XXL Nutrition

HertogSanBox - bulklog - (poging 3) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.093
Waardering
8.202
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Welkom en leuk dat je meeleest. Voor de meeste van jullie ben ik een bekend gezicht, maar als je me vorige logs nog niet gelezen hebt zie :
~ https://forum.bodybuilding.nl/topics/hertogsandbox-strikes-again.427307/

en

~ https://forum.bodybuilding.nl/topics/hertogsandbox-road-to-100kg-benchpress.419796/

In het kort:

Man 178cm 26 jaar
63kg -> doel 68kg

Schema push / pull / legs <- oefeningen varieren

Doel: fit worden en blijven / spiermassa opbouwen
Calorie 2700 <- gebaseerd op kalm aankomen.

Fysiek foto's : (volgen)

Zal vooral trainingen / fysiek pics / maaltijden posten.

Sta open voor feedback, tips & tricks (openingspost zal aangevuld worden)
 
Succes :thumb:
Ga ervoor hé! Je kan het!
 
Wederom succes met je bulk!
Weet je ook waarom de eerste twee pogingen niet zijn gelukt?
 
Wederom succes met je bulk!
Weet je ook waarom de eerste twee pogingen niet zijn gelukt?

Life... Motivatie verlies, ander werk , tijdsgebrek , andere prioriteiten... (genoeg smoesjes?)

Overigens nooit gestopt met trainen alleen het loggen en focus op aankomen op een lager pitje gezet
 
Benen + schouders

Shoulder press (smith machine)
4x10x30kg

Cable front raise
4x10x10.2kg

Shrugs (smith machine)
4x15x50kg

Leg press (egym machine)
4x15x102kg

Leg curl (egym machine)
4x20x28kg

Leg ext (egym machine)
4x20x34kg

Calf ext (legpress machine)
4x20x102kg

Voor abs nog wat hanging leg raises en ab crunches met rope gedaan. Was een prima training, iets gehaast omdat ik naar de kapper moest..
Doel vandaag - 2700 calorieen. Vanmorgen 62.2kg op de weegschaal

Fijn weekend!
20210612_104212.jpg
 
Succes kerel. Gaat goedkomen :)
Heb je ook nog de 100kg bench goal? :p
 
Succes kerel. Gaat goedkomen :)
Heb je ook nog de 100kg bench goal? :p

Nou en of! Weet echter niet of ik dit ooit in mn leven ga halen.. ik geloof dat ik ooit 1x80kg hebt behaald maar zeg nooit nooit! 🤣
 
Avondmaal
20210612_181007.jpg


Hierna nog 1400 calorieën over :rolleyes:
 
Borst + Biceps + schouders (zijkant)

Bench press
5x5x55kg

Biceps hammer curl (rope)
4x12x17kg

Incline dumbell presshru)
2x10x20kg
2x8x22kg

Dumbell curl
4x12x14kg

Chest fly machine
4x10x78kg

Dumbell side raises
3x12x8kg

Cable fly - cable chest press
2x12x10.4kg
2x12x12kg

Cable biceps curl
4x10x14kg

Goeie pump, wel veel herhalingen maar had ik zin in.
Twijfel om dagelijks of 1x per week te gaan wegen. Ik weet dat vocht , tijdstip van laatste maaltijd etc enorm veel beïnvloeden, maar op de een of andere manier lijkt het me wel interessant om het dagelijks te gaan bekijken. (moet mezelf alleen beloven niet te slaan cals gaan veranderen adhv de weegschaal..)
 
Weet echter niet of ik dit ooit in mn leven ga halen
Makkelijk joh, gewoon een kwestie van ff goed bulken, je techniek verbeteren en goed programmeren
Hoe ziet je boven lichaam er nu uit?
 
In! Succes!
 
Borst + Biceps + schouders (zijkant)

Bench press
5x5x55kg

Biceps hammer curl (rope)
4x12x17kg

Incline dumbell presshru)
2x10x20kg
2x8x22kg

Dumbell curl
4x12x14kg

Chest fly machine
4x10x78kg

Dumbell side raises
3x12x8kg

Cable fly - cable chest press
2x12x10.4kg
2x12x12kg

Cable biceps curl
4x10x14kg

Goeie pump, wel veel herhalingen maar had ik zin in.
Twijfel om dagelijks of 1x per week te gaan wegen. Ik weet dat vocht , tijdstip van laatste maaltijd etc enorm veel beïnvloeden, maar op de een of andere manier lijkt het me wel interessant om het dagelijks te gaan bekijken. (moet mezelf alleen beloven niet te slaan cals gaan veranderen adhv de weegschaal..)
Elke dag wegen, eind van de week gemiddelde en zo kijk je het een aantal weken aan.
's ochtends wegen na toilet bezoek. 1 dag per week heeft inderdaad geen zin.
 
Makkelijk joh, gewoon een kwestie van ff goed bulken, je techniek verbeteren en goed programmeren
Hoe ziet je boven lichaam er nu uit?
Haha zou wel sick zijn :p

Zal morgen kijken of ik een beetje normaal licht kan vinden om fysiek foto's te maken!
 
Elke dag wegen, eind van de week gemiddelde en zo kijk je het een aantal weken aan.
's ochtends wegen na toilet bezoek. 1 dag per week heeft inderdaad geen zin.

Prrcies dit was ik van plan, ik ben in het verleden (en misschien stieken nog steeds) wel snel te beïnvloeden door het cijfertje op de weegschaal.. vandaar dat ik zeg 1x pw.
 
Zojuist de stoute schoenen aangetrokken en voor het eerst in mijn leven "fysiek" foto's gemaakt of fotos van mezelf zonder shirt.

Ik ben ervan geschrokken. Ik dacht altijd lekker droog te zijn, maar dit is een keiharde reality check geweest. Ik zie er eerder mager uit dan droog. Ik mis simpelweg spiermassa. Ik moet echt snel aan gaan komen en accepteren dat ik wat "vet" bijkom en ga voor spiermassa opbouw.. ik weet precies hoe het allemaal werkt, maar mentaal struggle ik. Ik schrijf dit mede voor mijzelf, dat het nu afgelopen is.

Zoals je misschien merkt heb ik best moeite met dit onderwerp, je mening geven adhv de fotos mag uiteraard, maar wees aub een beetje coulant, dankje!

Hopelijk kan ik over een x- aantal maanden terugkijken op deze fotos en trots zijn op mezelf. Want ik vind mijzelf (op de bijgevoegde fotos) eerder eng, dan dat ik trots ben op mijn lichaam... :dunno::mad:
 

Bijlagen

  • 20210614_162624.jpg
    20210614_162624.jpg
    123,3 KB · Weergaven: 119
  • 20210614_162532.jpg
    20210614_162532.jpg
    131,5 KB · Weergaven: 122
  • 20210614_162824.jpg
    20210614_162824.jpg
    143,9 KB · Weergaven: 115
  • 20210614_162842.jpg
    20210614_162842.jpg
    134 KB · Weergaven: 117
Zonder te bashen. Je snapt het zelf wel.

Elke dag gewoon op die weegschaal staan. Op zondag het gemiddelde pakken. Ga je niet omhoog met +/- 0.5%bw verhoog je de inname kcal per dag.

Elke week een foto maken maken je zult zien dat je helemaal niet zo snel vet wordt als dat je er bang voor bent.

Beloon jezelf 1x in de week met een goeie cheat. Je zal merken dat je er goed opgaat en mentaal langer door kan dieeten, ook als je bulkt.

Wees gewoon eerlijk tegenover jezelf. Probeer jezelf uit te laten in dit log, en moet je echt wel ver komen.
 
Echt top (letterlijk) trots zijn op jezelf dat je eerlijk bent naar jezelf! Dat meen ik!

Jezelf in de spiegel zien is heel anders dan een foto. Je gaat anders naar jezelf kijken. Je ziet t nu maar dat neemt niet weg dat t rete moeilijk is om tegen je eigen gedachtes in te gaan.

Gebruik je topic als uitlaat klep. Schrijf van je af en kijk regelmatig terug als je twijfelt.

Tuurlijk weet je hoe t moet. Dat weten we eigelijk allemaal wel. Maar t doen is anders.

Ga ervoor. Je kan nu al trots zijn op deze stap. Inzien hoe je er echt uitziet.
Nu op naar stap 2.
Je kan t :) :thumb:
 
Bedankt allebei. Ik denk dat jullie letterlijk de vinger op de plek leggen. Zoals Marina aangeeft is het gemakkelijk een ander te vertellen hoe ze het moeten doen, maar om dit bij jezelf daadwerkelijk zo toe te passen is een 2e. Vanaf nu ga ik me 2x per week wegen. Woensdag en zondags.

Ik hanteer altijd iifym, en heb eigenlijk niet echt behoefte aan een cheatday. Misschien gewoon een dag iets meer calorieen kan geen kwaad. Ik ga me proberen uit te laten in dit topic, ook al lezen er misschien niet veel mee. Oprecht bedankt als je überhaupt de tijd neemt mee te lezen.

Afijn de training van vandaag:

Rug+ triceps

Pulldown cable
4x10x55kg

Triceps rope ext
4x12x17.4kg

Low row cable
4x10x42.5kg

Overhead dumb tri extension
4x10x55kg

Facepulls
4x10x17.4kg

Reverse fly
3x12x3.4kg

One arm cable pulldown
2x10x17.4kg

Triceps pushdown
3x12x19.4kg

Standing cable pushdown? <-- weet naam niet van de oefening
4x10x21.4kg

jesus wat was het warm :P
 
Mischien ook zo nu en dan je voeding posten. Je kan soms hebben dat er een soort patroon optreedt op dagen dat je bijvoorbeeld je kcal niet haalt.

Bijvoorbeeld toevallig een klein ontbijt waardoor je in de avond vastloopt met de iifym en op dat moment niet wat extra "durft" te pakken. Dan kan je meer opletten als je zo een soort ontbijt pakt om overdag toch wat extra in te calculeren oid. ( noem maar een voorbeeld).
T kan soms handig zijn voor jezelf voor inzicht.
 
Back
Naar boven