MuscleMeat

Herstel hernia + sarms? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UMirinBruh?

Novice
Lid geworden
22 jul 2022
Berichten
7
Waardering
10
Lengte
1m75
Massa
69kg
Vetpercentage
10%
Beste kleerkasten,

Bij deze een vraag betreffende ostarine en ibutamoren (mk2866+mk677):
Sinds april heb ik een zware hernia (L5-S1). Inmiddels kan ik weer lopen, 15-20minuten zitten en ben ik al een tijdje weer (licht) aan het trainen. Nu heb ik een maat die professioneel powerlift en hij raadde aan om ostarine en ibutamoren te gebruiken om minder pijn te voelen en herstel te versnellen. Ik was al van plan om binnenkort mijn eerste kuur te gaan doen, maar ik wilde eigenlijk wachten tot mijn rug hersteld is en ik weer op mijn oude niveau van trainen zit.

De dosis die hij aanraadde voor sneller herstel was dagelijks 10mg ostarine en 15-20mg ibutamoren.


Denken jullie dat de bovengenoemde stoffen mij kunnen helpen om sneller te herstellen? Of raden jullie aan te wachten tot natuurlijk herstel optreedt?
 
Hoe heb je de hernia opgelopen ?Wat zegt je dokter of fysio over herstel en deze middelen?

Heb je betrouwbare ervaringen gelezen van mensen die herstellen van een hernia met behulp deze middelen ?

Ik denk dat het niet gaat werken. Vooral omdat een hernia tijd nodig heeft om te herstellen, en hernia is geen spierpijn.
Pijn is een waarschuwing van je lichaam, als je die waarschuwing weg neemt, heb je zo weer een hernia.... of twee.
MK 677, schijnt eetlust opwekkend te zijn, daar heb je nu ook niets aan tenzij je vet wilt worden of op je honger wilt zitten omdat normaal trainen niet zal gaan.
 
Hoe heb je de hernia opgelopen ?Wat zegt je dokter of fysio over herstel en deze middelen?

Heb je betrouwbare ervaringen gelezen van mensen die herstellen van een hernia met behulp deze middelen ?

Ik denk dat het niet gaat werken. Vooral omdat een hernia tijd nodig heeft om te herstellen, en hernia is geen spierpijn.
Pijn is een waarschuwing van je lichaam, als je die waarschuwing weg neemt, heb je zo weer een hernia.... of twee.
MK 677, schijnt eetlust opwekkend te zijn, daar heb je nu ook niets aan tenzij je vet wilt worden of op je honger wilt zitten omdat normaal trainen niet zal gaan.
Ik heb al eerder een hernia gehad op dezelfde plek (2019), deze is toen na 3 maanden vanzelf weggegaan. Vorig jaar heb ik botten onder in mijn rug gebroken na een val van enkele meters. Ik vermoed dat dit de eerder herstelde plek weer verzwakt heeft. Na het herstel van de botbreuken heb ik tijdens een nachtlang ‘draaiend’ tillen op mijn werk de tussenwervelschijf weer laten lekken/uitpuilen.

De reden voor het eventuele gebruik van ostarine en ibutamoren, is dat ik bijna een jaar lang een groot deel van mijn spieren niet/nauwelijks kon trainen. Voor het herstel van de hernia is het belangrijk dat o.a. de buikspieren en lage rugspieren zo sterk mogelijk zijn, om de tussenwervelschijven op hun plek te houden. Verder heb ik in onderzoeken gelezen dat ibutamoren door het verhogen van IGF-1 het herstel van een degeneratieve tussenwervelschijven kan versnellen in ratten. (https://www.researchgate.net/public...ery_of_IGF-1_in_a_rat_degenerative_disc_model).

Mijn normale honger-niveau ligt heel erg laag, dus wat extra eten vind ik niet zo’n probleem. Heb erg veel moeite met extra eten, iets wat ik momenteel nodig heb om vergane spiermassa te herstellen. Aangezien ik al bijna 4maanden een hernia heb, ga ik er vanuit dat het langste stuk herstel achter de rug ligt. Qua pijn heb je een heel goed punt, zo had ik er nog niet naar gekeken.
 
Hoge dosis vitamines en mineralen die je herstel helpen. Vitamine C, Calcium, D3. evt lowe dose nandrolon ipv Sarms of HGH
 
Ik snap er miet genoeg van om het onderzoek te begrijpen. Maar het is getest op ratten en niet op jonge mannen die nog een heel leven te gaan hebben.
En voor elk onderzoek is er ook een onderzoek te vinden wat het tegendeel bewijst.

Gregg Douchette kan ik wel volgen en die gaf in één van zijn video 's ook wel goede info over Mk677 met name voor oudere mannen. Betere eetlust en beter herstel.

Kun je nu al wel normaal functioneren, lopen fietsen zwemmen met boodschappen slepen ?
Pas dan komt trainen pas,en beter rustig opbouwen,dan opnieuw je rug kapot.
Krachttraining heeft bij mij zeker geholpen om mijn rug sterker te maken en mijn tussenwerfels beter te beschermen en ondersteunen.
Sit up s niet, wel planken en voorzichtig crunches.

Sterkte :thumb:
 
Back
Naar boven