XXL Nutrition

Hersteltijd als je 52 bent

Bezoekers in dit topic

VanOosten

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
37
Waardering
0
Na allerlei omstandigheden waardoor de tijd ontbrak ben ik na twee jaar weer begonnen om wat conditie en kracht op te bouwen. Ben geen krachtpatser (1.94, 70 kg), zal dat ook niet worden. Begin wel een buikje te krijgen. Nooit gehad.
Nu het volgende.
Naast trainen in de fitnesszaal vind ik ook een flinke tocht van 80 km op de racefiets heerlijk. Hoe af te wisselen. De dagen dat ik kan trainen zijn woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag. De laatste twee afwisselend. Eventueel ook maandag, maar het is in het kleine centrum behoorlijk druk. Sla ik dus liever over.
Dus: hoe verdeel ik de fitness, rekening houdend met de hersteltijd, goed over de week en op welke dag(en) fiets ik een aardige rit?
Graag jullie tips. Trouwens, de oefeningen die ik de aankomende 6/8 weken doe zijn allemaal 3 setjes van 15 herhalingen. Niet al te zwaar. Dit van instructeur als "opdracht" gekregen.
 
ik train 4x per week 2xbokstraining en 2x splittraining
ma rust
di bokstraining
wo combat
do rust
vr split
za rust
zo split

ofwel
ma rust
di bokstraining
wo rust
do split
vr rust
za split
zo spinning
 
dus je kan drie keer trainen in de week en daar zit het fiesen dan ook bij ??
dan zou ik twee keer je kt doen en een keer een lekkkere lange fietstocht en die dan op de vrijdag doen de andere dagen je krachttraining
 
dus je kan drie keer trainen in de week en daar zit het fiesen dan ook bij ??
dan zou ik twee keer je kt doen en een keer een lekkkere lange fietstocht en die dan op de vrijdag doen de andere dagen je krachttraining

Sjekkie wat vind je van mijn schema ??
 
ziet er wel goed uit lukie maar het belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt..
 
Back
Naar boven