Fitness Seller

HertogSandBox - Road to 100KG BenchPress (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Track je ook je voeding? Of doe je hoofdrekenen, denk écht dat je meer moet gaan eten namelijk, begon ook op 59 kilo.
 
Track je ook je voeding? Of doe je hoofdrekenen, denk écht dat je meer moet gaan eten namelijk, begon ook op 59 kilo.

Hoofdrekenen doe ik niet aan, ik track dagelijks mijn voeding in MFP. Al zou ik het makkelijk kunnen inschatten, van 99% producten weet ik precies de macro's en calorieen
 
En vanaf vandaag ga je 3k calorieën consumeren?
 
Correct
 
Hoofdrekenen doe ik niet aan, ik track dagelijks mijn voeding in MFP. Al zou ik het makkelijk kunnen inschatten, van 99% producten weet ik precies de macro's en calorieen
Meestal als je je "eigen" producten een beetje kent en een tijdje bezig bent weet je het gewoon ook wel. Dan is rekenen een extra check.

Maar op vakantie vergis je je al snel in het aantal kcal als je gaat schatten. Meestal over of onderschat je maaltijden dan. Dat hangt dan wel van de persoon af. Zeker als je wat meer huivering hebt om aan te komen neig je toch al snel naar eerder wat overschatten dan onderschatten.
Denk dat je mogelijk toch wel een "onderschatting" hebt gemaakt met je kcal op vakantie en dat in combinatie met anders en/of meer bewegen kan aanzienlijke "inschattingsfouten" geven.

Hou ook rekening met vochtbalans enzo. Tikt ook wel aan. Als je bezg bent drink je ook veel minder.
Een ander mogelijk een onderschat dingetje.... je bent heel veel met je "beenspieren" bezig met skieen... dat is toch je grootste spiergroep en daarbij gebruik je ook aanzienlijk wat core.
denk dat het ook gewoon een combinatie is.

Maar dat komt wel goed als je nu wat meer gaat eten. Lekker bouwen! Gooo! :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Meestal als je je "eigen" producten een beetje kent en een tijdje bezig bent weet je het gewoon ook wel. Dan is rekenen een extra check.

Maar op vakantie vergis je je al snel in het aantal kcal als je gaat schatten. Meestal over of onderschat je maaltijden dan. Dat hangt dan wel van de persoon af. Zeker als je wat meer huivering hebt om aan te komen neig je toch al snel naar eerder wat overschatten dan onderschatten.
Denk dat je mogelijk toch wel een "onderschatting" hebt gemaakt met je kcal op vakantie en dat in combinatie met anders en/of meer bewegen kan aanzienlijke "inschattingsfouten" geven.

Hou ook rekening met vochtbalans enzo. Tikt ook wel aan. Als je bezg bent drink je ook veel minder.
Een ander mogelijk een onderschat dingetje.... je bent heel veel met je "beenspieren" bezig met skieen... dat is toch je grootste spiergroep en daarbij gebruik je ook aanzienlijk wat core.
denk dat het ook gewoon een combinatie is.

Maar dat komt wel goed als je nu wat meer gaat eten. Lekker bouwen! Gooo! :thumb:

Haha perfecte omschrijving marina! Ben het met alles hierboven 100% eens. Denk dat het inderdaad meet een combinatie is van minder vocht, en veel beweging.
 
Zijn we weer na een week skivakantie. Veel bewogen, veel gegeten maar vooral genoten. Voor ik weg ging gewogen en dit was 65,9kg.

Terugkomst gewogen en dit was 61,4kg.. net zoals vorig jaar weer tering veel gewicht verloren. Beweeg ik dan echt zo veel? Want ik weet 100% zeker dat ik op een gemiddelde dag rond de 5k calorieën kom op skivakantie. Kaiserbroodjes, spiegelei, spek, kaisserschmarren, schtnitzel, pommes, kaasfondue, bier, germknodel.. dit is maar een kleine opsomming van wat er allemaal geconsumeerd is.

Besloten om naar de 3k dagelijks te gaan, waarbij een minimum van 170 eiwit/ 60 vet , rest carbs. Volledig IFFYM. Het speelkwartier is voorbij..

Push, pull, legs schema. 6xpw, geen cardio. 5x5 op de compounds, 4x10 op de assistment excercises en 3x12 op de isolatie oefeningen.
Schema volgt deze week. Nogmaals, het speelkwartier is voorbij, gains moeten gemaakt worden.

Ga weer dagelijks posten (voeding/ trainingen / progress pics/ video's / irl dingen)

Leuk als je nog meeleest :)
Kan gewoon vocht zijn , ik kan ook zo n 1 tot 3 kilo verschillen op een dag .. meestal door zout inname
 
Helloaaaa

Ik heb besloten weer te gaan loggen!

Mocht je het leuk vinden me te volgen;


Cheers!
 
Waarom niet gewoon hierin vervolgen en titel aanpassen? :)
 
Back
Naar boven