschijnlijk nog vervelender mee voor iedereen?
Ik was het serieus totaal vergeten, ik denk achteraf dat ik dingen soms vergeet omdat ze me niet aanstaan want het gebeurt vaker. Maar als het echt gevaarlijk wordt om iets te vergeten dan onthoud ik wel wat ik moet onthouden dus ik begrijp dat men het voor onwil houdt. Ik weet zelf ook niet wat ik ervan denken moet.

Om de verwarring te verduidelijken zou ik dus zeggen dat jullie mogen beslissen of ik nog mag, ik begrijp het wel als het niet mag maar als het daarentegen wel mag vind ik dat alleen al een reden om het toch nog te willen...
Nu is het ook al lang 6 uur geweest, dat komt er dan nog eens bij...:o
 
De deadline is inderdaad verstreken, dus het is niet meer mogelijk om nog mee te doen.
 
Nou ja, dat is in ieder geval duidelijk. Het is maar goed dat jij ze wel op een rijtje kunt houden. Ik wist serieus niet of ik nog wilde of niet dus ergens moet dan toch de beslissing vallen.
Nu moet ik alleen nog bedenken wat nu de les is die ik hieruit moet leren, want het klopt niet dat het zo gaat maar ik heb het toch zelf gedaan.

Is het per definitie onverstandig voor mij om aan zoiets mee te willen doen? Of had ik op een ander punt dit voor kunnen blijven?

Uiteraard succes aan iedereen die er nog wel in zit, ik ben benieuwd naar jullie foto's.
 
De deadline is inderdaad verstreken, dus het is niet meer mogelijk om nog mee te doen.

Ja zeg, ben ik net terug van lopen en lees ik dit, kan ik gelijk weer...
Ik snap dat er een deadline is maar vind het wel zuur.
 
Jammer van de afvallers.
Cynt, jij ook bedankt voor alles!
 
Nog altijd geen pics online?
 
Back
Naar boven