MuscleMeat

Herstart op mijn 56ste

Bezoekers in dit topic

pim123

Novice
Lid geworden
5 sep 2017
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
88kg
Vetpercentage
26%
Hallo ik ben Pim,

56 jaar oud en pas weer begonnen met trainen.

Laatste keer was zo'n 35 jaar geleden in mijn jeugd (toen de

de 'sportscholen' nog bedompte hokken waren met vieze douches
smile.png
)



Dit keer train ik onder begeleiding van een fysiotherapeut, altans in het

begin. Over een paar maanden weer voorzichtig beginnen bij een echte sportschool.



De rest van mijn leven ook aangepakt: groente, fruit, eiwitten, gestopt met roken,

veel minder alcohol en letten op mijn calorieen.



Alles rustig aan want het moet wel houdbaar zijn, en veel youtube kijken en lezen.



Ik lees dus ook mee op dit forum om te leren, en zal, zeker in het begin, nog niet veel bijdragen.



Groet,

Pim
 
Welkom en succes!
 
Leuk, veel succes en plezier toegewenst!
 
Gaaaaaan! Succes.
 
(toen de

de 'sportscholen' nog bedompte hokken waren met vieze douches
smile.png
)

Rob de Geus heeft wel wat andere constateringen gedaan bij de hedendaagse sportscholen :D

Succes, er is nog genoeg mogelijk op jou leeftijd !
 
Welkom en succes.
Er zijn maar weinig mensen van jou leeftijd die nu nog de moeite willen nemen om te beginnen. Dat heeft dan toch geen nut meer zeggen ze dan, en blijven dan liever op de bank zitten.
 
Hear, hear! Aan de slag, maak gebruik vd kennis hier. Sticky's etc. Succes toegewenst...
 
Heel benieuwd wat het je nog gaat brengen ! Wat doe je zoal met je ysiotherapeut?
 
Heel benieuwd wat het je nog gaat brengen ! Wat doe je zoal met je ysiotherapeut?

Daar ben ik in eerste instantie voor iets anders bij, maar hij traint zelf 5 keer in de week en vind het leuk om mij te begeleiden.
Daarbij heeft die fysiotherapie een redelijke hoeveelheid apparaten dus hij heeft een beginners schema voor mij in elkaar gezet om verantwoord te herstarten.
 
Daar ben ik in eerste instantie voor iets anders bij, maar hij traint zelf 5 keer in de week en vind het leuk om mij te begeleiden.
Daarbij heeft die fysiotherapie een redelijke hoeveelheid apparaten dus hij heeft een beginners schema voor mij in elkaar gezet om verantwoord te herstarten.
Dat is niet verkeerd dan!! Althans, traint hij ook echt serieus dan?? Ik zelf heb de ervaring dat het toch meestal van die cardio types zijn die wat bewegen of zo-:p
 
Aan zijn biceps te zien traint hij echt serieus, niks cardio type denk ik, gewoon serieus onder de ijzers
 
Kan je wel compounds beuken dan als je bij een fysio loopt?
 
Ben ik ook wel benieuwd naar

Vroega was alles free weights...old skool
Daarmee bouw je een sterk lichaam

Welkom Pim...zorg dat je heel blijft :)
 
Dat is gewoon de basis
 
Kan je wel compounds beuken dan als je bij een fysio loopt?
Nee, alleen maar machines, wat dumbles en een paar barbels maar niks zwaars, dus ik vermoed dat deadlift en zo niet zal gaan.
Maar dat komt later wel, eerst het oude lichaam wakker maken :)
 
Nee, alleen maar machines, wat dumbles en een paar barbels maar niks zwaars, dus ik vermoed dat deadlift en zo niet zal gaan.
Maar dat komt later wel, eerst het oude lichaam wakker maken :)
biceps zeggen natuurlijk niet zo veel he haha. Als hij zel geen zware compounds pakt is hij niet serieus.
 
biceps zeggen natuurlijk niet zo veel he haha. Als hij zel geen zware compounds pakt is hij niet serieus.
Hij is in eerste instantie mijn fysiotherapeut he, niet mijn persoonlijk trainer dus ik zeg alleen wat ik zie en dat hij 5 keer per week naar de sportschool gaat en een eetschema heeft en suplementen eet, dus ik denk dat hij serieus traint.
 
Ben ik ook wel benieuwd naar

Vroega was alles free weights...old skool
Daarmee bouw je een sterk lichaam

Welkom Pim...zorg dat je heel blijft :)

Daar ga ik zeker op letten, tnx
 
Het is nooit te laat om weer opnieuw te beginnen met leven. Als je nu stopt met roken kun je daar nog enorm voordeel uit halen.
 
Back
Naar boven