XXL Nutrition

herkansing

Bezoekers in dit topic

h87

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2009
Berichten
466
Waardering
17
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
25%
Jaren geleden heb ik serieus getraind zonder serieus op mijn eten te letten, inmiddels ben ik weer begonnen met trainen (twee a drie keer per week) en heb ik een basis voedingsschema gemaakt voor mezelf waar ik graag feedback op wil. Mijn huidige stats zijn ongeveer: 180 cm 80 KG 20% VP, hierdoor lijkt het mij het beste om te beginnen met cutten en te zakken qua vp en dan op te clean bulken. Een paar opmerkingen over het schema:

zie post 11.53 voor het schema

totalen: 2290 kcal 225 gr eiwit (41%) 187 gr carbs (34%) 59 gr vet (24%)
onderhoudniveau: 2583 kcal

schemadeel1.jpg


schemadeel2.jpg
 
Laatst bewerkt:
kan niks lezen op die screeen shots
 
@Bram ik heb even alles in een andere excelsheet gezet, thanks voor de opmerking.
 

Bijlagen

  • dbb-schema.xlsx
    13,2 KB · Weergaven: 40
Is onderhoud incl bewegingen op een dag? (Werk, sport etc.) Want het lijkt mij aan de lage kant. Daarnaast kan je vetten wat verhogen en eiwitten verlagen. 2 a 2.5 per kg is prima.
 
Is onderhoud incl bewegingen op een dag? (Werk, sport etc.) Want het lijkt mij aan de lage kant. Daarnaast kan je vetten wat verhogen en eiwitten verlagen. 2 a 2.5 per kg is prima.

Ik heb een kantoorbaan en train 2-3x per week ik heb het basisschema van hier een keer gedownload en ik heb een activiteitsfactor van 1,375, ik kan mijn vetten verhogen door s morgens dan twee hele eieren en drie ei-eiwitten te eten
 
Back
Naar boven