AndroidHealthClinic

Heroes! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Een nieuwe Sci-Fi TV serie in Amerika.

Door genetische evolutie beginnen bepaalde mensen speciale krachten te krijgen. Je volgt een aantal van deze mensen, met natuurlijk de nodige drama. Zo is er een seriemoordenaar bezig met zijn eigen bijzondere motieven, is er een romance aan de gang. Alle draden lopen door elkaar en sluiten dus ook uiteindelijk bij elkaar aan.

Ik vind het tot nu toe een briljante serie, al was ik niet heel erg onder de indruk na de eerste aflevering, maar we zitten nu bij aflevering 5 (wordt morgen released) en ik kan niet wachten.

Nog meer mensen die dit volgen?

(meer informatie: TV.com Search Results for: [ heroes ] )
 
Yup, geweldige serie. Ik denk dat het meerdere seasons gaat tellen [en hoop ik]. Ik ga deze en nog meer nieuwe series volgen, komen steeds meer leuke series uit die de moeite waard zijn.

tip, kijk Dexter en Jericho. Allebei een aflevering of 4-5 uit en zijn echt super :D Ik denk dat Jericho ook in NL op tv gaat komen.
 
Toch nog even kicken hoor. We zitten ondertussen bij aflevering 17. Het blijkt een absolute topper te zijn. Het is alleen nog maar beter en beter geworden. Onverwachte plotwendingen, dramatiek, actie - alles zit erin.

Ondertussen al meer mensen die het volgen?
 
het is best populair, maar ik heb zoveel andere dingen die ik volg dat ik er geen tjid voor heb

TV Links daar kan je alle episodes kijken... maar ga liever family guy, american dad, drawn together, the simpsons, prison break, the o.c kijken dat is 10 keer zo gaaf!
 
The oc? is dat niet zo'n soort GTST gebeuren?
 
The OC is inderdaad een teenage drama serie. Bij tijd en wijlen best leuk, maar ik ben na seizoen 2 toch echt gestopt met kijken. Beetje cheezy en té dramatisch naar mijn mening.
 
Jep nog een volgeling
Trouwens wie denkt er dat peter en isaac flink op de vuist gaan? :D
Mwhaha zou wel mooi zijn!
Wel vaag trouwens hoe simone opeens weg is? Erg onverwacht!

Nog andere mensen hier die ook the 4400 kijken?
 
Ik vind sowieso het hele Peter personage enorm interessant. De goede tegenhanger van Sylar als het ware. Dat Simone weg is vind ik ook een beetje vreemd. Zeker gezien de droom die Peter had en dat Simone daar gewoon nog bij was.

De laatste aflevering laat ook weer een totaal nieuwe ontwikkeling zien.
In de afgelopen aflevering 17 zie je dus dat de vader van Hiro, de baas is van Bennet. Echt alles staat in verband met elkaar lijkt het.

Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het zit gaat ontwikkelen.

Ik volg trouwens ook Smallville, the 4400 en Kyle XY. Die laatste twee komen deze zomer weer. Ook erg leuk allemaal.
 
Haha die peter is echt een dark side aan het ontwikkelen nu
Maar dat is goed, dat brengt nog meer intriges in het verhaal!
Hij zou het gevecht toch wel tegen syler winnen hoor! Ik bedoel vergelijk de krachten nou eens met elkaar?
Ik ben nu bij episode 16, dus 17 moet ik nog zien!
Smallville heb ik ook een tijdje gevolgd todat ze het niet meer uitzonden op veronica :(
Wat is kyle xy?
 
Kyle XY is iets kinderlijker dan de genoemde series, maar toch vermakelijk. Gaat over een tiener die ineens naakt wakker wordt in een bos. Hij kan niet praten, heeft geen herinneringen en het mooiste is nog: hij heeft geen navel. In de stad wordt hij vanzelfsprekend opgepakt en beland bij een pleeggezin. Daarvanuit lopen er eigenlijk twee verhaaldraden door elkaar heen. De één gaat uiteraard over de achtergrond van de jongen. Waarom heeft hij geen navel? Waar komt hij vandaan? Etc. etc.
De andere is de draad die gaat over de belevenissen van de jongen. Het is iemand met het lichaam van een 16jarige, maar heeft de kennis van een pasgeboren baby. Erg grappig om te zien hoe hij alles meemaakt in zo'n korte periode. Hij pakt het allemaal érg snel op trouwens, maar dat heeft weer te maken met zijn achtergrond.
 
Geen navel:roflol:
Dat is wel erg weird, maar ik zal een episode downloaden
Overigens nog mensen hier die Rome ook kijken
Season 2 is begonnen :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ROMA VICTOR!
 
Ik ben ook een trouwe kijker :) heb afevering 17 rechtstreeks van de amerikaanse tv gezien.. is weer eens wat anders dan downloaden :D
 
WTF, waar check die die shizzle?
 
Back
Naar boven