MuscleMeat

Peiling Herstel na polsblessure (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jasper Balster

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Berichten
220
Waardering
129
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Ik ben een blessure aan de ulaire kant van mijn opgelopen na de vorrige lockdown door te snel weer zwaar gaan trainen. Doordat ik mijn polsen overbelaste werd de pijn erger en erger tot ik zelf nieteens m'n telefoon kon vastpakken.

Ik heb nu ruim een week al de hele dag een brace om m'n polsen zodat ik ze minder belast, de pijn is ook al erg afgenomen

Ik vroeg me alleen af of het nu nut heeft oefeningen te doen om m'n polsen te versterken, oefeningen voor grip en knijpkracht enzo, of maak ik het nu daarmee weer alleenmaar erger door meer belasting?

Graag tips ;)
 
Ik ben een blessure aan de ulaire kant van mijn opgelopen na de vorrige lockdown door te snel weer zwaar gaan trainen. Doordat ik mijn polsen overbelaste werd de pijn erger en erger tot ik zelf nieteens m'n telefoon kon vastpakken.

Ik heb nu ruim een week al de hele dag een brace om m'n polsen zodat ik ze minder belast, de pijn is ook al erg afgenomen

Ik vroeg me alleen af of het nu nut heeft oefeningen te doen om m'n polsen te versterken, oefeningen voor grip en knijpkracht enzo, of maak ik het nu daarmee weer alleenmaar erger door meer belasting?

Graag tips ;)
Is dit het gevolg van paar weken terug toen je wat irritaties begon te krijgen in je pols meen ik?

Hopelijk herstel je snel! Hoe is het nu paar weken later met je heup?
 
Is dit het gevolg van paar weken terug toen je wat irritaties begon te krijgen in je pols meen ik?

Hopelijk herstel je snel! Hoe is het nu paar weken later met je heup?
Ja helaas wel, ik ben toen door gaan trainen en het werd erger en erger.

M'n heup is goed herstellende gelukkig, dus dat word weer goed benen trainen binnekort hopelijk
 
  • Like
Waarderingen: ak
Ja helaas wel, ik ben toen door gaan trainen en het werd erger en erger.

M'n heup is goed herstellende gelukkig, dus dat word weer goed benen trainen binnekort hopelijk
Wat een pech qua blessures mennnn.
 
Wat een pech qua blessures mennnn.
Ja man, eerst schouder, toen heup, en nu polsen. Zit niet echt mee helaas. Heb hierdoor in m'n afgelopen blast weinig progressie kunnen maken, nu maar weer maanden cruisen
 
  • Sad
Waarderingen: ak
Het is simpel. De oefeningen die pijn geven niet doen en vervangen voor die geen last geven. Single arm oefeningen zullen waarschijnlijk beter aanvoelen dan oefeningen waarbij je met 2 handen een bar vast pakt.
 
Back
Naar boven