AndroidHealthClinic

Aankondiging Herinnering deelnemers contest mannen: je foto + info ten laatste op zaterdag 31 juli!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Niet vergeten: tot zaterdag 31 juli 18:00 heb je nog tijd om je foto(collage) + info op te sturen. Het adres en overige info is zoals bekend te vinden in dit topic.
 
zo mijn fotos zijn gemailed :D
 
Ik ga morgen foto's maken
 
Yep me 2

@ Big-T:IVM foto van benen,mag je ook een side triceps doen(benen schuin)
En mag je IPV back double biceps,back lat spread doen?
 
Laatst bewerkt:
Top, goed gelukt!


Ja, maar dan moet je bij de front of back double biceps wel je hele lichaam incl. benen erop zetten.


OK bedankt,had het snel bewerkt maar mag je ook back lat spread doen ipv BDB?
(Inc. benen)
 
De verplichte poses moeten er in elk geval bij, die staan in de aankondiging.
 
Ik heb ze gestuurd, je ziet ergens nog net een stukje van het blaadje waar ik DBB contest op geschreven had, maar het is niet echt zichtbaar. Maar in mijn log staat een foto waar het wel zichbaar is en ik denk niet dat er 2 mensen op deze wereld zijn die zo'n teringbende op hun kamer hebben... ;)
 
Ik heb ze gestuurd, je ziet ergens nog net een stukje van het blaadje waar ik DBB contest op geschreven had, maar het is niet echt zichtbaar. Maar in mijn log staat een foto waar het wel zichbaar is en ik denk niet dat er 2 mensen op deze wereld zijn die zo'n teringbende op hun kamer hebben... ;)

wedden?
 
mogen er eigl zwartwitfoto's tussenzitten? want heb er hier ene waarop ik heel raar gekleurd ben door de lamp...
 
Als je twijfelt over iets kijk dan aub eerst in de andere aankondiging, daar staat de meeste info in.
 
wel, er staat: Verplichte poses moeten in kleur zijn en voldoende duidelijk

dus veronderstel ik dat niet verplichte poses in zwart wit mogen? (het is maar 1 foto die zo raar gekleurd is, en dat is geen verplichte pose...)
 
Klopt.
 
Ok, dat komt goed uit dan!
 
morgenavond komen mijn foto's.

heb trouwens geen bordje met DBB....maar sta regelmatig met mijn hoofd overal op, geen probleem toch?

trouwens ying yang is ''bijna'' mijn broer:)
 
Laatst bewerkt:
T, heb de foto's + stukje tekst zojuist naar je toegemaild!

Geef je ook een reply op mails om te laten weten of het is aangekomen...heb namelijk een mail welk vaak in spam/ongewenst terrecht komt...
 
morgenavond komen mijn foto's.

heb trouwens geen bordje met DBB....maar sta regelmatig met mijn hoofd overal op, geen probleem toch?

trouwens ying yang is ''bijna'' mijn broer:)

ik ben het ook vergeten, maar ik hoop dat dat mag, aangezien wij toch een van de enige zijn geweest die foto's gepost hebben in de logs... :D
 
zo alles netjes opgestuurd - erg snel bijgewerkt dat alles OK is, automatisch lijkt mij.
 
ik ben het ook vergeten, maar ik hoop dat dat mag, aangezien wij toch een van de enige zijn geweest die foto's gepost hebben in de logs... :D

ik heb er nu wel een paar extra gemaakt, waar onder ook 1 in mijn log....dus wel goed denk ik:)

ga nog ff met een maat kijken welke de beste zijn zal morgen wel worden eer ik ze opstuur.
 
morgenavond komen mijn foto's.

heb trouwens geen bordje met DBB....maar sta regelmatig met mijn hoofd overal op, geen probleem toch?

trouwens ying yang is ''bijna'' mijn broer:)
Ja T ik kan bevestigen dat dat logge monster Nightfly is, er is er maar een op de wereld die bijna net zo lelijk is als ik:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven