XXL Nutrition

Herstelkuur deca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LangeMan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2003
Berichten
7.426
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een schouder blessure die steeds blijft opspelen
zelfs nu ik 4 maanden geleden een operatie tegen impignement heb gehad.
Niet trainen zuigt, kan niet slapen, voel me hele dag k*t en helemaal
nu ik niet meer blow kan ik het niet wegstoppen.
Ik moet me gevoelens weer lekker kunnen uiten weeetjuuuh!!! :thumbs:

Vandaar dat ik dit herstelkuurtje ga doen + flinke dosis glucosamine en chondroïtine.

Graag jullie mening over dit kuurtje :

week 1 - 200mg Deca extra als frontload
week 1 t/m 10 - 200mg Deca per week
week 1 t/m 10 - 50mg proviron per dag
week 10 t/m 12 - 2500IU HCG om de 5 dagen (4 shots voor 20 dagen)
week 12 - 40mg Nolvadex per dag
week 13 t/m 14 - 20mg Nolvadex per dag
 
ik zou eerst maar wachten totdat je schouder volledig hersteld is

en zou maar zeker weten dat je niet meer blowt :P

wat zijn je stats? (lente, gewicht, vet%)
 
heb een soortgelijke kuur gedaan als mijn eerste kuur (alleen dan zonder nakuur :P) om door een schouderblessure heen te komen.. heeft me erg goed gedaan.. kwam 14kg aan zonder echt hardcore te kunnen trainen :P geen idee wat ik er toen aan heb overgehouden maar kan me niets van een terugval herinneren.. dus zoveel kan het niet zijn geweest
 
FrederX zei:
ik zou eerst maar wachten totdat je schouder volledig hersteld is

en zou maar zeker weten dat je niet meer blowt :P

wat zijn je stats? (lente, gewicht, vet%)

Het is juist de bedoeling dat me schouder gaat herstellen van de deca.
En als de pijn weg is ga ik heeeeeel licht trainen met baby gewichtjes om
te zorgen dat alles goed doorbloed (wat ook weer goed is voor herstel).

Blowen doe ik al bijna 6 weken niet meer en bevalt me goed,
gister nog met wat mensen gezeten die aan het blowen waren en het
doet me vrij weinig om hun te zien blowen dus dat zit wel goed.

Ik ben 2 meter, weeg 75kg met 7% vet, maar ben niet van plan om
in kracht of massa vooruit te gaan met deze kuur.
 
Ik vind het eerlijk gezegd niet slim om te gaan kuren met jouw redenen. Los daarvan zou ik je nakuur in week 13 laten beginnen.. :)
 
ArieWillem zei:
Ik vind het eerlijk gezegd niet slim om te gaan kuren met jouw redenen. Los daarvan zou ik je nakuur in week 13 laten beginnen.. :)

Verklaar je op bijde punten wat nader aub ;)

Deze kuur word vaak voorgeschreven bij ouderen met gewrichtsproblemen,
vaak 200mg/week voor 8 weken.
 
weet niet of het frontloaden bij deca ook werkt?...

verder zou ik er wel een test bij pakken.. niet voor te groeien ..maar deca legt je hele eigen testeron plat... dus als jij die 8 weken nog wil naaien ...zou ik er 250mg test bij zetten p.w

weet dat ze bij dieren boldenone gebruiken voor blesures te herstellen...lijkt erg veel op deca en is mischien voor dit doel dan ook net iets beter geschikt?..

grt eddy
 
eddycaminos zei:
weet niet of het frontloaden bij deca ook werkt?...

verder zou ik er wel een test bij pakken.. niet voor te groeien ..maar deca legt je hele eigen testeron plat... dus als jij die 8 weken nog wil naaien ...zou ik er 250mg test bij zetten p.w

weet dat ze bij dieren boldenone gebruiken voor blesures te herstellen...lijkt erg veel op deca en is mischien voor dit doel dan ook net iets beter geschikt?..

grt eddy

Ik zat ook al aan boldenon te denken, maar Chemical dacht dat Deca
waarschijnlijk beter zou werken omdat het meer vocht vasthoud.
Tevens zei hij dat die 200mg/week niet echt voor libido problemen zou zorgen,
maar voor de zekerheid zou ik 2 tabs proviron per dag kunnen nemen zei ie.
 
Ik zat ook al aan boldenon te denken, maar Chemical dacht dat Deca
waarschijnlijk beter zou werken omdat het meer vocht vasthoud.
Tevens zei hij dat die 200mg/week niet echt voor libido problemen zou zorgen,
maar voor de zekerheid zou ik 2 tabs proviron per dag kunnen nemen zei ie.[/QUOTE]

chemical weet natuurlijk wel waar die het over heeft... maar ik durf nog geen 200mg per week te pakken zonder er test bij te zetten... deca drukt je axis namelijk heel erg ...weet bij 400mg per week kun je het in ieder geval vergeten

dat verhaaltje met het vocht..kan wel kloppen... extra vocht bied ook veel bescherming van de massa..
 
eddycaminos zei:
chemical weet natuurlijk wel waar die het over heeft... maar ik durf nog geen 200mg per week te pakken zonder er test bij te zetten... deca drukt je axis namelijk heel erg ...weet bij 400mg per week kun je het in ieder geval vergeten

dat verhaaltje met het vocht..kan wel kloppen... extra vocht bied ook veel bescherming van de massa..

ik zit er wel aan te denken om gewoon maar 250mg test erbij te zetten
inplaats van de proviron aangezien dat ongeveer evenveel gaat kosten :P
 
Laatst bewerkt:
ja gewoon 250 test + 200 deca, oftewel 400 boldenon op zichzelf.
 
die 200mg deca als herstelkuur is zeker een goed idee,ongeacht wat hier verteld word van deca,deca is een zeer goed maar mild middel,als dit je eerste as is zul je zoiezo vooruitgaan in massa ook,ik zou persoonlijk de proviron laten voor wat het is,hoe meer vocht hoe beter voor je schouder,en van 200mg/week hoef je geen bijwerkingen te verwachten op je libido,btw als je hierbij test gaat zetten gaat het niet meer om je schouder maar om een massakuur imo
 
dream warrior zei:
die 200mg deca als herstelkuur is zeker een goed idee,ongeacht wat hier verteld word van deca,deca is een zeer goed maar mild middel,als dit je eerste as is zul je zoiezo vooruitgaan in massa ook,ik zou persoonlijk de proviron laten voor wat het is,hoe meer vocht hoe beter voor je schouder,en van 200mg/week hoef je geen bijwerkingen te verwachten op je libido,btw als je hierbij test gaat zetten gaat het niet meer om je schouder maar om een massakuur imo

hmm, ik vind het moeilijk te beslissen of ik nou wel of niet test erbij moet zetten

stel dat ik wel last krijg van een verminderd libido, hoe snel hersteld zich dat dan weer ?
 
LangeMan zei:
hmm, ik vind het moeilijk te beslissen of ik nou wel of niet test erbij moet zetten

stel dat ik wel last krijg van een verminderd libido, hoe snel hersteld zich dat dan weer ?

krijg je last begin je gewoon met de proviron ;)
 
ArieWillem zei:
Ik vind het eerlijk gezegd niet slim om te gaan kuren met jouw redenen. Los daarvan zou ik je nakuur in week 13 laten beginnen.. :)

Hoezo in week 13 ? verklaar je eens nader
 
LangeMan zei:
hmm, ik vind het moeilijk te beslissen of ik nou wel of niet test erbij moet zetten

stel dat ik wel last krijg van een verminderd libido, hoe snel hersteld zich dat dan weer ?


ik had er met 200 mg per week zelf erg veel last van.. van geile trekpop tot helemaal geen zin.

Ik zou er echt test bij zetten. maar dat moet je zelf weten natuurlijk ;)
 
LangeMan zei:
Hoezo in week 13 ? verklaar je eens nader

Deca is pas na drie weken zover uit je bloed dat je kunt gaan nakuren. Als je je laatste shot deca begin week 10 zet is begin week 13 dus tijd voor je nakuur :)

Succes, ciao, Arie
 
ArieWillem zei:
Deca is pas na drie weken zover uit je bloed dat je kunt gaan nakuren. Als je je laatste shot deca begin week 10 zet is begin week 13 dus tijd voor je nakuur :)

Succes, ciao, Arie

aight man thanx ;)

en die HCG? kan ik die wel zo laten staan ?
 
ik denk dat je die zo zeer niet nodig zult hebben in zoon lichte dosering
 
kevinlorenzin zei:
ik denk dat je die zo zeer niet nodig zult hebben in zoon lichte dosering

ik koop het voor de zekerheid, als me ballen niet krimpen gebruik ik het ook niet
 
Back
Naar boven