AndroidHealthClinic

Herstelprobleempje

Bezoekers in dit topic

Eiwit145

Novice
Lid geworden
12 apr 2012
Berichten
27
Waardering
0
Goedemiddag allen,

Ik weet niet of ik hier in de juiste categorie zit, maar probeer het gewoon: ik heb sinds deze week een nieuw trainingsschema en ben afgelopen woensdag vrij hard gegaan met m'n beentraining. Squats, stiffed leg deadlifts, leg extensions, leg curl, calf raises en moet zeggen dat ik hem echt behoorlijk voel.

Het probleem: ik heb morgen om 12.00 een voetbalwedstrijd en ben bang dat ik niet mee kan spelen vanwege de spierpijn. Ik heb nog een dag om een beetje te herstellen en misschien dat ik het dan haal. Het gaat me met name om m'n kuiten die echt helemaal vol staan. M'n hamstrings vallen opzich mee, denk dat die morgen voor groot deel 'klaar' zijn.

M'n vraag is: zijn er dingen die het herstel kunnen versnellen? M'n voeding is al op orde, ik maak zo nu en dan een wandeling, smeer er regelmatig heat lotion op en heb een foam roller voor de massage.

Jullie nog tips?

Alvast bedankt,

Groeten, Tim
 
Huh,als je voetbalt hoef je toch helemaal geen benen te trainen???

Nee misschien een warm bad ofzo, trekt denk ik wel bij
 
Voor het voetballen onder de koude douche gaan staan. Dat meen ik serieus. Vandaag ook even koud douchen.
 
DOMS duurt bij mij altijd maar 2 dagen, weet niet waarom maar misschien heb je het geluk dat het morgen over is. Verder even masseren en een koude douche nemen idd is ook goed.
Slaap ook voldoende ( 8u). Succes!
 
Gewoon gaan voetballen, loopt wel los, letterlijk.
 
ik heb sinds deze week een nieuw trainingsschema en ben afgelopen woensdag vrij hard gegaan met m'n beentraining.

blablabla

spierpijn


En wat heb je hiervan geleerd ???

:D
 
Ik verwachtte een serieus topic.
 
Back
Naar boven