Fitness Seller

herstel naar een kuur.

Bezoekers in dit topic

adrbeest

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Hoelang duurt het voor dat je lichaam herstelt is met nakuren dat je eigen hormoon huishouding weer goed functioneert.
En wat is de beste manier en wat moet je gebruken en hoeveelheid en de duur er van.

adrbeest zei:
Hoelang duurt het voor dat je lichaam herstelt is met nakuren dat je eigen hormoon huishouding weer goed functioneert.
En wat is de beste manier en wat moet je gebruken en hoeveelheid en de duur er van.

3 maanden na je laatste injectie, als je maar nagekuurd hebt met hcg/clomid

adrbeest zei:
dua als je binnen 3 maanden weer de kuur in zal gaan heeft het weinig zin om na te kuren.

je moet ALTIJD nakuren............behalve als je non-stop gaat want dan ben je natuurlijk altijd bezig

3 maanden, er is helemaal geen precieze tijd voor te zeggen, hoeft ook niet altijd aan je nakuur te liggen, elk lichaam is verschillend de een zal dus sneller herstellen als de ander, bij mij heeft het 5 a6 maanden geduurd.

jeradu zei:
3 maanden, er is helemaal geen precieze tijd voor te zeggen, hoeft ook niet altijd aan je nakuur te liggen, elk lichaam is verschillend de een zal dus sneller herstellen als de ander, bij mij heeft het 5 a6 maanden geduurd.

En hoe weet jij dat? Heb je een bloedtesten laten doen?

Juist ja, en uit ervaring!! dus als iemand anders beweerd ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken, natuurlijk ligt het ook wel aan het soort AS wat je gebruikt.

Hcg is geen uitstel van executie en helpt zeker wel te herstellen. in ieder geval brengt het je ballen weer op de juiste grote!

jeradu zei:

met deca zeker?

Klopt met deca ja, weet niet of het in een stack ook zo lang duurd om te herstellen maar met deca only zeker wel.

Ow sorry 2 meter dan....
"Hey, iemand hier met een schuifmaat'' ?

Jij bent echt grappig, je zal vast voll zalen trekken, iemand vraagt hier serieus advies en zit echt niet te wachten op jou nonsense!!

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven