XXL Nutrition

herstel log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoezo is studeren en eten moeilijk combineren?
Juist zeeën van tijd om je vol te proppen dan

hele dagen van huis weg. En dat is niet chill als je last heb van je darmen
 
ecto+laag bankje+voeten plat is allemaal nou niet echt bevorderlijk voor je arch. Lijkt denk ik een stuk erger dan het is denk ik
 
Heb je al uitgevonden wat er is met je darmen?

Is toch geen doen zo man
 
Kan je niet een partij schijven onder dat bankje schuiven want dit lijkt echt nergens op zo.

Knieën staan hoger dan je heupen, zo kun je nooit fatsoenlijk archen
 
buigen:
127.5x5x5
met riem en sleeves. Ging goed zo

ohp:
42.5x5x5
dit was wel zwaar

power clean:
42.5x3x4
power clean + jerk (2 clean 1 jerk)
50x2x3

chin up:
bw+2.5x5x5

hamstring kettlebell
8x8x3
incline db bench
17.5x8x3

ez bar curl:
25x8x2
ab kettlebell
14x20x2

Kan je niet een partij schijven onder dat bankje schuiven want dit lijkt echt nergens op zo.

Knieën staan hoger dan je heupen, zo kun je nooit fatsoenlijk archen

daarom zette ik ook altijd dikke Pr's bij phm :cool:

Heb je al uitgevonden wat er is met je darmen?

Is toch geen doen zo man

ze zeggen dat ze niet weten wat er mis zou zijn. Alleen inwendig onderzoek nog niet gedaan
 
Door topic 'wat maakte vandaag jouw dag goed' alsnog in if that's ok:)...
Inwendig onderzoek lijkt me alles behalve' :rocknana:', maar misschien weet je daarna dan wel meer over de oorzaak en kan er iets aan gedaan worden.
Is toch idd geen doen zo? Zijn die darmproblemen dan ook de oorzaak van herstel log? Of moet ik gewoon hele log nog ff beter lezen:o?
Anyhoe, sterkte met herstel en opbouwen! En eh, wanneer ga je n afspraak maken voor inwendig onderzoek:windup:???:p
 
Door topic 'wat maakte vandaag jouw dag goed' alsnog in if that's ok:)...
Inwendig onderzoek lijkt me alles behalve' :rocknana:', maar misschien weet je daarna dan wel meer over de oorzaak en kan er iets aan gedaan worden.
Is toch idd geen doen zo? Zijn die darmproblemen dan ook de oorzaak van herstel log? Of moet ik gewoon hele log nog ff beter lezen:o?
Anyhoe, sterkte met herstel en opbouwen! En eh, wanneer ga je n afspraak maken voor inwendig onderzoek:windup:???:p

natuurlijk is dat ok. Zon onderzoek is idd niet echt fijn en ook wel kans op complicaties (1 op 2000 oid). Dus omdat er nu nog geen aanleiding voor was (bloed ontlasting foto's etc waren allemaal goed) wilde de dokter dit nog even uitstellen :(

herstel log had ik gemaakt toen ik terug kwam van schouder blessure. Toen maand helemaal niks kunnen doen en ook afgevallen. Afgelopen half jaar is een aanschakkeling van blessures (toen ik na april/mei/juni eindelijk was herstelt van schouder en weer sterker dan ooit was, kreeg ik last van mn rug :(), last van darmen etc, dus heb een hoop ingeleverd qua kracht en massa. Gelukkig gaat trainen de laatste maand weer beter. Ik ben nog bij lange na niet op mn ouder niveau (werk setjes squat 40kg onder pr, bench 20kg, deadlift 40kg)
 
Jeetje balen man:(... Wel fijn dat je merkt dat het de laatste maand beter gaat. Maar ja, geduld he....:rolleyes:...? Maar zo te lezen geef je niet zomaar op, anders was je al lang gestopt of iig niet zo serieus begonnen weer op te bouwen. Dus keep it up!

Wist niet dat zo'n onderzoek zoveel complicaties kent:eek:! Hm, dan zou ik dat idd ook ff laten zitten... Geen prikkelbare darm syndroom (pds) oid..? Al getest of je van bepaalde voedingsmiddelen meer last krijgt? Waarschijnlijk wel... Hoop toch dat je er achter komt wat er mis is. Zelf pds en is bij vlagen echt zwaar irritant mbt voeding, sporten, reizen...:mad:
 
vids van gister.

Jeetje balen man:(... Wel fijn dat je merkt dat het de laatste maand beter gaat. Maar ja, geduld he....:rolleyes:...? Maar zo te lezen geef je niet zomaar op, anders was je al lang gestopt of iig niet zo serieus begonnen weer op te bouwen. Dus keep it up!

Wist niet dat zo'n onderzoek zoveel complicaties kent:eek:! Hm, dan zou ik dat idd ook ff laten zitten... Geen prikkelbare darm syndroom (pds) oid..? Al getest of je van bepaalde voedingsmiddelen meer last krijgt? Waarschijnlijk wel... Hoop toch dat je er achter komt wat er mis is. Zelf pds en is bij vlagen echt zwaar irritant mbt voeding, sporten, reizen...:mad:


was wel ongeveer 3 weken gestopt toen dat gezeik met mn rug begon, nu iig weer lekker bezig :D

PDS is wat de dokter nu zegt idd. Ik probeer zelf wel verschillende dingen met voeding. Maar ik vind het echt lastig om genoeg te eten met een aanvaardbare last. Reizen is idd lastig, en ik moet nu 3 uur per dag reizen :janken:
 
Pittige training

Kniebuigen
130x5x5

Bankdrukken
57.5x5x5

Snatch
20x4x3
30x3x2
40x2.
45x2
1 high pull 1 snatch
50x1 faal snatchx3
50x2
52.5x1

Deadlift
145x5

Lat machine
X8x3
Vhest press
x8x3
 
kniebuigen:
132.5x5x4
132.5x2
opeens branderige pijn in rechter trap. Voelde niet goed dus maar terug gelegd. Had makkelijk het vijfje kunnnen doen. Gelukkig rest van de training niets meer van gemerkt

ohp
45x5x5
yes :D

power clean:
45x3x4
50x3
55x2
60x2x4
tot 55 ging het wel aardig. Die met 60 was echt dikke drama :janken: echt heel slecht dit weer, enorme form breakdown bij zwaardere gewichten

chin ups:
bw+3.75x5x4

kettlebell hamstring
8x8x3
incline db bench
17.5x8x3
kettlebell abs
12x20x2

filmpjes komen zo
 
45kg ohp is best nice in verhouding met je bench:)
 
45 kg ohp nicee. Inderdaad goede ohp to bench ratio

Ik deed 75 x5 bench maar kom niet eens in de buurt van 45 x5 ohp
 
heerlijk

kniebuigen:
135x5x5
tevreden over form :thumb:

bankdrukken:
60x5x5

snatch:
twee positie. 1e rep van grond, 2e en 3e van uit hang
30x3x6? of 7 of 8 ofzo
ging erg slecht. Probeerde 2e pull beter te doen maar gevolg was dat de 3e pull heel slecht was :(

deadlift:
100x3
125x3
150x5
vorige keer was al goor zwaar maar toch 5kg meer er aan gehangen. Zelfs zonder chalk gehaald :D Hamstring werk begint zn vruchten af te werpen, ik denk dat hamstrings altijd het probleem is geweest bij mij op deadlifts.

snatch pull
80x3x3
meh

cable row
x8x3
chest press
x8x3

side raise
8x8x2
db curl
12.5x8x2

eindelijk weer eens fatsoenlijk lang kunnen trainen. Nog 2 trainingen knallen en dan een wel verdiend deload weekje. Ik ben erg blij met hoe het gaat de afgelopen tijd. Tov 20-08 toen ik terug kwam wel weer progressie gemaakt. Squat +35kg (-35kg all time pr op low bar), bench +10kg (-15kg tov all time pr) en deadlift +50kg (-30kg tov all time pr). Bodyweight zo rond de 70-70.5kg, dat is ongeveer 1-2kg meer.


45 kg ohp nicee. Inderdaad goede ohp to bench ratio

Ik deed 75 x5 bench maar kom niet eens in de buurt van 45 x5 ohp

ohp heb ik alleen niks aan op een wedstrijd :(
 
Als ik jou was zou ik vanuit een rack ohp doen ipv te cleanen, scheelt een hele hoop ;)
 
filmpje

Als ik jou was zou ik vanuit een rack ohp doen ipv te cleanen, scheelt een hele hoop ;)

gaat bij mij eingelijk alleen maar beter vanuit clean :o
 
Back
Naar boven