XXL Nutrition

herstel log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Voor een armencircuit moet je toch armen hebben?

Huehue

Maar even serieus nu, ik zou wel eerst je normale bench doen en daarna de slanger pas aantrekken.
 
20-1

lekker gerold thuis, deze gains. Eerste keer "zwaar" buigen in een maand

kniebuigen
160x2x3

deadlift paused
125x3x4
pffff rip

bankdrukken
62.5x5x5
bankdrukken tegen rooie band
47.5x8x3

deadlift van blokken
145x2x2
155x2x2
dit was ook niet gezellig, bijna zwaarder dan gewoon van de grond

pull up
bwx5x5

db fly
7x8x3



Voor een armencircuit moet je toch armen hebben?

Huehue

Maar even serieus nu, ik zou wel eerst je normale bench doen en daarna de slanger pas aantrekken.

even die triceps are pre fatiguen zodat ik maximaal op borst kan focussen tijdens het banken.

maar even serieus, ik weet niet of slingshot een nuttige toevoeging is in mijn trainingen. Ik twijfel een beetje om hem wel of niet regelmatig te gaan gebruiken
 
maar even serieus, ik weet niet of slingshot een nuttige toevoeging is in mijn trainingen. Ik twijfel een beetje om hem wel of niet regelmatig te gaan gebruiken

Altijd meenemen in je tas

Wanneer dan op een dag je bench ineens lekker gaat trek je meteen die slingshot aan om maximaal goor te gaan
 
Slingshot heeft wel vele toepassingen idd. Ook een zware high rep rep out kan zijn nut hebben met die slinger.
 
weet alleen niet of slingshot bench nuttig is voor mij omdat juist onderin mn zwakke punt is. Mischien kan ik beter spoto press doen



filmpje van gisteren
 
ja of paused db presses
 
maar even serieus, ik weet niet of slingshot een nuttige toevoeging is in mijn trainingen. Ik twijfel een beetje om hem wel of niet regelmatig te gaan gebruiken

Op dit moment niet echt denk ik. Eerst gewoon goed focussen op vaak je comp style bench doen en daar sterker en technisch beter op worden. IMO is de slingshot een middel voor gevorderde benchers. Ik gebruik het ook nog niet, omdat ik denk dat ik momenteel (nog) harder kan gainen door gewoon veel aandacht bij mijn compbench te leggen.
 
Oh. Dit nog: voor dat punt onderin doe ik tegenwoordig 1x per week 2 seconds down bench. Ik heb nu al het idee dat het behoorlijk helpt met het stuk onderin, omdat het je dwingt om controle te houden gedurende die lange pauze.
 
22-1

Kniebuigen
130x5x5
Ging niet van harte

Bankdrukken close grip
Up to 80x1
Erg easy, denk dat ik volgende meet weer smaller zal pakken aangezien ik zo gewoon sterker ben.
Bankdrukken
67.5x3x6

Stiffleg deadlift
70x6x4
Barbell row
60x6x4

Armen circuitje
 
22-1

Kniebuigen
130x5x5
Ging niet van harte

Bankdrukken close grip
Up to 80x1
Erg easy, denk dat ik volgende meet weer smaller zal pakken aangezien ik zo gewoon sterker ben.
Bankdrukken
67.5x3x6

Stiffleg deadlift
70x6x4
Barbell row
60x6x4

Armen circuitje
EK is volgende meet?
 
Eerste maand van mn schema voor het NK junioren. Toch uiteindelijk besloten geen Sheiko te doen omdat ik op deze manier mn squat en deadlift weer wat sneller hoop op te bouwen na alle malaise met mn heup. Als het goed gaat zal ik de 2 maanden hierna hetzelfde blijven doen tot aan mijn wedstrijd. Afgelopen jaar mei heb ik een dergelijk schema gedaan en ging daar toen ook erg hard op. Mischien dat ik van dit schema ook nog een template maak. Meaantjes gevorderden full body schema :cool:
 

Bijlagen

  • Programma.xlsx
    12,1 KB · Weergaven: 60
mooie training net weer

25-1

kniebuigen
140x3x5
ging naar behoren.

bankdrukken
65x5x5
ging ook naar behoren, evenaring van vpr

deadlift
140x3x4
na dat ik spannin zette voordat ik trok ging dit echt goed, beetje no shit sherlock momentje

db bench
20x8
22.5x8x2

pull up
bwx6x4
yes gehaald :D volgende keer weighted pull up, dat is lang geleden :o

db fly
8x8x3
 


nog wat video materiaal van de afgelopen twee trainingen
 
Goed spanning gezet bij het rompbuigen, kleine maan.
 
Goed spanning gezet bij het rompbuigen, kleine maan.

ik ben er nog niet over uit wat rompbuigen is. Ik denk eigenlijk dat het geen gewone deadlift is maar een romanian of stiff leg deadlift
 
Vandaag bij uni gym Utrecht. Man wat was dat slecht. Super klein, weinig racks en benches en weinig gewicht. Ik ga echt niet gelukkig worden van hier vaker trainen.

Kniebuigen
132,5x5x5

Bankdrukken
70x3x6 vpr
Hard

Sldl
75x6x4

Barbell row
65x6x4

Beetje armen
 
Vandaag bij uni gym Utrecht. Man wat was dat slecht. Super klein, weinig racks en benches en weinig gewicht. Ik ga echt niet gelukkig worden van hier vaker trainen.

Kniebuigen
132,5x5x5

Bankdrukken
70x3x6 vpr
Hard

Sldl
75x6x4

Barbell row
65x6x4

Beetje armen
Klinkt als een goede gym
 
Back
Naar boven