Fitness Seller

herstel log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

middelvinger op de ringen ongeveer. Benchte vroeger altijd heel smal, maar dat voelde altijd raar. Heb het spelletje met bank de laatste tijd eindelijk door :D

eten is het grote probleem, ging dat maar...



gewoon cutten naar 72kg :P



zou het graag doen, maa er zit zeker geen podium, laat staan een 1ste plaats in voor mij
Kwark proppen protein bars proppen ben je zo tonnetje rond. Stroopwafels ed. Chocolademelk.:p
 
Ik denk dat bij meaantje het eten wel gaat, maar dat het probleem meer zit in wat er daarna gebeurt.
 
Week 3 -2

buigen:
137.5x2
nope, veel spierpijn in mn onderrug, ging echt niet

leg press
100x6x4

bankdrukken
60x6x6 pr

chest press
x6x4
lat pull down
x6x4

was echt helemaal kapot van gister. Niet mn beste training :roflol:


Maar wie was wilks score

yea ofc.

maar 3x bw deadlift blijft gewoon een mooie milestone.

ik denk dat de wilks score er ook wel vanuit gaat dat zware mensen langer zijn :roflol:

Holy shit. Goede schreeuw :roflol:. Gefeliciteerd met de PR mane!

tnx, evenaring van mn all time pr, wel op stuk lichter BW nu.

Kwark proppen protein bars proppen ben je zo tonnetje rond. Stroopwafels ed. Chocolademelk.:p
Ik denk dat bij meaantje het eten wel gaat, maar dat het probleem meer zit in wat er daarna gebeurt.

dit idd. Daarnaast eet ik ook best wel veel koekjes en snoep hoor :o
 
Hoeveel kcal eet je nu gemiddeld op een dag? :)
 
Hoeveel kcal eet je nu gemiddeld op een dag? :)

gister vrij veel, bijna een hele bak autodrop :roflol: Normaal denk ik ongeveer 3000-3300. Gister 4000 ofzo lolol

#marvinnen
 
Laatst bewerkt:
marvinnen :roflol:
 
Lekker marvinnen inderdaad :thumb:. Je kan niet goed tegen vezels toch?
 
gister vrij veel, bijna een hele bak autodrop :roflol: Normaal denk ik ongeveer 3000-3300. Gister 4000 ofzo lolol

#marvinnen
Suikergains zijn altijd goed. :D

Maar als je zoveel kcals eet dan kom je in theorie aan? Wegens jouw darmen wordt de "helft" echter gewoon niet opgeslagen o.i.d. Zie ik het zo goed?
 
week 3 -3

mn pwo shake vergeten :(

kniebuigen
147.5x6x6 pr
Poe dit was pushen, conditioneel zwaar. Qua kracht zat er nog wel een hoop in de tank

bankdrukken
62.5x2x6

ohp
45x6x4 pr

sldl
80x6x2
85x6x2

pendlay row
62.5x6x4

leg raise
bwx15x3

5 compounds op een training is wel flink afzien. Afgelopen week en volgende week zijn qua volume wel de echte killers. Daarna is het gelukkig meer afbouwen. Het was me het weekje wel zo. Leuk dat veel lifts meteen pr + vpr zijn. Gainss

Suikergains zijn altijd goed. :D

Maar als je zoveel kcals eet dan kom je in theorie aan? Wegens jouw darmen wordt de "helft" echter gewoon niet opgeslagen o.i.d. Zie ik het zo goed?

geen idee wat er aan de hand is :o Terwijl ik dit schrijf gaan mn darmen weer vol aardappel. Laatste tijd gaat het weer slechter :(

Lekker marvinnen inderdaad :thumb:. Je kan niet goed tegen vezels toch?

Niet te veel, volgens mij word ik nu wel redelijk rap zwaarder.

Er is een hoop waar ik niet tegen kan kruiden, vezels, veel vetten en zo kan ik nog wel even door gaan :P
 
bankdrukken van vorige training.


Gaat nog allemaal erg makkelijk omhoog.
 
week 4 -1

kniebuigen
140x2x6

bankdrukken
65x5x5 pr

deadlift
145x3
165x3x2
erg zwaar, rug ging ook krom

lat pull doen
60x6x4
machine Bench
60x6x4
 
bench pr'etje, lekker. Nu proberen die bench nog wat meer omhoog te werken.
 
Mooi pr. Heb je eigenlijk nog een wedstrijd op het programma staan? Nk?
 
Je squat volume ligt toch veel hoger?
 
Je squat volume ligt toch veel hoger?

voume is gelijk. Alleen voor squat doe ik verder geen assistance en voor bench wel veel tegenwoordig
 
Nice training ziet er goed uit! maar waarom zo'n lange rust tussen je deadlift reps? Ik zou dan persoonlijk eerder iets lichter pakken el gelijk achter elkaar door;)
 
wat volg je eig? lijkt wel russian squat routine.
 
Nice training ziet er goed uit! maar waarom zo'n lange rust tussen je deadlift reps? Ik zou dan persoonlijk eerder iets lichter pakken el gelijk achter elkaar door;)


tnx. Gewoon neer even ademhalen en dan gaan weer. Vind dit korte rust
wat volg je eig? lijkt wel russian squat routine.

klopt :D vind het fijn programma so far
 
die squats van jou zijn zo fking textbook moet echt huilen.
 
Back
Naar boven