XXL Nutrition

HertogSandBox - Road to 100KG BenchPress (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dit! op 2500kcal was die aan het afvallen!
ik zou je gewicht eens in een grafiekje zetten "excel" bv. dit laat een duidelijk beeld zien aan je volgers. denk dat je goed op weg bent.
Gewoon op 2700kcals blijven
Uiteraard, wou hem alleen maar laten inzien dat die 4kg nooit kan. Ik denk dat hij bij 2700 kcal zelfs af zou vallen aangezien hij zoveel naar de gym gaat.
 
dit! op 2500kcal was die aan het afvallen!
ik zou je gewicht eens in een grafiekje zetten "excel" bv. dit laat een duidelijk beeld zien aan je volgers. denk dat je goed op weg bent.

Zal ik binnenkort maken!
 
Here we are again, weer in training in de boeken!

Weight: 60.9 <--- blijf rustig aankomen, gewicht stijgt prima.

Week 4, pushday B

Bench 5x5 ~60kg 《 voor de 1ex alle 5x5 gehaald! :)

Incline smith machine 4x10 ~17.5kg < ging best easy.... :o

Dumb should press 3x10 ~ 16kg dumbell

Incline cable fly 3x12 ~ 10.2kg < pff net aan!

Dumb front raise 3x10 per arm ~9kg (PR)

Dips 3x10 ~bodyweight

Reverse fly 3x15 ~3.4kg

One arm cable triceps ext. 3x15 per hand ~ 5,7kg

Doneeee. Van te voren echt 0 zin en motivatie om te gaan, had fucking veel honger maar trok tijdens training gelukkig weg. Bench ging eindelijk lekker! Voelde steady en goed aan. Blij eindelijk 5x5 te hebben gehaald...

Voeding 2700 cals. Morgen soort "cheatday", ik vier namelijk (alvast) mijn verjaardag :birthday:samen met mn zus voor familie en vrienden. We gaan een build youre own bbq burger concept geven. Wordt veel lekkers :eating:.
Weet niet of ik ivm klaarzetten / dingen regelen voor de visite in staat ben om te trainen, anders zondag weer een dag :hello:
 
Ellooaaa, hier de roundup van het weekend!

Zaterdag 7/9/19:
Gewicht: 59.8

Zoals gezegd misschien een rustdag ivm bbq, maar mn zus had heeel veel gefixt al waardoor ik tijd zat had om te trainen. En dus:

Week 4, pullday B

Pullups 4x6 - bodyweight

T-bar row 3x10 ~ 45kg (prima pr)

Pulldown 3x10 ~ 59kg

Machine row (breed) 3x10 ~ 47.5kg

Lying dumbell row 3x10 ~16kg

Facepulls 4x8 ~19.7kg

Smith machine shrug 4x10 ~ 40kg

Hammer curl rope 3x12 ~17.5kg

Concentration curl dumbell 3x12 ~ 9kg

Savonds dus bbq voor me birthday, totaal 1 kipburger, 1 grilburger en een broodje knakworst op +salade en curly fries. E/K/V geen idee...

Vandaag ook getraind. Zondag 8/9/19
Gewicht: 58.8 <-- wtf... mijn gewichtsschomelingen slaan nergens op, maargoed...

Week 4, legday B

Squat 5x5 ~65kg (bewust minder gedaan, weinig energie...)

Leg press egym 4x10 ~ 104kg

Leg curl egym 3x12 ~ 37kg

Single leg ext egym 3x12 ~ 25kg

Calf ext 3x20 ~90kg (pr)

Abbs geskipt want geen zin meer.

1e keer in lange tijd dat ik oefeningen gewoon skip omdat de training ruk ging. Echt energy van een lamlul... kweenie hoe het komt. Morgen weer een dag zullen we maar zeggen
 
Op naar de 3k kcal. En misschien afvragen of je alles wel goed afweegt/invoert
 
Savonds dus bbq voor me birthday, totaal 1 kipburger, 1 grilburger en een broodje knakworst op
Congratzz :)
Je had jezelf wel een extra burgertje cadeau mogen doen. ;)
Das echt weinig vlees voor een BBQ :o
 
Op naar de 3k kcal. En misschien afvragen of je alles wel goed afweegt/invoert

Misschien wel idd, dat afwegen en invoeren doe ik 100% juist. Ik doe het al bijna 3 jaar.. op de dagen dat ik uiteten ga ofso eyeball ik beetje mn totaal
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Congratzz :)
Je had jezelf wel een extra burgertje cadeau mogen doen. ;)
Das echt weinig vlees voor een BBQ :o

Thxx! En we hadden een buils youre own burger concept. Had dus 2 broodjes hamburger en 1 broodje knakworst + friet en half bord huzaren salade, nou sorry hoor maar dan zit ik wel even vol :p
 
Je had de broodjes niet genoemd ;) dat scheelt :D
 
Morgen een update. Vandaag echt rotnieuws irl gekregen wat ik eerst moet verwerken.
 
Even een laatste snelle update. Ik loop in het ziekenhuis onder begeleiding omdat sinds februari mijn gehoor van de een op de andere dag 60% is verminderd. Ik heb 2x bloed laten prikken en 2 CT / rontgescans gehad, maar ze kunnen maar geen oorzaak vinden...

Nu heb ik vorige maandag de uitslag van mijn recentste CT-Scan gekregen en daarop zagen ze een bolletje / uitstulping in mijn hoofd. Dit heeft niks te maken met het gehoor aldus de arts.. ik had dit natuurlijk niet verwacht. Ze weten nog niet of het kwaadaardig is of niet. Ze gaan morgen overleggen met meer artsen of ze het verder gaan onderzoeken in het erasmus centrum ziekenhuis. Aankomende maandag heb ik een belafspraak met het ikazia ziekenhuis hoe verder... :(

Ik had dit natuurlijk totaal niet aan zien komen en ben aardig van de leg.. het loggen zal ff wat minder zijn. Excuus..

Trainen blijf ik wel gewoon en vreten ook natuurlijk. Gewicht is nu rond de 61kg. Trainingen van deze week ga ik even niet helemaal opschrijven, wel zal ik hier en daar updates geven.

Alvast bedankt als je me blijft volgen :engel::heart:
 
Even een laatste snelle update. Ik loop in het ziekenhuis onder begeleiding omdat sinds februari mijn gehoor van de een op de andere dag 60% is verminderd. Ik heb 2x bloed laten prikken en 2 CT / rontgescans gehad, maar ze kunnen maar geen oorzaak vinden...

Nu heb ik vorige maandag de uitslag van mijn recentste CT-Scan gekregen en daarop zagen ze een bolletje / uitstulping in mijn hoofd. Dit heeft niks te maken met het gehoor aldus de arts.. ik had dit natuurlijk niet verwacht. Ze weten nog niet of het kwaadaardig is of niet. Ze gaan morgen overleggen met meer artsen of ze het verder gaan onderzoeken in het erasmus centrum ziekenhuis. Aankomende maandag heb ik een belafspraak met het ikazia ziekenhuis hoe verder... :(

Ik had dit natuurlijk totaal niet aan zien komen en ben aardig van de leg.. het loggen zal ff wat minder zijn. Excuus..

Trainen blijf ik wel gewoon en vreten ook natuurlijk. Gewicht is nu rond de 61kg. Trainingen van deze week ga ik even niet helemaal opschrijven, wel zal ik hier en daar updates geven.

Alvast bedankt als je me blijft volgen :engel::heart:

Fock zeg... Heel veel sterkte jongen!! Tuurlijk blijf ik je volgen :thumbs:
 
Back
Naar boven