Fitness Seller

Herstel fasciotomie (compartimentensyndroom onderbenen)

Bezoekers in dit topic

Ik heb m’n onderarmen hiervoor laten opereren. Paar maanden niet kunnen trainen maar de operatie heeft wel alles verholpen. Wel grote littekens hiervan
Bekijk bijlage 547058
Goed om te horen dat alles is verholpen, had je tijdens het trainen last voor de operatie? Bij mij gaat het echter om mijn onderbenen, daar heb ik echt alleen last van bij hardlopen/voetballen. Daar ben ik nu dan ook volledig mee gestopt, bij het trainen van benen heb ik er geen last van dus daarom twijfel ik of ik überhaupt wil opereren.
 
Goed om te horen dat alles is verholpen, had je tijdens het trainen last voor de operatie? Bij mij gaat het echter om mijn onderbenen, daar heb ik echt alleen last van bij hardlopen/voetballen. Daar ben ik nu dan ook volledig mee gestopt, bij het trainen van benen heb ik er geen last van dus daarom twijfel ik of ik überhaupt wil opereren.
Ik had vooral dat ik bij oefeningen waar ik “hard moest pitsen” (bb bb-curls) dat ik bij het loslaten enorme pijn in m’n onderarmen kreeg, of soms de BB niet los kon laten. Ik had er die best veel last van.
Andere sporten heb ik nooit gedaan dus daar weet ik de invloed niet van.
 
Back
Naar boven